بهترین نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) با هدف ساده سازی برنامه ریزی چرخه فروش محصولات شما و موجودی دیگر است. این خصوصاً در مواردی است که ممکن است هزاران محصول درگیر شوند و هرکدام چندین نقطه داده تولید می کنند.
این نرم افزار می تواند به عنوان یک پلت فرم SaaS ارائه شود ، و این امکان را برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند فراهم می کند ، به این معنی که می توانید موجودی ، سفارشات و تأمین کنندگان را در حین حرکت نگه دارید.
علاوه بر این ، بهترین نرم افزار ERP امکان ادغام با بازارهای مختلف را فراهم می کند ، بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که سهام به طور دقیق در وب سایت مشاغل شخصی خود و همچنین شرکا ، شرکت های وابسته و اشخاص ثالث مانند Amazon Marketplace حساب شده است. همچنین هنگامی که سطح سهام شروع به پایین آمدن می کند ، باید بتواند به طور خودکار سفارشات را تکرار کند یا حداقل این امکان را بدهد.
در حالی که انواع مختلفی از نرم افزارها وجود دارند که هدف آنها انجام این کار است ، مشکل این است که بتوانید بستری را پیدا کنید که بتواند طیف گسترده ای از نیازها را به درستی تأمین کند ، بدون اینکه از نظر کیفیت یا بهره وری از بین برود.
در اینجا بهترین ارائه دهندگان نرم افزارهای برنامه ریزی سازمانی برای کمک به شما در مدیریت صحیح فروش ، موجودی کالا و فرآیندهای مربوط به تجارت وجود دارد.
بهترین نرم افزار ERP در یک نگاه:
- Veeqo
- Aptian ERP
- Abas ERP
- SAP Business One
- آکسولت
Veeqo یک برنامه جامع برنامه ریزی و مدیریت منابع همه در یک برای مشاغل صنعت خرده فروشی ایجاد کرده است.
راه اندازی فروشگاه آنلاین ممکن است پیچیده باشد ، خصوصاً در مورد مدیریت سفارشات و ارسال موارد. Veeqo این فرآیند را خودکار می کند. این سرویس که هم از طریق وب و هم از طریق تلفن همراه موجود است ، به فروشندگان این امکان را می دهد تا سفارشات ، موجودی و امور مالی را ردیابی کنند.
همچنین انواع مختلفی از ادغام های مفید را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید که اقلام را در سیستم عامل هایی مانند آمازون و eBay می فروشید ، می توانید تمام داده های این منابع را در Veeqo ترکیب کنید. به این ترتیب ، از فرایند خسته کننده و مجبور به مدیریت گزارش های جداگانه برای هر فروشگاه جلوگیری می کنید.
طرح شتاب دهنده شامل 17+ ادغام حمل و نقل و همچنین 20+ بازار است که می توانید موجودی خود را با آنها همگام سازی کنید. در ردیف بعدی ، طرح رشد بالا پیش بینی خرید ، مجوزهای کاربر و مدیریت بازده را اضافه می کند ، در حالی که طرح Premium انتخاب دیجیتال ، انتقال سهام و پشتیبانی عمده را اضافه می کند.
اگرچه ممکن است قیمت گذاری Veeqo در ابتدا گران به نظر برسد ، اما این یکی از معدود شرکت هایی است که در واقع قیمت گذاری ثابت را تبلیغ می کند ، بنابراین می دانید که چگونه بودجه آن را تهیه کنید.
Aptian طیف وسیعی از سیستم عامل های ERP ویژه صنعت را ارائه می دهد که برای واردکنندگان ، توزیع کنندگان و تولید کنندگان برای مدیریت کالاهای مصرفی طراحی شده است. Aptian ERP که در دستگاه های مک ، ویندوز و لینوکس موجود است ، به کاربران امکان می دهد تا در زمان واقعی ، راهی قابل مشاهده برای ردیابی تمام جنبه های کسب و کار را برای تصمیم گیری دقیق تر انجام دهند.
این شرکت دسترسی مورد نیاز به داده های عملکرد تجاری ، منابع مالی ، فروش و تجزیه و تحلیل سودآوری را برای شرکت ها فراهم می کند که هدف همه آنها کمک به تغییر فرایندهای هوش تجاری است. سیستم خاص تر برای تولید کنندگان و خرده فروشان ، سیستم می تواند برنامه ریزی ، نیروی کار ، هزینه و فروش را ثبت و پیگیری کند.
Aptian ERP کاملاً مبتنی بر ابر است ، بنابراین داده ها همیشه پشتیبان تهیه می شوند. مانند Veeqo ، کاربران می توانند از طریق یک برنامه تلفن همراه به برخی از ویژگی ها دسترسی پیدا کنند. این شرکت دارای برنامه های iOS و Android است که دسترسی آسان به کاتالوگ محصولات و داده های فروش را فراهم می کند.
بر خلاف Veeqo ، با این وجود ، Aptian قیمت ثابت را منتشر نمی کند و شما باید برای پیشنهاد قیمت با شرکت تماس بگیرید.
هنگامی که به دنبال نرم افزار ERP موثر هستید ، یک انتخاب کاملا گیج کننده وجود دارد و یک خطر برای شرکت های کوچکتر این است که در نهایت می توانند چیزی را خریداری کنند که بیشتر مورد هدف شرکت های بزرگ باشد. اگر اتفاقاً در براکت های کوچک و متوسط مشاغل تولیدی باشید ، Abas ERP می تواند برای شما مناسب باشد.
این یک تعداد انگشت شماری از خدمات و ویژگی هایی است که از طریق یک مرورگر وب مدرن قابل دسترسی است. با استفاده از این نرم افزار ، به راحتی می توانید سفارشات ، درخواست ها و اطلاعات حمل و نقل ، برنامه ریزی و برنامه ریزی را مدیریت کرده و فرآیندهای تولید را تحت نظر داشته باشید. همچنین یک سیستم مالی یکپارچه برای کمک به نظارت بر معاملات و سایر نگرانی های مالی وجود دارد.
این سیستم دارای یک ویرایشگر مفید است که امکان ایجاد گردش کاری قابل تنظیم را فراهم می کند که می تواند به راه حل اصلی ERP مرتبط شود. متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد ، اما شما می توانید برای یک نسخه آزمایشی رایگان به شرکت مراجعه کنید.
اگر به دنبال یک سیستم ERP خوب و همه جانبه هستید ، قطعاً باید SAP Business One را در نظر بگیرید. بسیار مقیاس پذیر و قدرتمند ، تمام جنبه های شرکت را در بر می گیرد و داده های مهمی را برای کمک به مدیران در تصمیم گیری های بهتر تجاری فراهم می کند.
این پلتفرم می تواند اطلاعات مربوط به مشتریان ، شرکا و تأمین کنندگان را جمع آوری کند. همچنین توانایی مدیریت زمینه های مالی مانند دفتر کل ، نگهداری حساب ، بودجه و ارزهای خارجی را دارد. بعلاوه ، می تواند اطلاعات محصول ، سطح موجودی و داده های حمل و نقل را سازماندهی کند – و به ایجاد قیمت ها کمک کند.
SAP Business One همچنین با Microsoft Outlook تلفیق شده است ، به این معنی که می توانید داده ها را به سرعت بین این دو تبادل و به اشتراک بگذارید. سرانجام ، گزارش های بسیار مفیدی در مورد تمام زمینه های کسب و کار شما ارائه می دهد.
مانند SAP Business One ، Aqxolt همچنین موارد مختلفی از تجارت شما را پوشش می دهد. این نرم افزار بسیار قابل تنظیم اطلاعات مهم و به روز را برای کمک به شرکت ها در برنامه ریزی و تصمیم گیری موثرتر همزمان فراهم می کند.
این سیستم دارای قابلیت هایی برای ساده سازی زنجیره های تأمین ، سازماندهی اطلاعات حمل و نقل و سفارشات ، همراه با مدیریت دارایی ها ، نگهداری و تولید است – به علاوه می توان از آن برای پیاده سازی منابع انسانی و فرآیندهای مالی استفاده کرد. این راه حل عمدتا در مشاغل دارای روندهای پیچیده و برنامه های رشد ، فعال در صنایعی مانند بهداشت ، خرده فروشی ، خدمات ، تولید و توزیع قرار دارد.
برخلاف برخی دیگر از سیستم های اینجا ، Aqxolt یک راه حل کاملاً مبتنی بر ابر ارائه می دهد و قابلیت دسترسی آن را برای استفاده از تلفن همراه در حال حرکت افزایش می دهد.
این ERP ها را نیز در نظر بگیرید
بازار منابع سازمانی رقابتی است ، که تعداد زیادی از فروشندگان کوچک و بزرگ راه حل های ERP برای مدیریت موجودی کالا ، حمل و نقل و امور مالی ارائه می دهند. همه تمایل دارند نقاط تمرکز متفاوتی را ارائه دهند ، برخی از آنها برای ارائه خدمات بهتر به مناطق مختلف که ممکن است شامل موارد زیر باشد: CRM و مدیریت پروژه (PM) ؛ پردازش مواد مورد نیاز (MRP) و همچنین مدیریت زنجیره تأمین (SCM). بیشتر آنها معیارها و تجزیه و تحلیل هایی را برای اهداف گزارشگری و هوش تجاری (BI) ارائه می دهند. در اینجا برخی دیگر از شرکت هایی که قابل تأمل هستند را لیست می کنیم:
Acumatica ERP مبتنی بر ابر را با هدف مشاغل کوچک و متوسط ارائه می دهد. یکی از ویژگی های جالب توجه این است که شما هزینه تعداد کاربران را پرداخت نمی کنید ، بلکه به جای منابع ، مجموعه برنامه ها و برنامه های افزودنی برای پشتیبانی از ادغام های استفاده شده استفاده می کنید. این بدان معناست که شما می توانید بسته سفارشی متناسب با نیازهای شغلی خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه یک مجموعه جامع تهیه کنید. علاوه بر این ، قیمت گذاری نیز بسته به اینکه آیا اشتراکی در SaaS ، ابر خصوصی یا مجوز دائمی دارید تعیین می شود.
Oracle Netsuite ERP یکی دیگر از بزرگترین ارائه دهندگان ERP است که دارای یک راه حل مبتنی بر cloud است که مقیاس بندی آن را در صورت لزوم آسان می کند. ERP Netsuite به طور خاص زمینه هایی مانند سفارش ، تولید و مدیریت زنجیره تأمین و همچنین مدیریت انبار و تحقق را به همراه ابزار برنامه ریزی و مدیریت مالی در بر می گیرد. ویژگی هوش تجاری این امکان را فراهم می کند تا داده ها و تجزیه و تحلیل ها از طریق گزارش دهی تجسم یابد ، تا بینش عملی ارائه دهد. ساختار مشخص قیمت گذاری ارائه نشده است ، بنابراین برای مشاوره باید با Netsuite تماس بگیرید.
BrightPear یک ERP ویژه خرده فروشان و عمده فروشان را هدف قرار می دهد ، که شامل مجموعه ای جامع از خدمات مانند مدیریت فروش و سفارش ، مدیریت و برنامه ریزی موجودی ، تحویل کالا و انبار ، خرید و مدیریت تامین کننده و همچنین ابزارهای مالی برای POS ، پرداخت ها و حساب ها. طیف گسترده ای از ادغام ها مانند آمازون ، eBay ، Shopify ، Magento و همچنین Xero و Quickbooks در دسترس است. هیچ ساختار قیمت گذاری ارائه نشده است ، بنابراین برای تعیین قیمت باید با BrightPearl تماس بگیرید.
تمرکز PilotERP بر تولیدکنندگان است ، بستری را برای مدیریت تولید ، موجودی کالا و بهره وری فراهم می کند. این کار را با تحت پوشش قرار دادن سفارشات فروش و خدمات ، کنترل زیاد و موجودی کالا ، طیف وسیعی از کارهای تولیدی شامل مواد ، نیروی کار و سفارشات ، کنترل بالای طبقه فروشگاه و همچنین ابزارهای مالی برای خرید ، برنامه ریزی و پیش بینی انجام می دهد. به عنوان بخشی از مجموعه حسابداری آن. قیمت گذاری مشخص و مبتنی بر دو مدل خاص است: یا مشترک شدن در مدل ابری SaaS. یا نرم افزار قابل بارگیری برای استفاده در محل.
Global Shop Solutions یک ERP جامع همه در یک فراهم می کند که یا به عنوان راه حل ابری یا به صورت محل در دسترس است. دامنه این ویژگی ها گسترده است ، و همچنین تمام پایه های طبیعی مانند فروش ، موجودی و مدیریت تامین را شامل می شود ، همچنین شامل گزینه هایی برای نگهداری پیشگیرانه ، EDI ، CAD ، کنترل اسناد ، پیام رسانی ، RFID و همچنین طیف وسیعی است. خدمات آنلاین برای وب سایت و تجارت الکترونیکی برای ارائه یک پورتال آنلاین که به طور کامل با پلت فرم نرم افزار ادغام شده است. با در نظر داشتن این خطر ، ممکن است Global Shop Solutions کمی بیش از حد گسترده شود ، اما برای صاحبان مشاغل که به سادگی می خواهند اطمینان حاصل کنند که راه حلی برای هر چیزی که بتواند به خوبی به هدف خود برسد ، دارند.
منبع: tadrisriazi-news.ir