بهترین سیستم های تلفن ابری ، استفاده آسان و مدیریت سیستم PBX (شعبه خصوصی شعبه) تجاری را در فضای ابری فراهم می کنند.
سیستم های تلفن ابری اکنون به دلیل مقرون به صرفه بودن ، بطور فزاینده ای جایگزین سخت افزار قدیمی شده اند. از آنجا که سیستم های تلفنی مبتنی بر ابر از طریق نرم افزار اجرا می شوند و از VoIP برای مکالمات و ارتباطات استفاده می کنند ، می توانند عملکرد بسیار متنوع تری را ارائه دهند در حالی که از ویژگی های استاندارد مانند تجزیه و تحلیل و یکپارچه سازی نیز بهره می برند.
هنوز هم بهتر ، قیمت گذاری به همان نسبت کارآمدتر از اینکه شما برای آنچه استفاده می کنید هزینه می کنید ، به جای اینکه در سخت افزارهای داخلی گران قیمت سرمایه گذاری کنید ، کارایی بیشتری دارد. این بدان معناست که حتی مشاغل کوچک هم اکنون می توانند به خدمات VoIP کامل برای دفتر و حتی خانه دسترسی داشته باشند ، این ویژگی ها شامل ویژگی هایی است که قبلاً تنها شرکت های سازمانی توانایی ساخت آن را داشتند.
نتیجه این است که یک تجارت کوچک می تواند یک سیستم تلفنی مبتنی بر ابر داشته باشد که ارتباطات یکپارچه را به عنوان سرویس (UCaaS) برای نگهداری پیام ها ، مکالمات و کنفرانس های ویدئویی فراهم می کند ، همه از یک سیستم عامل کار می کنند.
علاوه بر این ، مشاغل کوچک حتی می توانند از مراکز تماس مبتنی بر ابر با استفاده از مرکز تماس به عنوان خدمات (CCaaS) مقرراتی که گاهی در سیستم های تلفنی مبتنی بر ابر موجود استفاده می شوند ، استفاده کنند.
به طور کلی ، خدمات ابری صنعت مخابرات و دامنه خدماتی را که می توان ارائه و در دسترس قرار داد ، متحول و متحول کرده است. در اینجا ما بهترین ها را در سیستم های تلفن ابری خواهیم داشت.
1. دفتر RingCentral
سیستم قدرتمند تلفن ابری
دلایل خرید
+نسخه ی نمایشی موجود است+جلسات نامحدود ویدئویی و صوتی
دلایل اجتناب از آن
–منحنی یادگیری UI
RingCentral Office یک بستر ارتباطی و همکاری مبتنی بر ابر را برای مشاغل از هر اندازه فراهم می کند. این راه حل شامل تمام توابع مدیریت PBX ، برنامه های Android و iOS و تماس نامحدود است.
مجموعه ای جامع از ویژگی ها بصورت استاندارد شامل ثبت تماس ، نظارت ، ضبط و ارسال نمابر آنلاین وجود دارد. این برنامه همچنین کنفرانس صوتی و صوتی HD از طریق دستگاه های تلفن همراه و همچنین همکاری تیمی از طریق اشتراک صفحه و فیلم HD برای هر دو وظیفه و همچنین کنفرانس ویدیویی را ارائه می دهد.
RingCentral Office چندین رده قیمت گذاری برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. همه برنامه ها شامل تماس های تلفنی نامحدود ، پیامک های تجاری نامحدود و برنامه های تلفن همراه است. آنها همچنین جلسات نامحدود ویدئویی و صوتی را با اشتراک صفحه در برنامه های دسک تاپ و موبایل ارائه می دهند. با این حال ، بسته به انتخاب شما ، تعداد کاربران به اشتراک گذاری صفحه محدود می شود.
برای مشاغل شغلی ، مشترکان می توانند با پر کردن فرم در وب سایت ، یک نسخه ی نمایشی و یک پیشنهاد را درخواست کنند.
2. دفتر اوما
خدمات تلفن ابری مقرون به صرفه
دلایل خرید
+راه اندازی آسان+ارزش عالی+پذیرنده مجازی
دلایل اجتناب از آن
–برنامه های تلفن همراه دارای نقص هستند
Ooma Office یک سرویس تلفنی مبتنی بر ابر است که هدف آن ارائه یک تجربه بزرگ تجارت تلفنی به مشاغل کوچک است.
ممکن است Ooma با انواع زنگ ها و سوتهایی که ممکن است در برخی سرویس های VoIP پیدا کنید سرریز نباشد ، اما خود را به عنوان یک راه حل برای شرکت های کوچکتر با بودجه تنگ تر نشان می دهد و از این نظر بسیار مناسب است.
با این حال ، تصور نکنید که این یک VoIP با استخوان های تنگ است – در واقع Ooma Office تمام ویژگی های اصلی مورد انتظار را به شما می دهد ، به علاوه برخی از عملکردهای پیشرفته تر مانند یک پذیرنده مجازی که اجازه می دهد تماس ها به طور خودکار به سمت راست هدایت شوند بخش
مشترکین همچنین از نگه داشتن و انتقال موسیقی بهره مند می شوند ، و Ooma برنامه های تلفن همراه را برای iOS و Android فراهم می کند ، بنابراین شما می توانید قابلیت هایی مانند انتقال تماس را تنظیم کنید ، امکان تماس را از تلفن میز خود به تلفن همراه خود در هنگام خارج از خانه ارسال کنید. با این اوصاف ، برخی از بازخوردهای آنلاین درباره برنامه های تلفن همراه زیاد نیستند ، بنابراین این نکته را بخاطر بسپارید.
به طور کلی ، با این حال ، Ooma عملکرد زیادی برای هزینه نسبتاً متوسط به شما می دهد. هیچ سر و صدایی وجود ندارد – شما همه ویژگی ها را با یک برنامه اشتراکی دریافت می کنید – و چه چیزهایی که سیستم آسان راه اندازی و راه اندازی می شود.
به طور طبیعی ، شما در مقایسه با مجموعه ویژگی های رقبای گران قیمت دیگر همه چیز دریافت نمی کنید و قابل توجه ترین مورد از دست رفته پازل ، کمبود ادغام CRM است.
3. هواپیمای هوایی
VoIP مرکز تماس و راه حل CRM
دلایل خرید
+تمرکز قوی بر CRM+راه اندازی مرکز تماس آسان+تعداد زیادی ادغام
Aircall یکی دیگر از راه حلهای UCaaS میزبان ابر است که فقط با چند کلیک قابل تنظیم است. سپس این یک راه حل کامل برای ارتباطات ، ویدیو و پیام رسانی از طریق وب ، دسک تاپ یا تلفن همراه برای تجارت شما فراهم می کند.
Aircall همچنین راه اندازی مرکز تماس در عرض چند دقیقه را بسیار آسان می کند ، و شامل طیف گسترده ای از توابع CRM ، مرکز راهنما و بهره وری برای پشتیبانی از این امر و همچنین بهبود نحوه فروش و پشتیبانی تیم های پشتیبانی شما از تماس ها است ، شرایط انتقال آنها و همچنین نزدیک شدن به مشتریان. و همانطور که انتظار می رفت ، یک مجموعه تجزیه و تحلیل وجود دارد که به اندازه گیری کارایی و ردیابی KPI در گردش کار کمک می کند و به دنبال راه هایی برای بهبود آنها است.
از آنجا که Aircall فراتر از ارتباطات یکپارچه و همچنین به دنبال راه حلهای CRM برای تأمین بهتر تیم های فروش و پشتیبانی است ، تعداد زیادی ادغام را نیز فراهم می کند ، از جمله SalesForce ، Zendesk ، Hubspot ، Zoho ، Freshdesk و Slack. با این حال ، توجه داشته باشید که حداقل سه کاربر برای استفاده از این سرویس مورد نیاز هستند.
4. صفحه شماره گیری
سیستم نوآورانه تلفن ابری
دلایل خرید
+سانترال کامل خدمات+برنامه های تلفن نرم+مرکز تماس هوش مصنوعی
Dialpad یکی از شرکتهای اخیر در بازار PBX ابری است و از آنجا که سیستم از ابتدا ساخته شده است ، به این معنی است که شما از موضوعاتی که ارائه دهندگان قدیمی به طور سنتی از آن رنج می بردند ، مانند کنار گذاشتن و کیفیت پایین صدا ، اجتناب می کنید.
این کلیه ویژگی هایی را که از سیستم تلفن شغلی انتظار دارید ، مانند گزینه های صوتی ، تصویری و پیام رسانی ، از دستگاه های موجود با استفاده از برنامه های تلفن نرم ، از طریق دستگاه های موجود فراهم می کند و همچنین گزینه هایی برای اتوماسیون ، کنفرانس وب و سیستم عامل هوش مصنوعی وجود دارد. پلت فرم مرکز تماس
Dialpad همچنین ویژگی Voice Intelligence خود را تبلیغ می کند که با استفاده از هوش مصنوعی برای حمایت از کاربران انسانی از طریق ترکیبی از تشخیص گفتار ، پردازش زبان طبیعی ، یادگیری ماشین و مربیگری در زمان واقعی ، پشتیبانی می شود. این اجازه می دهد تا رونوشت و تجزیه و تحلیل به طور خودکار برای همه تماس ها باشد ، یادگیری و درک بهتر گردش کار کسب و کار و تجربیات مشتری شما را آسان تر می کند.
به طور کلی ، Dialpad یک پلت فرم PBX ابری کامل برای کاربران تجاری ارائه می دهد. تنظیم فقط پنج دقیقه طول می کشد و چهارده روز دوره آزمایشی رایگان در دسترس است.
5. 8×8 ارتباطات همه در یک
سیستم تلفنی ابر متحول
دلایل خرید
+برنامه های تلفن همراه+پشتیبانی خوب مشتری+قیمت گذاری قابل دسترسی
8×8 سیستم تلفنی تجارت ابری مجهز به سیستم ارتباطات همه در یک ارتباط 8 بسته 8 دارای یک ویژگی بسته بندی شده است که به این معنی است که حتی با ابتدایی ترین برنامه ، شما همچنان یک مجموعه خدمات جامع دارید همانطور که انتظار دارید با یک سیستم PBX کامل تجارت .
طیف گسترده ای از ویژگی ها در برنامه 8×8 Express مبتدی وجود دارد که ویژگی های اساسی را برای مشاغل کوچک و تازه تاسیس ارائه می دهد ، از جمله تمام جنبه های کنترل تماس ، خودکار ، و همچنین کنفرانس صوتی و تصویری با پشتیبانی صفحه نمایش. پیام رسانی تیمی و پیامک نیز شامل سرویس های پست صوتی شامل رونویسی پست صوتی می شود. ادغام شامل Office 365 و G Suite است.
طرح X2 به اضافه کردن Single Sign On (SSO) ، همراه با ادغام برای Okta ، ضبط مکالمات و نمابر نامحدود. پس از آن ، برنامه X X X4 به یک مرکز کنترل اپراتور ، تجزیه و تحلیل و گزارش کیفیت تماس و همچنین تماس نامحدود از 14 به 47 کشور افزوده است. برنامه های پیشرفته تر X6 و X8 با هدف استفاده از شرکت وجود دارد.
6. ملخ ملخ
طیف وسیعی از ویژگی ها با یکپارچه سازی عالی برنامه
دلایل خرید
+ویژگی های عالی+ادغام اسکایپ+برنامه های تلفن همراه
Grasshopper یک پلت فرم خدمات تلفن ابری جامع برای مشاغل کوچک در سراسر آمریکای شمالی ارائه می دهد.
راه حل به سخت افزار نیاز ندارد و راه اندازی آن آسان است. این یک سیستم تلفنی مجازی است. کلیه تماس ها توسط یک دستیار تلفنی خودکار پاسخ داده می شود و سپس آنها را به شخص یا بخش مربوطه ارسال می کند. کاربران می توانند هنگام ثبت نام یک شماره غرور 800 بی نظیر ایجاد کنند. Grasshopper با Skype ، LiveChat ، Google Voice ، Zapier و Bitium ادغام می شود.
Grasshopper یک برنامه برای هر دو سیستم عامل Android و iOS دارد. کاربران می توانند از طریق خط تجارت خود از برنامه تماس بگیرند. طرح ‘انفرادی’ شامل 1 شماره و 3 پسوند است. برنامه های اضافی شماره و پسوند اضافی را ارائه می دهند.
همه برنامه ها پیامک تجاری ، نمابر مجازی ، انتقال تماس ، تبریک سفارشی ، تماس Wi-Fi ، دسک تاپ ، برنامه های تلفن همراه و دقیقه نامحدود را ارائه می دهند.
7. GoToConnect
بهترین ارائه دهنده VoIP در دسترس
دلایل خرید
+رمزگذاری پایان به پایان+ویژگی های مشابه برای هر ردیف+ادغام CRM
GoToConnect نشانگر ادغام پلتفرم Jive VoIP LogMeIn و سیستم عامل کنفرانس GoTo آنها در یک سرویس ارائه دهنده خدمات است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را فراهم می کند.
این البته شامل ارتباطات یکپارچه از طریق گردآوری تماس ها و پیام رسانی VoIP و همچنین کنفرانس های وب ، صوتی و تصویری است که به ایجاد یک بسته کامل کمک می کند.
از ویژگی های عمومی می توان به مسیریابی تماس سفارشی ، توزیع تماس مبتنی بر تیم و همچنین مسیریابی مبتنی بر زمان و موقعیت جغرافیایی برای اطمینان از سرعت گرفتن تماس ها اشاره کرد. اشتراک صفحه و اتاق های ملاقات شخصی بخشی استاندارد از بسته است و کاربران می توانند به راحتی فقط با یک کلیک به جای اینکه منتظر بمانند یا مجبور به تولید PIN شوند ، به آن بپیوندند.
آنچه حتی بهتر است این است که GoToConnect به جای داشتن سطح برنامه قیمت متفاوت با طیف فزاینده ای از ویژگی های قفل ، دارای یک سیستم قیمت گذاری واحد بر اساس تعداد کاربران است. این امر به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط که می توانند از همه ویژگی های یک شرکت بهره مند شوند اما بدون پرداخت هزینه اضافی برای این امتیاز استقبال می شود.
در کل ، GoToConnect خود را به عنوان یک پلت فرم ارتباطی و همکاری واحد تبلیغ می کند ، که مطمئناً برای بسیاری از فعالیت های تجاری به خوبی کار خواهد کرد.
8. Avaya OneCloud
سیستم تلفن ابر سازمانی
دلایل خرید
+مجموعه ای قوی از ویژگی ها+مقیاس پذیر +ارتباطات واحد+گزینه های قابل تنظیم
Avaya OneCloud آخرین ارائه دهنده ارتباطات یکپارچه Avaya است که جانشین پلتفرم IP Office قبلاً موفق شده و دامنه فعلی Avaya IX محل کار و مرکز تماس خود را گسترش می دهد.
هدف این سرویس ایجاد یک راه حل کاملاً مقیاس پذیر با استفاده از هر کدام از راه حل های ابری است که با آن راحت ترید. برای مشاغل کوچک و متوسط که خوشحال هستند به تأمین کنندگان شخص ثالث اعتماد کنند ، Avaya OneCloud می تواند به راحتی از طریق یک ابر عمومی روبرو شود ، به این معنی که شما خدمات مداوم دریافت می کنید و دیگر نیازی نیست که با ارتقا with نرم افزار یا خرید فناوری اطلاعات نگران باشید .
البته ، Avaya OneCloud فراتر از تماس است و به عنوان یک راه حل ارتباطی واحد به معنای ادغام کلیه کانال های ارتباطی در یک سیستم واحد است.
اگرچه ممکن است نام محصول تغییر کرده باشد ، آوایا سابقه خوبی در ارائه خدمات گسترده VoIP و UC خود دارد و مقیاس پذیری بسیار زیاد محلول OneCloud باید جذاب باشد.
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها