[ad_1]

مرکز ملی آموزش محاسبات (NCCE) به آموزش بیش از 1000 معلم برای ارائه برنامه درسی محاسبات کمک کرده است.

از زمان راه اندازی آن دو سال پیش ، NCCE حدود 1300 معلم را برای برگزاری كلاسهای علوم رایانه GCSE آموزش داده و منابع لازم را به 29500 معلم از 8500 مدرسه ابتدایی و 3000 مدرسه متوسطه ارائه كرده است.

سیمون پیتون جونز ، رئیس NCCE ، گفت: “NCCE نقش مهمی در تصور دوباره محاسبات به عنوان یک مدرسه پایه مانند ریاضیات و علوم طبیعی دارد که همه کودکان باید آنها را برای زندگی و کار مجهز کنند.

وی افزود: “علوم رایانه در كنار مهارت ها و مهارت های دیجیتال ، یك بخش واضح از برنامه درسی است. این تغییرات فرصتی عظیم برای جوانان و اقتصاد ما است و تأثیر همه گیری ویروس کرونا نشان داده است که این موارد بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. “

پیتون جونز افزود: من از معلمان ، مدیران مدارس و شرکای ما که از جاه طلبی ما حمایت کرده اند بسیار سپاسگزارم.

بسیاری از معلمان گفته اند ، علی رغم نیاز روزافزون به مهارت های دیجیتالی ، احساس نمی کنند توانایی کاملی در آموزش مفاهیمی مانند کدگذاری دارند.

NCCE ، که توسط بودجه وزارت آموزش و پرورش (DfE) تأمین می شود ، در سال 2018 برای همکاری با مدارس سراسر انگلیس برای آموزش معلمان برای ارائه بهتر مطالب محاسباتی راه اندازی شد.

برنامه های این مرکز در ماه مه 2018 با تمرکز بر دستیابی به هدف دولت برای آموزش حداکثر 8000 معلم محاسبات اعلام شد.

همکاری NCCE با شرکایی مانند Arm ، BT ، Google ، IBM ، Microsoft ، Nationwide و Rolls-Royce ، هدف NCCE این است که با تعامل و آموزش صحیح معلمان ، نحوه تدریس محاسبات در مدارس را تغییر دهد و به نوبه خود اطمینان حاصل کند که دانش آموزان بیشتری محاسبات را می آموزند و درک می کنند. به عنوان یک موضوع.

در سطح GCSE ، NCCE از طریق برنامه شتاب دهنده علوم کامپیوتر (CSA) ، که در آن معلمان در آموزش مداوم توسعه حرفه ای (CPD) شرکت می کنند ، پشتیبانی می کند ، پس از آن یک آزمون تعیین می کند که آیا آنها به آنها گواهینامه ای اعطا می کند که توانایی آنها در آموزش GCSE را تشخیص دهد. علوم کامپیوتر.

از بین کسانی که شرکت کرده اند ، 90٪ گفتند که این امر به آنها اطمینان می دهد که علوم کامپیوتر GCSE را ارائه دهند و 70٪ گفتند که این باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه آنها برای آموزش محاسبات می شود.

بیش از نیمی از معلمان شرکت کننده گفتند که دانشجویان بیشتری اکنون در حال تحصیل در رشته علوم کامپیوتر هستند و در برخی موارد می توان از این دوره ها برای مهارت آموزی در سایر معلمان استفاده کرد و به پر کردن خلا teaching آموزش علوم کامپیوتر کمک کرد.

به 1300 معلمی که از طریق CSA آموزش دیده اند ، با استفاده از برنامه درسی محاسبات تدریس شده توسط NCCE شامل بیش از 500 ساعت درس آموزش داده شد و این مرکز دریافت که این ، به همراه سایر دوره های آموزشی ، به ایجاد تغییر در کودکان کمک کرده است.

بیش از 80٪ معلمانی که در این برنامه شرکت کرده اند گفتند که همکارانشان نیز از شرکت در آن بهره مند شده اند ، 63٪ گفتند که این کیفیت آموزش تدریس رایانه را بهبود بخشیده است و 75٪ گفتند که دوره های توسعه حرفه ای ارائه شده توسط NCCE “تأثیر قابل توجه” بر دانشجویان آنها.

نیمی از معلمان دبیرستان و 47٪ معلمان دبستان گفتند که شرکت در یک دوره NCCE به مدرسه آنها کمک کرده است تا اولویت محاسبات را بالا ببرند.

بیش از 80٪ معلمان دبیرستان گفتند که شرکت در آموزش NCCE درک دانش آموزان از این موضوع را بهبود می بخشد و 63٪ گفتند که این امر به آنها کمک می کند درک بهتری از نحوه اتصال نقاط بین برنامه درسی محاسبات ، دانش فن آوری فعلی و مهارت های فنی و شغلی داشته باشند. .

معلمان می توانند بصورت حضوری یا از راه دور یاد بگیرند ، به منابع رایگان دسترسی داشته باشند تا به آنها کمک کند تا برنامه درسی محاسبات را بهتر آموزش دهند. NCCE و همچنین دوره های مختلف ، انجمن های عملی رایانه را در مدرسه (CAS) توسعه داده است تا معلمان را قادر به دیدار با همسالان خود برای کمک و پشتیبانی کند.

برای آموزش سطح A علوم رایانه ، NCCE بستر علوم رایانه ایزاک را ایجاد کرد که منابع یادگیری رایگان برای CPD تحویل علوم رایانه ای سطح A را برای معلمان و کارگاه های آموزشی برای دانشجویان ارائه می دهد.

حدود 700 دانش آموز در رویدادهای علوم رایانه ایزاک شرکت کرده اند و 18000 دانش آموز به طور کلی در این سیستم ثبت نام کرده اند ، همچنین 2000 معلم نیز که معمولاً از آن برای تعیین تکالیف یا تجدید نظر در دانش آموزان استفاده می کنند.

در آینده ، NCCE می خواهد با اطمینان از اینکه هرچه بیشتر مدارس می توانند از منابع آن بهره مند شوند ، آنچه را که توسعه داده است توسعه دهد.

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir