بروزرسانی نرم افزار بسته به دلیل خرابی Post Office Horizon


نقص در هنگام به روزرسانی برنامه ریزی شده نرم افزاری باعث خرابی سیستم جنجالی Horizon IT اداره پست در اوایل ماه جاری در سراسر انگلیس شد.

در 5 نوامبر ، شعبه های اداره پست قادر به تجارت نبودند که سیستم خرده فروشی و حسابداری Horizon خراب شد. اداره پست فوجیتسو را مسئول خاموشی دانست که به گفته وی 90 دقیقه به طول انجامید. برخی از مدیران ارشد فرعی گزارش کردند که مدت زمان طولانی تری آفلاین هستند.

فوجیتسو هنگامی که از جانب Computer Weekly برای توضیح توضیح داده شد ، پشت محرمانه بودن مشتری پنهان شد و سخنگوی گفت: “ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم درباره هر چیزی اظهار نظر کنیم.”

پس از آن اداره پست مورد انتقاد قرار گرفت که به مدیران زیرمجموعه توضیح مبهمی برای مسئله داده است ، که کارشناسان آن را “بی معنی” توصیف کردند. اداره پست به زیر پست مدیران گفت: “این یک مشکل حافظه در دستگاه هایی است که شبکه کلی را در سراسر کشور پشتیبانی و تحویل می دهند ، که باعث از کار افتادن شبکه برای حدود 90 دقیقه شد.”

Computer Weekly برای توضیح بیشتر با اداره پست تماس گرفت و به او گفته شد که بروزرسانی میان افزار برای این مشکل ایجاد شده است.

اداره پست به Computer Weekly گفت: “به دنبال تغییر برنامه ریزی شده برای نصب به روزرسانی سیستم عامل در دستگاه شبکه ، در ساعت 10:03 پنجشنبه 5 نوامبر خطایی شناسایی شد که منجر به قطع شبکه شد. از سیستم عامل پشتیبان گیری شد و سرویس در ساعت 11:29 به طور کامل بازیابی شد.

“ما از همه مدیران پست و مشتریانی که متأثر شده اند عذرخواهی می کنیم و در حال شناسایی مراحل اضافی برای اطمینان از تکرار نشدن این مشکل هستیم.”

اداره پست توضیح نداده است که آیا این به روزرسانی توسط فوجیتسو انجام شده است یا کارمندان آن.

یک متخصص فناوری اطلاعات اظهار داشت: “فکر نمی کنم نظر حافظه غیر از به روزرسانی میان افزار ، نرم افزاری باشد که در دستگاه بارگیری شده و در نوعی حافظه ذخیره شود. پشتیبان گیری از سیستم عامل نشان می دهد که حافظه خود مشکلی ندارد و سیستم عامل جدید مشکل بود. “

سیستم Horizon که در بیش از 11000 شعبه اداره پست استفاده می شود ، در مرکز یک رسوایی بزرگ قرار دارد.

تحقیقات هفته ای رایانه در سال 2009 نشان داد که مدیران فرعی ، که شعب اداره پست را اداره می کنند ، به دلیل خسارات مالی نامشخص ، که به گفته آنها ناشی از اشتباهات سیستم Horizon است ، مقصر شناخته می شوند. اداره پست این موضوع را تکذیب کرد و متعاقباً بسیاری از زیرمجموعه ها به دلیل سرقت و حسابگری نادرست تحت تعقیب قضایی ، زندان ها ، خدمات اجتماعی ، سوابق کیفری و جریمه های سنگین از جمله بی عدالتی هایی که در نتیجه آن متحمل شدند ، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. این یکی از بزرگترین سقط های عدالت در تاریخ انگلستان شده است (جدول زمانی زیر را ببینید)

بخشی از این مسئله اصرار اداره پست به قوی بودن Horizon و انکار آن بود که خطاهای Horizon باعث کمبودهای حسابداری غیرقابل توضیح شده است. در دعوی گروهی چند میلیون پوندی Horizon ، که در آن مدیران فرعی به درستی انجام شده بود که Horizon باعث کمبودها می شد ، قاضی دادگاه عالی پیتر فریزر موضع اداره پست را “معادل قرن بیست و یکم حفظ صاف بودن زمین” توصیف کرد.

یکی از منابع این صنعت با اشاره به آخرین مشکل Horizon گفت: “خبر خوب ، برای مدیران فرعی ، این است که این نوع وقفه در شبکه به قدری واضح است که به نظر می رسد هرگونه کمبود نتیجه نسبتاً آسان است و همچنین احتمال ایجاد آن وجود دارد. پاسخ دلسوزانه اداره پست. این را با تردید و حتی خصومت در مقایسه با گزارش شعب مربوط به کمبودهای مرموز یک باره در گذشته توسط اداره پست مقایسه کنید. “


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>