بهترین ارائه دهندگان ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) برای ادغام با مشاغل شما یک بستر ارتباطی ساده و آسان برای مدیریت را ارائه می دهند.
UCaaS در واقع ترکیبی از همه کانالهای مختلف ارتباطی موجود برای یک تجارت در یک پلت فرم واحد است. در حالی که در گذشته ممکن بود کسب و کارها مجبور باشند به طیف گسترده ای از سخت افزار اعتماد کنند ، اما پیشرفت در فناوری دیجیتال به این معنی است که سرویس های رایانش ابری اکنون می توانند این سرویس را به عنوان خدماتی مانند Ring Central انتخاب برتر ما ارائه دهند.
در گذشته ارتباطات یکپارچه به معنای اطمینان از تلفیق VoIP برای تماس های داخلی و خارجی در یک سیستم است ، اما این روزها همچنین به معنای افزودن گزینه های ارتباطی دیگر مانند چت / پیام رسانی فوری ، ایمیل ، کنفرانس ویدیویی و حتی گاهی محتوای رسانه های اجتماعی است. .
در حالی که تعدادی از شرکت ها به عنوان ارائه دهنده UCaaS توصیف شده اند ، اما گاهی اوقات این تجربه عملی شبیه به بسیاری از برنامه ها با استفاده از Single Sign On (SSO) برای ایجاد یک بستر واحد است. برای این راهنمای خرید ، ما در عوض بر روی شرکت هایی تمرکز خواهیم کرد که با مدیریت همه ارتباطات از طریق یک برنامه واحد ، تجربه واقعی UCaaS را ارائه می دهند.
در اینجا ما ارائه دهندگانی را ارائه خواهیم داد که فکر می کنیم بهترین تجربه UCaaS را ارائه می دهند.
1. دفتر RingCentral
پیشرو در ارائه دهنده UCaaS
دلایل خرید
+بسیار در دسترس+ویژگی های جامع+ادغام ها
RingCentral Office یک راه حل ارتباطی کامل و یکپارچه را ارائه می دهد که ترکیبی از VoIP HD ، پیام رسانی ، کنفرانس ، مرکز تماس و نمابر ، در یک برنامه واحد است.
آنچه به ویژه در مورد RingCentral Office خوب است ، قابلیت دسترسی و مقیاس پذیری کامل آن است که به شما اجازه می دهد از هر کاربر تا بیش از 1000 کارمند برای ثبت نام در این سرویس ثبت نام کنند ، به این معنی که از کوچکترین مشاغل گرفته تا شرکت ها واقعاً می تواند خدمت کند.
با توجه به برنامه های پرداخت مختلف ، ویژگی های مختلفی در دسترس است ، اما حتی ابتدایی ترین برنامه Essentials طیف گسترده ای را شامل می شود ، از جمله تماس های نامحدود در ایالات متحده و کانادا ، همچنین پیام کوتاه و پیام کوتاه نامحدود ، و همچنین برنامه های تلفن همراه برای استفاده با iOS و Android برای استفاده از تلفن همراه سایر ویژگی ها شامل پیام صوتی تصویری ، پست صوتی به ایمیل و همچنین مدیریت تماس کامل و مدیریت سیستم تلفنی است که شامل ضبط مکالمه در صورت تقاضا است.
طرح سرویس استاندارد گزارش دهی ، یک متصدی خودکار چند سطح ، و همچنین ویژگی های نمابر اینترنتی را به همراه کنفرانس صوتی و تصویری نامحدود برای حداکثر چهار نفر اضافه می کند.
طرح Premium امکان کنفرانس برای حداکثر 100 نفر ، ضبط مکالمه خودکار و همچنین پشتیبانی از چند سایت ، Single Sign On (SSO) را فراهم می کند و ادغام با SalesForce و Zendesk را معرفی می کند.
همه برنامه ها همچنین یکپارچه سازی با مایکروسافت ، گوگل و جعبه را ارائه می دهند.
2. 8×8 همه در یک
ارائه دهنده پیشرو UCaaS
دلایل خرید
+ویژگی های جامع+ادغام CRM
دلایل اجتناب از آن
–برنامه های گران قیمت
8×8 All-in-One نرم افزار ارتباط ابری را ارائه می دهد که به عنوان یک پلت فرم کامل UCaaS عمل می کند ، حتی ابتدایی ترین برنامه طیف خوبی از گزینه های کانال های ارتباطی و فرصت های همکاری را ارائه می دهد. از نظر امنیت ، خدمات همچنین با استانداردهای HIPAA و GDPR مطابقت دارد.
این پلتفرم در چهار ردیف سرویس مجزا ارائه می شود ، شروع آن با گزینه 8×8 Express است که شامل تمام ویژگی های اساسی مورد انتظار شما می باشد ، مانند صوتی ایمن HD ، کنترل تماس ، خودکار ، پیام صوتی ، پیام تیمی ، جلسات ویدیویی و اشتراک صفحه ، و همچنین ادغام برای Google Workspace (G Suite سابق) و Microsoft 365.
رده بعدی قیمت گذاری ، X Series X2 ، ضبط تماس و رونویسی خودکار ، Single Sign On (SSO) و همچنین فکس اینترنتی نامحدود و ویژگی های اضافی تیم را اضافه می کند. پس از آن ، برنامه های سری X از X4 ، X6 ، به X8 منتقل می شوند ، هر ردیف عملکرد بیشتری را افزایش می دهد که خدمات بهتر منافع شرکت ها را فراهم می کند ، به ویژه از نظر مدیر و مدیریت علاوه بر دقیقه های بهبود یافته تماس و گزینه های تماس با کشور.
حتی هنوز هم ، پایه ابتدایی 8×8 Express یک طرح ابتدایی قدرتمند با طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که می تواند برای کسب و کارهای کوچک و کسب و کارهای نوپا جذاب باشد ، اگرچه سطوح بالاتر ممکن است به عنوان گزینه های رقابتی قیمت مناسب نباشد.
3. GoToConnect
رقیب UCaaS
دلایل خرید
+پلت فرم VoIP+سکوی کنفرانس+یک طرح ارزان قیمت
GoToConnect نشانگر ادغام پلتفرم Jive VoIP LogMeIn و سیستم عامل کنفرانس GoTo آنها در یک سرویس ارائه دهنده خدمات است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را فراهم می کند.
این البته شامل ارتباطات یکپارچه از طریق گردآوری تماس ها و پیام رسانی VoIP و همچنین کنفرانس های وب ، صوتی و تصویری است که به ایجاد یک بسته کامل کمک می کند.
از ویژگی های عمومی می توان به مسیریابی تماس سفارشی ، توزیع تماس مبتنی بر تیم و همچنین مسیریابی مبتنی بر زمان و موقعیت جغرافیایی برای اطمینان از سرعت گرفتن تماس ها اشاره کرد. اشتراک صفحه و اتاق های ملاقات شخصی بخشی استاندارد از بسته است و کاربران می توانند به راحتی فقط با یک کلیک به جای اینکه منتظر بمانند یا مجبور به تولید PIN شوند ، به آن بپیوندند.
آنچه حتی بهتر است این است که GoToConnect به جای داشتن سطح برنامه قیمت متفاوت با طیف فزاینده ای از ویژگی های قفل ، دارای یک سیستم قیمت گذاری واحد بر اساس تعداد کاربران است. این امر به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط که می توانند از همه ویژگی های یک شرکت بهره مند شوند اما بدون پرداخت هزینه اضافی برای این امتیاز استقبال می شود.
در کل ، GoToConnect خود را به عنوان یک پلت فرم ارتباطی و همکاری واحد تبلیغ می کند ، که مطمئناً برای بسیاری از فعالیت های تجاری به خوبی کار خواهد کرد.
4. صفحه شماره گیری
ارائه دهنده بینش UCaaS
دلایل خرید
+ویژگی های جامع+عالی برای ادغام+مقرون به صرفه
دلایل اجتناب از آن
–ویدیو جدا
Dialpad Gartner Magic Quadrant 2020 را به عنوان یکی از ارائه دهندگان بینش UCaaS ساخته است و با دامنه ویژگی موجود در ابتدایی ترین سطح برای Dialpad Talk ، مشاهده آن آسان است.
حتی سطح استاندارد استاندارد مکالمه نامحدود در ایالات متحده و کانادا و همچنین خدمات بین المللی در بیش از 50 کشور را ارائه می دهد. همچنین شماره های محلی و رایگان شامل پیام کوتاه ، پیام کوتاه و پیام کوتاه گروهی و پیامک گروهی در آن گنجانده شده است.
انتقال تماس و ارسال به صورت استاندارد شامل مسیریابی اپراتور ، موسیقی نگهدارنده سفارشی و خلاصه تماس هایی که برای اشتراک گذاری وجود دارد.
پیام رسانی گروهی ، چت ، سابقه تماس و تجزیه و تحلیل نیز در سطح استاندارد و همچنین SSO ، ادغام با Google Workspace (G Suite سابق) و Microsoft 365 وجود دارد. قیمت بسیار رقابتی است.
ردیف Pro رونوشت مکالمه در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل پیشرفته تر ، و همچنین ادغام با SalesForce ، Zendesk ، Slack و Hubspot – از جمله دیگر را اضافه می کند. نسخه Enterprise در دسترس است ، اگرچه این کار به یک سرویس سفارشی نیاز دارد.
در مجموع ، Dialpad واقعا ارزش پول را ارائه می دهد ، اما جایی که خودش را رها می کند با ارائه کنفرانس ویدیویی به عنوان یک سرویس جداگانه است. در حالی که یک ردیف رایگان وجود دارد ، این محدودیت به 45 دقیقه محدود می شود ، و جای تعجب این است که با پیشنهاد Talk خود برای تجربه کامل UCaaS همراه نیست. با این حال ، ممکن است برخی از مشاغل کوچک در صورت لزوم این امر را بعنوان یک امتیاز مثبت تلقی کنند.
5. MiCloud Connect
ارائه دهنده UCaaS تاسیس شده
دلایل خرید
+سکوی قابل اطمینان+بسته اساسی خوب
دلایل اجتناب از آن
–مرکز تماس جداگانه
MiCloud Connect پلت فرم ارتباطی یکپارچه ابری است که هدف آن ارائه یک مرکز ارتباطی ، همکاری و ارتباطی همه در یک است. Mitel Connect از طریق Google Cloud ارائه شده است و هدف آن تهیه UCaaS برای همه SME ها است.
تمام برنامه های مختلف موجود ویژگی های تلفنی PBX و همچنین کنفرانس صوتی ، همکاری ویدئویی و همچنین اشتراک دسک تاپ را ارائه می دهند. برنامه های تلفن همراه نیز ارائه می شوند و پیام های فوری نیز تحت پوشش قرار می گیرند. ادغام شامل Outlook و Google Workspace و همچنین اتصال تلفن برای مایکروسافت است.
این اساس بسته اساسی ضروری است که با حداکثر 8 کنفرانس در دسترس است. طرح پرهزینه تر Premier ، محدودیت های کنفرانس را به 25 کاربر افزایش می دهد ، و همچنین ضبط مکالمه بر روی تقاضا ، رونویسی صدا و همچنین ادغام های SalesForce و CRM های دیگر را اضافه می کند.
نکته منفی این است که وب سایت به جای بسته بندی همه موارد تحت MiCloud Connect ، مرکز تماس یک محصول جداگانه است که نیاز به یک نقل قول سفارشی دارد. اگرچه مرکز تماس لزوماً بسیاری از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد ، بهتر است برای جذابیت بیشتر SME ها ، یکپارچه سازی خدمات بیشتری مشاهده شود.
همچنین در نظر بگیرید:
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها