[ad_1]
بهترین خدمات تلفنی کسب و کار ، راه اندازی ، مدیریت و اجرای یک سیستم کامل تجارت PBX با استفاده از فناوری اینترنت را آسان می کند و امکان ارائه طیف گسترده ای از ویژگی ها را با کسری از قیمت PBX سنتی فراهم می کند.
بهترین خدمات تلفن تجاری
خدمات تلفن های تجاری طی دهه گذشته به طور اساسی تغییر کرده است زیرا تحول دیجیتال بر همه قسمت های دفتر مدرن تأثیر گذاشته است. طیف وسیعی از خدمات ابری اکنون جایگزین سخت افزارهای سخت گیر شده اند و این شامل سیستم های تلفنی PBX تا سیستم های تلفنی مدرن تجاری است.
سرویس های VoIP اکنون جایگزین میز کار شده با یک بانک تلفن شده است. اکنون کارمندان می توانند از دستگاه های تلفن همراه خود در سفر استفاده کنند ، فقط برای برنامه پیوستن به شبکه ارتباطات یکپارچه شرکت ، چه برای چت ، کنفرانس یا حتی برای مدیریت سرویس های نمابر آنلاین ، از چیزی بیشتر از برنامه استفاده می کنند.
نه تنها خدماتی مانند Ring Central به کارمندان اجازه می دهد تا بهره وری را بهبود بخشند ، بلکه با صرف هزینه کمتری در هزینه های سخت افزاری ، به این معنی است که سیستم های مخابراتی مبتنی بر ابر نیز می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند.
راه اندازی معمولاً آسان و بسیار ساده است ، زیرا نیاز به صرف بیش از ثبت نام در سرویس دیجیتال و سپس دسترسی به آن در صورت پرداخت هزینه دارد.
اگرچه ممکن است برخی تنظیمات کوچک پیکربندی انجام شود ، اما این فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از تکمیل ، اکنون یک سیستم تلفنی کامل خدمات دارید که می تواند به اندازه کارکنان مورد نیاز برای پوشش کارکنان ، مقیاس بندی کند.
طبقات مختلف خدمات معمولاً ارائه می شوند ، با برنامه های ارزان تر ، ویژگی های ضروری را ارائه می دهند ، در صورت لزوم ، برنامه های گران تر ، ویژگی های اضافی را ارائه می دهند.
هزینه ها معمولاً براساس کاربری انجام می شود تا مشاغل تجاری ، و اگرچه بسیاری از شرکت های خدمات تلفنی قیمت های مشخص و مشخصی را ارائه می دهند ، اما برخی از ارائه دهندگان به دنبال ارائه شخصی شخصی به جای آن هستند که اغلب ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد در حالی که گزینه های اضافی غیر به طور معمول در دسترس است.
در اینجا بهترین خدمات تلفن مشاغل ، با انتخاب اصلی ما با گزینه های اضافی برای بررسی موارد زیر ، آورده شده است.
1. دفتر RingCentral
بهترین سرویس تلفن شغلی با قدرت ابر
دلایل خرید
+ارتباطات واحد+مرکز تماس+سفارشی سازی API
RingCentral Office با داشتن یک استراتژی ارتباطی واحد که به معنای گزینه های زیادی برای ادغام است ، از Google به مایکروسافت ، Oracle به Amazon ، و Zendesk به Salesforce ، خود را به عنوان یک راه حل همه در همه اندازه های تجاری تبلیغ می کند.
ابتدایی ترین سطح مدیریت تماس و مدیریت سیستم تلفنی و همچنین گزینه های اجاره تلفن برای تلفن های کنفرانسی و حتی میزها را ارائه می دهد.
با این حال ، این سطوح قیمت گذاری بالاتر از این است که RingCentral Office واقعاً با مجموعه ای از ویژگی های خاص خود که باید جدایی ناپذیر برای هر سرویس تلفنی مدرن باشد ، به صورت جداگانه در می آید.
RingCentral همچنین ارتباطات یکپارچه را به عنوان سرویس (UCaaS) و همچنین مرکز تماس به عنوان سرویس (CCaaS) را ارائه می دهد ، به این معنی که می تواند تجربه شرکتی را حتی برای مشاغل کوچک فراهم کند.
علاوه بر این ، RingCentral همچنین می تواند یک بستر ارتباطی به عنوان سرویس (CPaaS) ارائه دهد ، این بدان معنی است که دسترسی به یک شبکه توسعه دهنده که به شما امکان می دهد از API ها برای شخصی سازی و تلفیق سیستم تلفن خود با سایر نرم افزارهایی که استفاده می کنید استفاده کنید.
به طور کلی ، اگرچه طرح ارزان تر به اندازه کافی برای جلب رضایت کوچکترین مشاغل ارائه می دهد ، اندازه متوسط و بزرگتری خواهد داشت که احتمالاً از ثروت باورنکردنی ویژگی هایی که RingCentral Office می تواند بیشترین بهره را ببرد ، بهره خواهد برد.
2. دفتر اوما
خدمات تلفنی تجاری ارزان قیمت
دلایل خرید
+راه اندازی آسان+ارزش پیشنهادی عالی+ویژگی های قدرتمند
دلایل اجتناب از آن
–ادغام های محدود
Ooma Office یک سرویس تلفنی تجاری است که هدف آن ارائه یک تجربه تلفنی بزرگ به مشاغل کوچک است. Ooma ممکن است تمام ویژگی های موجود در خدمات رقیب را نداشته باشد ، اما خود را به عنوان یک راه حل برای شرکت های کوچکتر با بودجه تنگ تر نشان می دهد و از این نظر بسیار مناسب است.
با این حال ، تصور نکنید که این یک ارائه خدمات تلفن بیزنس است – در واقع Ooma Office تمام ویژگی های اصلی مورد انتظار را به شما می دهد ، به علاوه برخی از عملکردهای پیشرفته تر مانند یک پذیرنده مجازی که اجازه می دهد تماس ها به طور خودکار به بخش مناسب
مشترکان همچنین از نگه داشتن و انتقال موسیقی بهره مند می شوند ، و Ooma برنامه های تلفن همراه را برای iOS و Android فراهم می کند ، بنابراین شما می توانید قابلیت هایی مانند انتقال تماس را تنظیم کنید ، امکان تماس را از تلفن میز خود به تلفن همراه خود در هنگام خارج از خانه ارسال کنید. با این اوصاف ، برخی از بازخوردهای آنلاین درباره برنامه های تلفن همراه زیاد نیستند ، بنابراین این را بخاطر بسپارید
به طور کلی ، با این حال ، Ooma به شما امکاناتی می دهد که به استثنای یکپارچه سازی CRM ، هزینه ای نسبتاً متوسط را داشته باشید.
2. هواپیمای هوایی
VoIP مرکز تماس و راه حل CRM
دلایل خرید
+تمرکز قوی بر CRM+راه اندازی مرکز تماس آسان+تعداد زیادی ادغام
Aircall یکی دیگر از راه حل های خدمات تلفن شغلی میزبان ابر است که تنها با چند کلیک قابل تنظیم است. سپس این یک راه حل کامل برای ارتباطات ، ویدیو و پیام رسانی از طریق وب ، دسک تاپ یا تلفن همراه برای تجارت شما فراهم می کند.
راه اندازی Aircall نیز بسیار آسان است و شامل طیف گسترده ای از توابع CRM ، میز راهنما و بهره وری برای پشتیبانی از خدمات تلفن شما و همچنین بهبود نحوه فروش و پشتیبانی تیم های پشتیبانی شما از جمله انتقال آنها به صورت و همچنین نزدیک شدن به مشتریان. و همانطور که انتظار می رفت ، یک مجموعه تجزیه و تحلیل وجود دارد که به اندازه گیری کارایی و ردیابی KPI ها در گردش کار کمک می کند و به دنبال راه هایی برای بهبود آنها است.
از آنجا که Aircall فراتر از ارائه فقط یک سیستم تلفنی تجاری است و در عوض به دنبال ارتباطات یکپارچه و CRM است ، می تواند پشتیبانی بهتری از تیم های فروش و پشتیبانی ارائه دهد. همچنین تعداد زیادی ادغام در دسترس است ، از جمله برای SalesForce ، Zendesk ، Hubspot ، Zoho ، Freshdesk و Slack.
3. صفحه شماره گیری
بهترین سرویس VoIP برای مشاغل کوچک
دلایل خرید
+دوره آزمایشی رایگان 14 روزه+ورود به سیستم تنها+قیمت گذاری مشاغل کوچک
Dialpad به ویژه برای نرم افزار کنفرانس ویدیویی و صوتی خود ، Uberconference شناخته شده است. Dialpad Talk سیستم VoIP آنها است.
ردیف اصلی ورود به سیستم را نشان می دهد که در بسیاری از ارائه دهندگان دیگر وجود ندارد. برنامه اصلی شامل ادغام هایی مانند Google Workspace (G Suite سابق) و Microsoft 365 است.
ساختار قیمت گذاری برای Dialpad دسترسی به آن را برای مشاغل از هر اندازه بسیار بیشتر می کند ، زیرا مورد استقبال شرکت های دیگر از بقیه شرکت ها نسبت به مشاغل کوچک استقبال می شود. همچنین کاربران می توانند با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه این سرویس را امتحان کنند. اشتراک های سالانه نرخ های ماهیانه با تخفیف را ارائه می دهند و باعث می شود هزینه آن حتی بیشتر شود.
قیمت گذاری نسبت به برخی از موارد فوق بسیار دوستانه تر برای مشاغل کوچک است ، حتی با ابتدایی ترین برنامه شامل شماره تلفن رایگان ، تماس نامحدود در ایالات متحده / کانادا ، انتقال تماس ، کنترل تماس ، تماس ویدیویی HD ، انتظار مکالمه ، تبریک پیام صوتی ، نامحدود ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه ، ارسال پیامک گروهی به ایالات متحده و کانادا.
4. MyCloud Connect
خدمات تلفنی تجارت مستقر شده است
دلایل خرید
+مارک مورد اعتماد+تعداد زیادی از ویژگی ها+کاهش هزینه های سخت افزار
میتل یک سیستم تلفنی VoIP مشاغل مبتنی بر ابر در قالب MiCloud Connect ارائه می دهد که هدف آن ارائه یک راه حل جامع صوت ، همکاری و مرکز تماس برای مشاغل است.
این پلت فرم خود با استفاده از Google Cloud کار می کند ، به این معنی که مطابقت HIPAA و SOC 2 را برآورده می کند. از مزایای اصلی می توان به سیستم های تلفنی PBX میزبان میزل اشاره کرد که می توانند بر روی دستگاه های تلفن همراه در حال حرکت ، قابلیت خدمات پلاگین و پخش و همچنین یک رابط ساده اجرا شوند. که امکان مدیریت یک کلیک سیستم ها را فراهم می کند.
MiCloud Connect همچنین شامل کنفرانس صوتی و تصویری ، به اشتراک گذاری وب ، VPN ، چت گروهی ، مرکز تماس و شامل تعدادی از گزینه های ادغام است.
سطح اصلی قیمت گذاری شامل PBX ، کنفرانس و ابزارهای همکاری است. سطح بعدی ویژگی های ضبط تماس و تلفیق را در بالا اضافه می کند. توجه داشته باشید که قیمت گذاری تبلیغ شده برای 50 تا 100 کاربر است و احتمالاً تعداد کمتری از کاربران با نرخ بالاتری از آنها کسر می شود.
با این حال ، برای کسانی که تیم دارند می توانید انواع مختلف برنامه را برای کاربران مختلف مخلوط کرده و مطابقت دهید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فقط برای سطح خدمات مورد نیاز هر یک برای صرفه جویی بیشتر در هزینه پرداخت می کنید.
5. 8×8 ارتباطات همه در یک
بهترین خدمات تلفنی برای مشاغل کوچک
دلایل خرید
+ردیف پایین دارای ویژگی های پیشرفته است+برنامه های تلفن همراه موجود است+گزینه ای برای مرکز تماس تلفیقی
دلایل اجتناب از آن
–بدون تخفیف برای کاربران اضافی
8×8 All-in-One ارتباطات بستری مبتنی بر ابر را ارائه می دهد که خدمات مختلفی را برای ارائه تماس ، کنفرانس ، همکاری و مرکز تماس فراهم می کند.
برای مشاغل کوچک ، ارزان ترین ردیف موجود 8×8 Express است که با 30 روز استفاده آزمایشی رایگان در دسترس است. بسیاری از ویژگی های اساسی اما اساسی وجود دارد ، و این سطح از برنامه می تواند راهی عالی برای یک کسب و کار بسیار کوچک یا شرکت تازه تاسیس باشد تا خدمات تلفن را بدون هزینه زیاد امتحان کند.
پس از آن برنامه های سطح ارائه تماس نامحدود به چهارده کشور ، برنامه های تلفن همراه ، پیام رسانی تیمی ، کنفرانس ویدیویی HD با اشتراک صفحه ، ضبط تماس ، پست صوتی رونویسی ، تجزیه و تحلیل ، Single Sign On (SSO) و همچنین ادغام با Salesforce ، Zendesk و NetSuite .
ردیف های گران تر برای مشاغل و شرکت های بزرگ تماس نامحدود به کشورهای دیگر ، تجزیه و تحلیل نظارت ، گزارش کیفیت تماس و تابلوی برق اپراتور را اضافه می کند.
در مقایسه با سایر ارائه دهندگان 8×8 می تواند به عنوان یک سرویس تلفنی مخصوصاً مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک کار کند.
6. تلفن دات کام
یک سرویس تلفنی تجاری ارزان قیمت
دلایل خرید
+سازگار با HIPAA+شامل ویژگی های برتر است
دلایل اجتناب از آن
–دقیقه محدود در تمام برنامه ها
Phone.com قصد دارد یک سرویس VoIP مشاغل مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک و با داشتن یک طرح پایه ارزان تر از اکثر رقبا باشد. معامله این است که این طرح دقیقه های صوتی محدود و حجم پیام های متنی را ارائه می دهد که ممکن است برای بیشتر استفاده های تجاری مناسب نباشد.
در سمت روشن ، حتی در این طرح لخت ، ویژگی های برتر شامل پست صوتی به ایمیل ، مسدود کردن تماس و صف تماس وجود دارد. همچنین مشخص شده است که این سرویس برای مطابقت با استانداردهای حفظ حریم خصوصی برای مشاغل مرتبط با مراقبت های بهداشتی با HIPAA سازگار است.
شاید گزینه های واقع بینانه تر برای بیشتر مشاغل ، گزینه های گران تری باشند که محدودیت دقیقه و پیامک تلفن را افزایش می دهند.
آنچه Phone.com واقعاً به خوبی انجام می دهد این است که خدمات کوچک تجاری مبتنی بر ابر کاملاً قابل دسترسی برای کوچکترین مشاغل قابل دسترسی است ، بنابراین خواه یک شرکت LLC یک نفره باشید و یا تنها تجارت داشته باشید همچنان می توانید به ویژگی هایی که فقط برای مشاغل در دسترس است دسترسی داشته باشید.
سایر خدمات تلفن تجاری را باید در نظر گرفت
خواه به دنبال یک سیستم تلفنی PBX سنتی یا سیستم تلفنی VoIP باشید ، ارائه دهندگان مختلف زیادی در آنجا وجود دارد. اینکه کدام یک برای شما بهترین است به نیاز و اندازه کار شما بستگی دارد. در حالی که ما پنج ارائه دهنده را در بالا نشان داده ایم ، تعداد زیادی گزینه وجود دارد. در اینجا نگاهی سریع تر به 5 مورد دیگر خواهیم انداخت.
آوایا یکی دیگر از نام های بزرگ در ارتباطات یکپارچه است و همراه با میتل خود را به عنوان یک بازیکن متخصص پیشرو در ارتباطات از راه دور کسب و کار تاسیس کرده است. حتی در این صورت ، Avaya OneCloud طیف گسترده ای از اندازه های تجاری ، از کوچک تا سازمانی را در نظر گرفته است ، بنابراین نباید فکر کنید نام های بزرگ به معنای هزینه های بزرگ است. VoIP مبتنی بر ابر در حال حاضر یک پیشنهاد تثبیت شده از شرکت Avaya است که گزینه های مختلفی متناسب با تجارت شما در دسترس است.
FluentStream یک ارائه دهنده VoIP مبتنی بر ابر است که یک پلت فرم چند وجهی UCaaS و تعداد زیادی ادغام را ارائه می دهد. حتی برای برنامه اصلی (20 دلار در ماه) لیست مناسبی از ویژگی ها وجود دارد ، با افزایش سطح گزینه های خدمات تا سطح مرکز تماس. همانطور که انتظار می رفت ، استفاده از تلفن همراه به جای اینکه یک گزینه باشد ، با برنامه های موجود برای Android و iOS به عنوان استاندارد تلقی می شود.
اسکایپ احتمالاً گزینه ای است که به راحتی نادیده گرفته می شود ، اما قبلاً حتی قبل از خرید توسط مایکروسافت خود را به عنوان یک ارائه دهنده اصلی VoIP معرفی کرده بود. اکنون تمام ادغام های ابری و Office را که از شرکت مادر بزرگ نیرو انتظار دارید ارائه می دهد. تا زمانی که خوشحال باشید که می توانید تماس های خود را آنلاین نگه دارید و از تلفن های همراه یا رایانه لوحی برای تماس و کنفرانس استفاده کنید ، این می تواند ارزان ترین گزینه در اینجا باشد.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir