واتس اپ از راه اندازی یک ویژگی جدید تجاری خبر داده است که می تواند تبدیل به یک پلت فرم عمده تجارت الکترونیکی شود. از امروز ، خریداران می توانند با استفاده از Carts ، از طریق واتس اپ به فهرست موارد بپردازند ، آنها را به سبد خرید شخصی خود اضافه کرده و در یک پیام ساده سفارشات خود را ارسال کنند.
این ویژگی جدید برای سهولت در مدیریت سفارشات و بستن فروش در واتس اپ برای مشاغل طراحی شده است و در عین حال ارتباط بین شرکت ها و مشتریان آنها را ساده می کند. به طور خاص ، Carts مراکز فروش را هدف قرار می دهد که به طور معمول چندین مورد از جمله فروشگاه های لباس و رستوران ها را می فروشند.
WhatsApp متعلق به فیس بوک پس از دریافت بازخورد مثبت از چند مشاغل آزمایشی منتخب ، Carts را در سطح جهان راه اندازی می کند. یکی از این افراد قدیمی ترین قصابان خانوادگی اداره شده در انگلیس بود ، RJ Balson & Son ، واقع در بریدپورت ، دورست ، که از Carts برای مدیریت سفارشات جشن خود در آستانه معمولترین زمان سال برای خرده فروشان استفاده می کرد.
گرچه واتس اپ با موفقیت بسیاری از مشاغل را به استفاده از سیستم عامل خود برای ارتباط با مشتریان خود ترغیب کرده است ، اما فیس بوک هنوز موفق نشده است که برنامه پیام رسانی را به یک راه حل تجارت الکترونیک کاملاً تبدیل کند.
این غول رسانه های اجتماعی امیدوار خواهند بود که راه اندازی Carts می تواند اولین قدم در جهت کسب درآمد از WhatsApp در مقیاس بزرگتر باشد. اگرچه این پلتفرم بسیار محبوب است – بیش از دو میلیارد کاربر دارد – درآمد چندانی ندارد. مشاغل ممکن است تمایل بیشتری به پرداخت هزینه برای این سرویس داشته باشند ، اگر این خدمات به روش برجسته تری برای تولید سفارشی تبدیل شود.
همانطور که گفته شد ، با وجود همه هیجاناتی که Carts ایجاد خواهد کرد ، کاملاً WhatsApp را به یک بستر تجارت الکترونیکی همه در یک برای مشاغل تبدیل نخواهد کرد. اگرچه مشتریان می توانند سفارشات خود را با استفاده از این سیستم عامل اضافه كنند ، اما باز هم نیاز به سازماندهی پرداخت با مشاغل مربوطه از طریق دیگر دارند.
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها