بهترین مرکز تماس به عنوان سرویس (CCaaS) به مشاغل این فرصت را می دهد تا با استفاده از نرم افزار ابری مرکز تماس مجازی را راه اندازی کنند.
همانند سایر سیستم عامل های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) ، این امر انقلابی در مخابرات تجاری ایجاد کرده است زیرا خدمات و ویژگی هایی که قبلاً فقط برای شرکت های بزرگ در دسترس بود اکنون برای مشاغل کوچک قابل دسترسی است.
بسیاری از ارائه دهندگان CCaaS در حال حاضر سرویس های میزبان یا بومی را در فضای ابری ارائه می دهند و به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا نرم افزار را به عنوان سرویس حفظ و توسعه دهند. این نه تنها به معنای کاهش هزینه های کلی است ، بلکه نوار کمتری برای ورود به نقطه ای است که اکنون حتی کوچکترین مشاغل می توانند از یک مرکز تماس برای خدمات دهی به مشتریان و مشتریان خود استفاده کنند.
در حالی که برخی از مارک های معروف در خدمات مرکز تماس باقی مانده اند ، ما قصد داریم فقط بر روی کسانی که در تهیه CCaaS ساخته شده بطور طبیعی در فضای ابری متخصص هستند تمرکز کنیم. این بدان معنی است که این سرویس ها دارای سوابق به روز رسانی قوی ، چرخه استقرار سریعتر هستند و ادغام آنها با نرم افزار شخص ثالثی که سیستم های قدیمی ترکیبی دارند آسان تر است.
در حالی که یک مرکز تماس لزوماً حداقل ایجاد بستری برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را هدف قرار خواهد داد ، اما معمولاً یک راه حل ارتباطی واحد برای کارکنان نیز ارائه می دهد. همچنین توجه داشته باشید که مرکز تماس مرتبط نیز به عنوان یک بستر به عنوان یک سرویس جایگزین وجود دارد.
در اینجا ارائه دهندگانی وجود دارد که فکر می کنیم بهترین راه حل CCaaS را ارائه می دهند:
1. مرکز تماس RingCentral
بهترین دفتر مرکز تماس ابر
دلایل خرید
+ویژگی های جامع+آسان برای استفاده+مسیریابی Omnichannel+بسیاری از گزینه های ادغام+راه حل کامل مخابرات
RingCentral Contact Center محصول جدیدتری از این شرکت است ، اما به طور خاص برای مقابله با پیچیدگی های تجارت مدرن نوشته شده است و یک راه حل جامع و کامل CCaaS را ارائه می دهد.
این شامل تمام ویژگی های اصلی مورد انتظار شماست ، از کنترل تماس گرفته تا مسیریابی همه کانال ، یکپارچه سازی CRM ، تا تجزیه و تحلیل برای مدیریت عملکرد عامل.
هر چند یک منطقه که RingCentral برجسته است ، یک رویکرد مشارکتی است که از طریق سرویس ارائه می شود و قصد دارد نه تنها به نمایندگان اجازه دهد که به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی سریع داشته باشند ، بلکه با توجه به تغییر شرایط نیز می توان آن را به روز کرد .
نتیجه این است که نه تنها نمایندگان می توانند با استفاده از کانال ارتباطی دلخواه خود با مشتریان ملاقات کنند ، بلکه می توانند از به روزترین اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کنند ، که می تواند به ویژه در همه موارد از تبلیغات به روابط عمومی مهم باشد.
یکی دیگر از نقاط قوت ، طیف گسترده ای از ادغام های RingCentral است که می تواند مدیریت کند ، مانند SalesForce ، Zendesk ، Oracle ، ServiceNow و Microsoft Dynamics ، بنابراین ارتباطات می توانند با فروش ، CRM و سایر نرم افزارهای ضروری Backend بهتر کار کنند.
در کل CCaaS RingCentral به طیف چشمگیر ارائه خدمات از این شرکت اضافه می کند.
2. مرکز تماس ابر Talkdesk
یک راه حل کامل برای تماس با ابر
دلایل خرید
+ساخته شده برای ابر+صدای HD+کاملاً سازگار+تضمین 100 درصدی آپ تایم
Talkdesk Cloud Contact Center راه حل کاملی برای CCaaS ارائه کرده است که به طور خاص برای اجرای در ابر کدگذاری شده است و به شما امکان می دهد یک ویژگی جامع و یکپارچه سازی شخص ثالث را فراهم کند تا تجربه شرکتی در دسترس را ارائه دهد.
همانطور که انتظار می رفت ، این سرویس به طور کامل از طریق برنامه های دسک تاپ و موبایل ، انواع مختلف تماس صوتی را شامل می شود ، با مجموعه کاملی از ویژگی های مدیریت تماس و قابلیت کلیک برای تماس.
همچنین یک گزینه پاسخ صوتی تعاملی چند سطح (IVR) برای مسیریابی تماس به عوامل صحیح وجود دارد. ویرایشگر بصری اجازه می دهد تا گردش کار بدون نیاز به کد تنظیم و ویرایش شود. تجزیه و تحلیل دقیق برای بهبود کارایی و ارائه بینش در دسترس است.
طیف گسترده ای از ادغام ها مانند SalesForce ، Zendesk ، Slack ، Freshdesk ، Google ، Shopify و Zoho نیز در دسترس است.
جایی که Talkdesk واقعاً برجسته است ، کیفیت تماس ، با وضوح بالا و کمترین تأخیر است که با 100٪ تضمین به روزرسانی نیز ارائه می شود. همچنین کاملاً ایمن و سازگار با استانداردهای HIPAA و GDPR است.
3. GoToConnect CCaaS
CCaaS با Jive زندگی می کنند
دلایل خرید
+کنترل کامل صدا+گزارشگری تاریخی+نمایش وضعیت زنده
GoToConnect با نام تجاری Jive ، یکی دیگر از محصولات برجسته CCaaS را ارائه می دهد که برخی از ویژگی های اضافی خوب را که توسط فروشندگان دیگر تبلیغ نمی شوند ، فراهم می کند.
ویژگی های استاندارد مدیریت صدا مانند صف تماس و ضبط مکالمه و همچنین پاسخ صوتی تعاملی (IVR) و توزیع خودکار تماس (ACD) با گزینه وزن و اولویت بندی تماس های ورودی وجود دارد.
ویژگی های اضافی شامل تماس های تاریخی ، تماس و گزارش های نماینده است که به همراه گزارش های خلاصه نماینده می تواند به سهولت دستیابی به بینش عملکرد از تجزیه و تحلیل کمک کند.
یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه توانایی نمایش تصاویر زمینه زنده به صورت زنده است ، به طوری که همه اعضای تیم می توانند اطلاعات مربوط به آنچه را در زمان واقعی اتفاق می افتد مشاهده کنند.
Jive در واقع دو سطح مرکز تماس را ارائه می دهد ، نسخه Pro همچنین ویژگی هایی مانند رابط همه کانال ، برگشت خودکار تماس ، و همچنین تشخیص گفتار خودکار (ASR) ، متن به گفتار (TTS) ، همراه با تجزیه و تحلیل گفتار را اضافه می کند.
4. پنج
ربع جادویی دیگر CCaaS
دلایل خرید
+شامل omnichannel+کاملاً سازگار+ادغام UC
Five9 یکی دیگر از ارائه دهندگان CCaaS پیشرو در گارتنر است که یک مرکز ارتباط ابری هوشمند در سطح سازمانی ارائه می دهد که هدف آن نیز ساده و آسان برای استفاده است.
مرکز تماس طیف کاملی از خدمات مدیریت صدا و همچنین پوشش ارتباطات همه کانال را ارائه می دهد.
گزینه هایی برای مسیریابی ، سلف سرویس و تجزیه و تحلیل برای مدیریت عملکرد نیروی کار وجود دارد که امنیت و انطباق نیز به صورت استاندارد ارائه می شود.
رابط های مختلفی برای نمایندگان ، سرپرستان و مدیران در نظر گرفته شده است ، اما این یک پلتفرم کاملاً قابل تنظیم است ، با چندین API پلت فرم باز و همچنین CRM و یکپارچه سازی ارتباطات یکپارچه با بسته های موجودی که ممکن است استفاده می کنید.
همانند اکثر ارائه دهندگان CCaaS ، هیچ اطلاعات قیمت ثابت وجود ندارد ، بنابراین برای تعیین قیمت باید با Five9 تماس بگیرید.
5. هواپیمای هوایی
ابر مخل CCaaS
دلایل خرید
+راه حل کامل ابر+راه اندازی آسان+تعداد زیادی ادغام
Aircall یکی دیگر از ارائه دهندگان تخصصی مرکز تماس ابری است و این پلتفرم طیف کاملی از ویژگی های صوتی را که انتظار دارید از راه حل توسعه یافته CCaaS مانند مدیریت تماس ، تلفن گویا از طریق کنفرانس تماس و امکان قرارگیری شماره تلفن های اسپم در لیست سیاه ، ارائه دهد.
همچنین ویژگی های مشارکتی شامل گزینه هایی برای صندوق های ورودی مشترک ، برچسب گذاری ، نظرات و پیگیری اعضای خاص تیم وجود دارد.
سفارشی سازی های موجود وجود دارد ، بنابراین شما می توانید منوهای تلفن گویا و قوانین مسیریابی هوشمند خود را بسازید ، و تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد گردش کار برای KPI را در تیم های خود اندازه گیری کنید.
همچنین طیف گسترده ای از گزینه های ادغام در دسترس است ، مانند SalesForce ، Zendesk ، Hubspot ، Freshdesk ، Magento ، Microsoft Teams ، Pipedrive ، Slack و Zoho.
در مجموع ، Aircall با هدف ارائه یک پلت فرم CCaaS بسیار کارآمد ، بنابراین شما می توانید تجربه مشتری را به حداکثر برسانید و تماس های از دست رفته یا رها شده از کسب و کار خود را حذف کنید.
6. Avaya OneCloud
راه حل مرکز تماس ایجاد شده است
دلایل خرید
+بازیکن اصلی تلفن+ویژگی های کاملا جامع+مدیریت چند کاناله
دلایل اجتناب از آن
–قیمت برای شرکت به جای SMB
آوایا یکی از وزنه های سنگین ارتباطات از راه دور است که راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری را برای شبکه های تجاری فراهم می کند. سکوی Avaya Aura در طول سال ها به طور مداوم در حال تکامل و رشد بوده و همچنان بالغ می شود.
همانطور که انتظار می رفت ، Avaya OneCloud طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته را بصورت استاندارد ، چه از طریق اتوماسیون ، مسیریابی تماس یا مدیریت عملکرد فراهم می کند. این فقط با تماس های صوتی کار نمی کند ، بلکه می تواند ارتباطات را از طریق چت های فروش وب سایت ، پیام رسان های فوری ، ایمیل ، متن پیام کوتاه ، پست صوتی ، نمابر ، اسناد اسکن شده ، ویدئو و حتی حساب های شبکه های اجتماعی شرکت بصورت هوشمند مدیریت و مسیریابی کند.
با این حال ، تمرکز اصلی Avaya بر روی تلفن و مدیریت گسترده ارتباطات از طریق آن کانال باقی مانده است. اگرچه برای مجموعه ای از ویژگی ها و تنظیمات پیشرفته در اینجا ، می توانید انتظار پرداخت قیمت های سطح شرکت را داشته باشید.
این ویژگی های دیگر را نیز بررسی کنید:
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها