اقتصاد اشتراک پنهان که آینده پرداخت ها را شکل می دهد



مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار دسترسی فوری به محصولات و خدمات هستند. در عین حال ، شرکت ها در حال حاضر با چالش های جدید ناشی از همه گیری جهانی روبرو هستند ، بسیاری از آنها به دنبال راه هایی برای متنوع کردن پیشنهادات تجاری خود برای بقا هستند. ترکیبی از این دو باعث افزایش تقاضا برای خدمات اشتراک می شود. طبق گزارش Zuora ، گزارش تأثیر اشتراک: نسخه Covid ، 22.5٪ از شرکت ها سرعت رشد اشتراک خود را تسریع می کنند. به عنوان مثال ، فقط در صنعت پخش جریانی ، Netflix در سه ماهه دوم سال جاری 10 میلیون مشترک اضافه کرد ، در حالی که دیزنی + که اخیراً راه اندازی شده است ، فقط در مدت 9 ماه 60 میلیون مشترک ثبت نام کرده است.

این پدیده در حال تبدیل شدن به گذشته از شرکتهای سنتی SaaS و فراتر از سرگرمی ، به صنایعی تبدیل شده است که فقط یک دهه پیش ممکن است باعث شود شما در مورد امکان ارائه اشتراکها دوبار فکر کنید. جعبه های غذایی Graze یا حتی سرویس اشتراک حیوانات خانگی KONG Box ، فقط چند نمونه از مواردی است که عادت های مصرف کننده به نفع این مدل تغییر کرده است. در حقیقت ، گزارشی از تحقیقات Juniper نشان می دهد که بازار جهانی اشتراک کالاهای فیزیکی به طور چشمگیری ارزش خود را به بیش از 263 میلیارد دلار در سال 2025 افزایش می دهد – آنها را در مسیر پیشی گرفتن از بازار اشتراک های دیجیتال تا سال 2022 قرار می دهد.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>