بهترین نرم افزار Customer Experience (که با نام های CX ، CXM یا CEM نیز شناخته می شود) طیف وسیعی از عملکردها را انجام می دهد ، از جمله کمک به جمع آوری ، ردیابی و سازماندهی بازخورد مشتری.
بهترین نرم افزار تجربه مشتری
آنها به قابلیت های متنوعی مانند مدیریت محتوا ، کمک متنی ، تجزیه و تحلیل مشتری و البته بازخورد مشتری مجهز هستند. البته ، آنها همچنین بخش مهمی از بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از ارتباطات مشتری برای بینش عملی هستند.
در سال های اخیر تعداد ابزارهای موجود در بازار به سرعت افزایش یافته است ، بنابراین ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا مشخص کنید کدام یک از آنها می توانند برای شما بهتر کار کنند.
به همین ترتیب ، در اینجا بهترین ابزارهای CX موجود در حال حاضر برای ما آورده شده است.
بهترین نرم افزار تجربه مشتری در یک نگاه
- زندسک
- Cloud خدمات Salesforce
- مرکز خدمات هاب اسپات
- Adobe Experience Manager
- Qualtrics XM
- ابر Genesys
- مدال
- تجربه مشتری SAS
- خوشحال
- SurveyMonkey CX
1. زندسک
ابزار محبوب CX
دلایل خرید
+سکوی انعطاف پذیر+چت زنده+عملکرد CRM+تجزیه و تحلیل و گزارش
Zendesk یکی از بهترین و محبوب ترین ابزارهای CX موجود است. این امکان را برای مکالمه مشتری به رهبری محصولات که به طور یکپارچه در همه کانال ها جریان دارند فراهم می کند. شما می توانید راه حل CX خود را با Zendesk Sunshine ، پلت فرم CRM باز و انعطاف پذیر این شرکت ، ایجاد کنید. ساخته شده بر روی AWS ، به شما امکان می دهد تمام اطلاعات مشتری خود را در هر کجا که ذخیره می شود به طور یکپارچه متصل و درک کنید.
به طور کلی ، Zendesk چهار محصول را در یک بسته ارائه می دهد: پشتیبانی ، راهنما ، گفتگو و گفتگو. بین آنها ، آنها به شما اجازه می دهند همه کارها را انجام دهید ، از نظارت بر پشتیبانی از مشتری گرفته تا ایجاد یک دانش دانش خودآگاهانه به کارمندان. این سرویس همچنین گپ زنده ، عملکرد CRM فروش و تجزیه و تحلیل و گزارش را ارائه می دهد.
2. Cloud خدمات Salesforce
نرم افزار CX مبتنی بر فروش
دلایل خرید
+برای بینش موثر است+ابزارهای بهره وری+Omnichannel
Salesforce پلتفرم خدمات خود را به عنوان “یک ماشین صرفه جویی در وقت ، تقویت کننده شادی و ایجاد روابط” توصیف می کند. دور از ذهن نیست – بستر CX آن زمانی که می خواهد به نمایندگان اطلاعات لازم برای درک مشتریان و موارد آنها را بدهد ، موثر است. آنها می توانند با استفاده از مجموعه ابزارهای قدرتمند بهره وری که نمایندگان نمای کاملی و مشترک از هر مشتری و تعامل دارند ، حل شوند.
این پلتفرم همچنین توانایی دسترسی به مشتریان را در هر کانال فراهم می کند – خواه از طریق پیام رسانی تلفن همراه ، چت وب یا رسانه های اجتماعی. ربات های چت با استفاده از هوش مصنوعی Salesforce که بومی پلتفرم آن هستند ، به کاهش اعتماد به مداخله انسان کمک می کنند.
3. Hubspot Service Hub
مرکز خدمات یکپارچه مشتری
دلایل خرید
+بسیاری از ابزارها+ارتباطات Omnichannel+Hubspot CRM+زمینه مشتری
هاب اسپات می داند که مشتریان امروزی کنترل بیشتری ، گزینه های بیشتر و انتظارات بیشتری دارند. به همین دلیل این شرکت خدمات هاب سرویس بسیار خوب خود را طراحی کرده است تا تمام ابزارهای لازم برای راضی نگه داشتن مشتریان را به نمایندگان شرکت ارائه دهد. ابزارهای Hubspot Service Hub برای کمک به شما در ایجاد تجربه مشتری بدون اصطکاک ، از صندوق ورودی مکالمات ، طراحی شده اند.
همه کانال های ارتباطی – از صندوق های ایمیل ، چت زنده ، فرم ها و پیام رسان فیس بوک – را در یک صندوق ورودی جهانی جمع می کند. هر مکالمه توسط HubSpot CRM غنی می شود و اطلاعات متنی درباره تاریخچه مشتری با شرکت شما فراهم می کند.
4. Adobe Experience Manager
مدیریت دارایی دیجیتال ترکیبی
دلایل خرید
+سیستم مدیریت محتوا+شخصی+تجربه را مدیریت کنید+ابزارهای اتوماسیون
Adobe Experience Manager مدیریت دارایی دیجیتال و قدرت یک سیستم مدیریت محتوا را ترکیب می کند. Adobe Experience Manager Sites تضمین می کند که محتوای شما برای هر مشتری سازگار و شخصی است. علاوه بر این ، به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارهای خودکار طراحی شده برای مقیاس گذاری بدون دردسر ، تجربه دیجیتالی خود را در همه کانال ها ایجاد و مدیریت کنید.
به این ویژگی ، دارایی های Adobe ، اتوماسیون و ابزارهای هوشمند مورد نیاز برای منبع سریع ، سازگاری و تحویل دارایی ها در بین مخاطبان و کانال ها فراهم می شود.
5. Qualtrics XM
برای بینش مشتری
دلایل خرید
+کانالهای گسترده+نقاط تماس معنی دار+تجزیه و تحلیل
Qualtrics XM یک نرم افزار مدیریت تجربه مشتری است که بینش هایی را ارائه می دهد که می تواند اقداماتی را در کل سازمان انجام دهد (و منجر به آن شود). این سه هدف مشخص را فراهم می کند ، هدف اول شنیدن و درک مشتری از هر نقطه تماس معنی دار است. مکالمه را می توان با هر چیزی از طریق ایمیل گرفته تا پیام کوتاه ، وب ، برنامه های تلفن همراه ، پوشیدنی یا دستگاه های اینترنت اشیا شروع کرد.
پس از انجام آنها ، بازخورد به طور خودکار توسط Qualtrics iQ تجزیه و تحلیل می شود تا روندها ، الگوها و پیش بینی های قدرتمندی درباره رفتار مشتری کشف شود. بینش متناسب و اقدامات پیشنهادی به طور خودکار تولید و تحویل داده می شود ، به کارمندان اجازه می دهد تا بر روی اقداماتی تمرکز کنند که رضایت ، هزینه و وفاداری مشتری را به دنبال داشته باشد.
6. ابر Genesys
راه حل مرکز تماس با ابر
دلایل خرید
+استقرار آسان+Omnichannel+بهینه سازی نیروی کار
Genesys Cloud یک راه حل مرکز تماس ابری همه در یک است که تلفن ، ایمیل ، چت و ارتباطات اجتماعی را از طریق یک ابزار آسان برای استفاده به شما متصل می کند. با قرار دادن همه چیز در یک مکان ، نمایندگان با دید 360 درجه از مشتریان را قادر می سازد. این نرم افزار می تواند در عرض چند دقیقه مستقر شود در حالی که نیازهای انطباق را برآورده می کند و با حداکثر قابلیت اطمینان برای حداکثر قابلیت اطمینان پیکربندی شده است.
از ویژگی های اصلی آن می توان به Outbound Campaigns اشاره کرد که حالت شماره گیری و تاکتیک های مبارزاتی را که موجب نمایندگی می شود ، اجرا می کند. علاوه بر این ، قابلیت های بهینه سازی نیروی کار آن شامل ضبط چند کانال ، مدیریت نیروی کار مدیریت کیفیت ، نظارت بر عملکرد و موارد دیگر است.
7. مدال
سیستم عامل مدیریت تجربه مجهز به هوش مصنوعی
دلایل خرید
+تشخیص الگوی هوش مصنوعی+تجزیه و تحلیل متن+توصیه های یادگیری عمیق+به ثمر رساندن ریسک
Medallia با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر فعال در سیستم عامل خود در یک ماه ، یک سیستم عامل مدیریت تجربه با هوش مصنوعی است که هوش مصنوعی را به فضای ابری می آورد. این الگوها را تشخیص می دهد ، نیازها را پیش بینی می کند و رفتار را با استفاده از چندین تکنیک پیشرفته پیش بینی می کند. آنها شامل تجزیه و تحلیل متن هستند که به نمایندگان کمک می کند تا “چرا” را در پشت نمرات درک کنند ، به کشف مضامین ، احساسات و رانندگان رضایت اساسی در داده های بدون ساختار کمک می کنند.
این موارد با اقدامات پیشنهادی تکمیل می شوند ، که توصیه های مبتنی بر یادگیری عمیق و کشف خودکار پیشنهادهای عملی را که بیشترین تأثیر را دارند بازیابی می کنند. سرانجام ، تکنیک Risk Scoring آن ضمن شناسایی درک محرکهای رفتار آنها ، مشتریان در معرض خطر را شناسایی می کند.
8. تجربه مشتری SAS
CX برای خدمات مالی
دلایل خرید
+برای خدمات مالی+دیدگاه جامع+بازاریابی تحلیلی+بهینه سازی سفر مشتری
آیا شرکتی هستید که در بخش مالی کار می کنید و به دنبال بهبود تجربه مشتری با تعاملات واقعی و متنی است؟ در این صورت ، SAS Customer Experience می خواهد گپ بزند.
این توانایی را برای دستیابی به یک دید کلی نسبت به تجربه مشتری و تسریع در ارزش حاصل از فناوری های AI و فنچ برای افزایش سودآوری مشتری ، ساده سازی عملیات و تقویت وفاداری فراهم می کند. این کار را با استفاده از مارک تحلیلی ، بهینه سازی سفر مشتری و تکنیک های تجربه مشتری در زمان واقعی انجام می دهد.
9. خوشحال
مجموعه بازخورد مشتری مبتنی بر نظرسنجی
دلایل خرید
+خالص سیستم تبلیغاتی+نظرسنجی تک سال+بازخورد در زمان واقعی
دلپذیر از سیستم Net Promoter (NPS) برای جمع آوری سریع بازخورد واقعی از مشتریان خود ، بدون نیاز به دانش فنی استفاده می کند. با دعوت از مشتریان برای شرکت در یک نظرسنجی س worksال ، کار می کند.
سپس آنها به محصول یا خدمات شما امتیاز می دهند و به قول خودشان بازخورد می دهند ، بلافاصله بازخورد در داشبورد شما ظاهر می شود. شما می توانید نحوه سنجش مشتری از طریق ایمیل ، پیام کوتاه یا پیوند وب را انتخاب کنید – و همچنین می توانید بازدید کنندگان وب سایت خود را به شرکت مستقیم از صفحه اصلی خود دعوت کنید.
10. SurveyMonkey CX
نظرسنجی های شخصی برای بازخورد
دلایل خرید
+نظرسنجی های شخصی+راه حل قدرتمند+چندین کانال+معیارهای صنعت
SurveyMonkey CX به شما امکان می دهد بینشی عملی را برای پیشرفت کار خود ثبت کنید. یکی از بهترین ابزارهای CX برای تبدیل بینش مشتری به عمل در زمان کمتر ، این یک راه حل NPS کلید چرخان با ویژگی های قدرتمند است که برای جمع آوری ، درک و عملکرد بازخورد مشتری استفاده می شود.
ویژگی های آن شامل توانایی ایجاد نظرسنجی های شخصی از طریق چندین کانال است که در بیشترین استقبال به مشتری می رسد. و این پلت فرم شناسایی مناطق بهبود را با استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته – از تجزیه و تحلیل اصلی درایورها تا معیارهای صنعت ، آسان می کند. سرانجام ، می توان اطلاعات را با استفاده از گزارش های سفارشی ، صادرات داده یا ادغام با سیستم رکورد شما ، به سرعت با اعضای تیم به اشتراک گذاشت.
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها