[ad_1]
بهترین برنامه های ابری رایگان برای مشاغل به شما کمک می کند تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی خود را به یک مرکز تجاری آسان برای مدیریت کارهای روزمره تجاری خود تبدیل کنید.
بهترین برنامه های ابری رایگان برای مشاغل
افزایش برنامه های ابری برای مشاغل با تهیه سیستم عامل های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) که از طریق سرویس های ابری اجرا می شوند ، امکان پذیر شده است. نتیجه ، فراوانی برنامه های تجاری است که اکثر آنها خدمات پولی دارند.
بیشتر برنامه های ابری برای سیستم عامل ها پرداخت می شوند ، اما تعدادی از این سرویس ها خدمات ردیفی را ارائه می دهند که ویژگی های قابل توجهی را ارائه می دهند ، به این معنی که استفاده از آنها برای کوچکترین مشاغل کاملاً مناسب است.
این برنامه های مبتنی بر ابر رایگان این مزیت را نیز دارند که می توانند فضای ذخیره سازی ابری را ارائه دهند ، به این معنی که می توانید اسناد خود را بصورت آنلاین همگام سازی و ذخیره کنید. این همچنین به معنای امکان جابجایی بین استفاده از رایانه رومیزی و دستگاه همراه است. و از آنجا که همه شما برای اجرای این سرویس ها به یک مرورگر نیاز دارید ، مهم نیست که از کدام سیستم عامل استفاده می کنید ، ویندوز ، macOS ، لینوکس ، اندروید و غیره.
دامنه مناطق خدماتی تحت پوشش این برنامه های رایگان نیز کاملاً چشمگیر است و می تواند شامل مواردی از جمله نرم افزار همکاری و ابزار مدیریت پروژه برای استفاده عمومی در مشاغل و همچنین نرم افزار حسابداری و پردازنده های پرداخت کارت اعتباری باشد.
در اینجا برخی از بهترین برنامه های رایگان کسب و کار برای مشاغل را نشان خواهیم داد.
بهترین برنامه های ابر رایگان برای تجارت در یک نگاه:
- Bitrix24
- پی پال
- سستی
- موج
- درایو گوگل
1. Bitrix24
نرم افزار عمومی کسب و کار رایگان
دلایل خرید
+مجموعه های مختلف+فاکتورهای شخصی+ردیف رایگان سخاوتمندانه
Bitrix24 مجموعه ای بلندپروازانه از ابزارهای همکاری ، ارتباطی و مدیریتی را با طیف گسترده ای از توابع ، جهت هر نوع کسب و کاری در اختیار شما قرار می دهد.
Bitrix 24 تمام همکاری و ارتباطات را از داشبورد کاربر خود متمرکز می کند. از اینجا کاربران می توانند تعاملات مشتری را سازماندهی و ردیابی کنند ، تمام داده های سرب فروشگاه را ثبت کنند ، گزارش های فروش تولید کنند و تقسیم مخاطبان هدف را انجام دهند. همچنین یک سرویس فاکتور وجود دارد که می تواند به صورت خودکار داده های مشتری را وارد کند.
پرونده ها ، رویدادها و روندها را می توان بارگذاری کرد تا با همکاران خود به اشتراک بگذارید. افزودن کاربران جدید به Bitrix24 CRM ساده و بدون دردسر است. سرپرستان می توانند گروه ها و گروه ها را به هر کاربر اختصاص دهند.
به طور کلی ، Bitrix 24 یک پلتفرم فوق العاده جاه طلبانه ارائه می دهد که هدف آن ادغام بیشتر عملکردهای اصلی کسب و کار در یک مکان واحد است. با این حال ، اگر در ابتدا کمی احساس خستگی شدید ، تعجب نکنید ، بنابراین با استفاده از ردیف رایگان می توانید با یک حساب کاربری کنید و از عملکرد نرم افزار احساس بهتری پیدا کنید.
2. پی پال
بهترین پردازنده پرداخت آنلاین رایگان
دلایل خرید
+بدون هزینه ماهانه+پرداخت انعطاف پذیر+ارزهای جهانی
Paypal یکی از ساده ترین و آسان ترین روش استفاده آنلاین است. خواه قصد فروش از طریق یک وب سایت خرده فروشی ، پرداخت هزینه خدمات یا ارسال پول بین المللی را دارید ، پی پال یک سرویس واقعا مقرون به صرفه ارائه می دهد.
ثبت نام به اندازه کافی آسان است ، اگرچه انتظار می رود که در ابتدا چک های اساسی پولشویی را انجام دهید ، این بدان معنی است که پی پال برای اثبات اتصال شما چند مبلغ ناچیز به حساب بانکی کسب و کار شما اضافه می کند و به آنها اطلاع می دهید به آن حساب این فرآیند چند روز طول می کشد ، اما پس از اتمام کار ، آماده پرداخت هستید.
اگر به دنبال شارژ خدمات ، از قبیل مشاوره یا از طریق فریلنسینگ هستید ، می توانید هزینه های یکبار مصرف را از طریق ایمیل از طریق Paypal ارسال کنید یا یک سیستم اشتراک ایجاد کنید که به شما امکان می دهد با توجه به پارامترهایی که استفاده می کنید ، به طور منظم پرداخت کنید.
برای خرده فروشی ، شما از هر یک از سیستم عامل های رایج سبد خرید مانند Woocommerce ، Magento یا موارد مشابه استفاده می کنید ، سپس Paypal معمولاً به عنوان یک گزینه پلاگین در دسترس است ، اگرچه ممکن است هزینه کمی از طرف توسعه دهنده برای تهیه این هزینه باشد.
سطح خدمات پایه Paypal رایگان است ، با شارژ خدمات حدود 2.7٪ که هم متداول و هم معقول است. ردیف های پولی با هزینه ماهانه برای بازرگانان با حجم بالاتر در دسترس است که می تواند هزینه پردازش پرداخت را کاهش دهد ، با گزینه های اضافی پردازش آفلاین.
به طور کلی ، Paypal یکی از محبوب ترین پردازنده های پرداخت آنلاین است زیرا استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. همچنین انعطاف پذیر است و می تواند با اکثر ارزها کار کند ، و این یک گزینه عالی برای فروش جهانی است.
3. شلی
بهترین ابزار همکاری رایگان
دلایل خرید
+ارتباطات جامع+ویژگی های ویدئو+ادغام های موجود
Slack (جستجوی قابل جستجو از همه مکالمات و دانش) ابزاری مفید مبتنی بر ابر است که کلیه پیام ها و پرونده ها را در یک مکان نگه می دارد. این برنامه برای همه دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و از طریق وب نیز قابل دسترسی است.
اسلاک در ابتدا زنده شد تا به عنوان ابزاری آنلاین برای بازی Glitch که اکنون منسوخ شده است ، مورد استفاده قرار گیرد. این رسماً در سال 2013 به عنوان راهی برای کمک به مردم در همکاری آنلاین راه اندازی شد.
سیستم کانال Slack به شما امکان می دهد کارها را بر اساس تیم ها ، مشتری ها و یا به هر روشی که نیاز دارید تقسیم کنید. کارمندان می توانند به دلخواه خود به چت ها بپیوندند و آنها را ترک کنند. همچنین دارای یک ویژگی ویدیویی مفید است که در آن می توانید با اعضای تیم خود رو در رو صحبت کنید.
فهرست Slack با بیش از 1000 برنامه شامل Dropbox و Google Drive ادغام می شود. در صورت لزوم می توانید فایل ها ، تصاویر و فیلم ها را مستقیماً در Slack بکشید و رها کنید. این برنامه همچنین شامل یک ابزار دستی مفید برای به اشتراک گذاری صفحه است.
اسلاک سه طبقه دارد. ردیف اول رایگان است و شامل جستجوی حداکثر 10000 پیام ، 10 برنامه و یکپارچه سازی و تماس های ویدیویی 1 به 1 است. طبقات پولی همکاری ایمن و همچنین ارتباطات با کنفرانس ویدیویی را اضافه می کنند ، سپس با مدیریت هویت ، از جمله SSO مطابقت پیشرفته دارند. بسته Enterprise پیشنهادات سفارشی را با توجه به ویژگی های مورد نیاز ارائه می دهد.
4. موج بزنید
بهترین ابزار رایگان حسابداری و صورتحساب
دلایل خرید
+ابزار فاکتور اختصاصی+پردازش PayPal و کارت اعتباری
دلایل اجتناب از آن
–عمدتا برای مشاغل کوچک
Wave مجموعه ای از خدمات مالی و نرم افزار آنلاین را برای مشاغل کوچک فراهم می کند. ویژگی های حسابداری سیستم عامل ها بصورت رایگان است. این برنامه نه تنها به سمت مشاغل کوچک سوق داده می شود بلکه برای بخش آزاد نیز مناسب است.
Wave یک ویژگی راه اندازی اختصاصی دارد. از اینجا کاربران می توانند تصمیم بگیرند که ابتدا به چه برنامه هایی دسترسی داشته باشند: حسابداری عمومی ، صورتحساب یا حقوق و دستمزد. اگرچه کاربران برای دسترسی به خدمات حقوق و دستمزد Wave مجبور به پرداخت هزینه هستند.
کاربران می توانند از ویژگی مصالحه بانکی استفاده کنند. مشاغل همچنین می توانند حساب های بانکی ، حساب های PayPal و سایر منابع داده مربوطه را برای سوابق معاملات به هم پیوند دهند.
Wave ابزاری اختصاصی برای صورتحساب دارد که کاربران می توانند از بین انواع الگوها انتخاب کنند. فاکتورها می توانند از طریق ایمیل ارسال شوند و کارت های اعتباری از طریق سیستم عامل پردازش می شوند.
به طور کلی ، این یک ابزار آسان و در دسترس برای اجرای حساب های تجاری ایجاد می کند ، اما تقریباً مطمئناً بیشتر به دنبال شرکت های کوچک است نه شرکت های بزرگ.
5. Google Drive
بهترین راه حل پشتیبان گیری و همگام سازی
دلایل خرید
+به راستی کراس پلت فرم+پشتیبان گیری و همگام سازی+15 گیگابایت رایگان
Google Drive ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی فایل های ابری است که در سال 2012 توسط Google راه اندازی شد. این مجموعه کلیه مجموعه های دفتری و اداری Google مانند اسناد ، کاربرگ و اسلایدها را شامل می شود.
این فقط یک ارائه دهنده فضای ذخیره سازی ابری نیست ، Google Drive همچنین به کاربران امکان می دهد اسناد را به صورت آنلاین ایجاد ، ویرایش و همکاری کنند. این گزینه برای اکثر کاربران اندروید اولین انتخاب است زیرا از قبل روی اکثر تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی نصب شده است. با این حال ، می توان آن را به راحتی برای استفاده با دستگاه های iOS ادغام کرد و دارای یک رابط وب است ، که می تواند در تمام سیستم عامل ها استفاده شود.
کاربران حساب Google 15 گیگابایت فضای ذخیره رایگان دریافت می کنند که می تواند توسط Google Drive ، Gmail و Google Photos استفاده شود. این بدان معناست که شما نه تنها می توانید از پرونده های خود ذخیره و پشتیبان تهیه کنید بلکه می توانید ایمیل ها و عکس ها را نیز بر روی درایو ذخیره کنید. می توانید هزینه ذخیره سازی بیشتر را از طریق سرویس Google One پرداخت کنید.
سایر برنامه های ابری رایگان برای تجارت را باید در نظر بگیرید
طیف گسترده ای از نرم افزارهای رایگان برای استفاده تجاری در دسترس است. برخی کاملا رایگان هستند ، در حالی که دیگران طبقه های آزاد با ویژگی های محدود ارائه می دهند. در اینجا برخی دیگر از برنامه های نرم افزاری رایگان را که می توانید از طریق ابر برای کمک به راه اندازی کسب و کار خود اجرا کنید ، پوشش خواهیم داد:
Evernote مشهورترین نرم افزار یادداشت برداری است اما در واقع می تواند خیلی بیشتر باشد. جدا از توابع اساسی یادداشت برداری ، می توان بیشتر مانند یک سازمان دهنده شخصی رفتار کرد ، اسناد ، تصاویر ، فیلم و صدا را با هم ذخیره کرد. علاوه بر این ، گزینه ای برای اسکن اسناد نیز وجود دارد که می تواند برای استفاده از تلفن همراه یا سایر دستگاه های تلفن همراه بسیار مفید باشد ، خصوصاً در مورد دیجیتالی کردن اسناد. بسته اصلی Evernote رایگان است ، اما برای باز کردن ویژگی های بیشتر ، به روزرسانی های پولی در دسترس است.
Trello یک قطعه عالی از نرم افزارهای بهره وری است که به تیم ها امکان همکاری مشترک روی پروژه ها را می دهد. این تیم ممکن است شامل کارمندان یا همکاران باشد ، اما همچنین می تواند آزاد کاران و تامین کنندگان باشد. این یک روش عالی برای دیدن اینکه چه کسی روی چه پروژه هایی کار می کند و چه مواردی نیاز به اولویت بندی دارد. ممکن است یک مجموعه مدیریت سطح بالای پروژه نباشد ، اما یک شروع عالی است که استفاده از آن ساده و آسان است. در حالی که برنامه های پولی وجود دارد که ویژگی ها و محدودیت ها را باز می کند ، سطح اولیه رایگان ، عملکرد کامل را برای بسیاری از نیازها فراهم می کند.
Zapier یک برنامه کوچک و شفاف است که با بسیاری از برنامه های دیگر کار می کند تا فرآیندهای بین آنها را به صورت خودکار انجام دهد. به عنوان مثال ، اگر یک ایمیل تجاری با پیوست دریافت می کنید ، سپس Zapier می تواند آن را به صورت خودکار در Dropbox ذخیره کند ، سپس در مورد Slack به شما هشدار می دهد. همچنین می تواند برای عبور از رسانه های اجتماعی پست به سیستم عامل های مختلف و خودکار کردن وظایف CRM استفاده شود. این یک برنامه کوچک زیبا است که می تواند به عنوان یک صرفه جویی در زمان واقعی باشد و اگرچه نسخه های پولی برای کار با برنامه های برتر وجود دارد ، اما نسخه رایگان ارزش بازی با آن را دارد تا از نحوه کارکرد آن ایده بگیرید.
اگر مادر و فروشگاه پاپ خود را اداره می کنید و می خواهید روشی آسان برای پردازش فروش داشته باشید ، به نرم افزار Square Point of Sale (POS) نگاهی بیندازید. اگرچه Square سخت افزارهایی مانند تیل و ریدرهای اتومبیل می فروشد ، اما نرم افزار POS آنها می تواند سلول یا موبایل شما را به عنوان پول نقد برای گرفتن سفارش تبدیل کند. حتی بهتر ، استفاده از آن بدون هزینه ماهانه رایگان است و هزینه های معامله از بهترین های بازار است.
Google Analytics احتمالاً یکی از بهترین ابزاری است که می توانید برای رشد تجارت آنلاین خود استفاده کنید ، زیرا نشان می دهد مشتریان شما از کجا می آیند ، به کجا می روند و در نهایت چه تعداد محصول یا خدمات خریداری می کنند. شما می توانید برای دستیابی به ایده بهتر از قیف فروش خود اهدافی را تعیین کنید و همراه با برنامه بازاریابی Adwords گوگل می توانید استراتژی فروش و بازاریابی روشنی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد بازگشت سرمایه خود (ROI) را در زمان واقعی پیگیری کنید. .
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir