به راحتی می توان گفت که گیم پلی جهانی Halo Infinite در ماه ژوئیه با استقبال کمتری از طرف طرفداران روبرو شد و باعث شد توسعه دهنده 343 Industries به جای عرضه اولیه آن در کنار سری Xbox ، انتشار بازی را تا سال 2021 فشار دهد. ایکس.
اکنون ، 343 صنایع یک بروزرسانی اساسی در مورد وضعیت Halo Infinite ارائه داده است ، از جمله پنجره جدیدی از نسخه Fall در ایالات متحده (سپتامبر-دسامبر 2021) – تقریباً یک سال پس از عرضه کنسول های نسل بعدی مایکروسافت.
این خبر را جوزف استاتن ، مدیر جدید خلاق Halo Infinite اعلام کرد ، که پس از نمایش دموی مبارزات انتخاباتی بازی ، وارد آن شد.
استاتن در زمان ساخت Halo CE ، Halo 2 ، Halo 3 ، Halo 3: ODST و Halo: Reach در Bungie کار کرد و در تلاش برای هدایت کشتی به مسیر اصلی خود به حق Halo بازگشت.
استاتن گفت: “من در حالی كه تیم با بازخورد از نمایش تبلیغاتی ماه ژوئیه كشمكش می شد ، درست به 343i پیوستم. این بحث تا یك واقعیت اساسی خلاصه شد: برای انجام درست كارها به زمان بیشتری نیاز داشتیم.”
هنر و گرافیک در حال بهبود است
در کنار تاریخ انتشار جدید بازی ، چندین نفر از اعضای تیم 343 صنعت به روزرسانی در مورد نحوه بهبود ارائه بصری Halo Infinite ارائه داده اند.
“آنی شستری” گفت: “من قطعاً می خواهم به ورودی هایی که از جامعه Halo و fanbase ما بدست آوردیم اذعان کنم ؛ باز ماندن در برابر بازخورد انتقادی و دیدن مناطقی که می توانیم یاد بگیریم و بهتر عمل کنیم ، بخشی ذاتی از فرهنگ ما در سال 343 است” مدیر توسعه برای تیم گرافیک.
Shastry توضیح داد: “برخی از زمینه های اصلی پیشرفت شامل کیفیت بهتر روشنایی جهانی ، انسداد محیط ، سایه ها ، نور حجمی ، آسمان و جو است” ، همچنین با بیان اینکه تیم Halo Infinite “همچنین با ارائه GPU محور ما به مواردی نیز رسیدگی کرده است” و راه حل جریان بافت که باید مسائل مربوط به ظاهر LOD و کیفیت بافت را که در نسخه ی نمایشی ژوئیه رایج بودند ، کاهش دهد. “
نیل هریسون ، مدیر مدیریت هنر در 343 صنایع ، گفت: “علاوه بر تغییرات فن آوری گرافیک ، ما در زمینه هنر / محتوا در بسیاری از رشته ها مانند محیط ، روشنایی ، سلاح ، FX و بیشتر پیشرفت های زیادی کرده ایم”
هریسون گفت که “برای تنظیم مجدد مقادیر روشنایی پویا برای افزودن پانچ و کنتراست بیشتر به تصویر ، کارهای زیادی انجام شده است” و توضیح داد که “اینها شامل تنظیمات شدت خورشید ، مه / جو و افزودن رنگ است. درجه بندی که به نسخه آزمایشی گیم پلی جولای راه پیدا نکرد. “
علاوه بر این ، بازیکنان می توانند انتظار “واکنش ویژه تر ، سایش بیشتر پارچه ها / وسایل نقلیه ، وفاداری بیشتر به شخصیت های ما و تجزیه ماکرو در سطوح بزرگ مانند سنگ ها ، زمین ها و دیوارهای شش گوش را داشته باشند.
به غیر از تاریخ انتشار و اطلاعات گرافیکی بالا ، 343 Industries همچنین جزئیاتی را در مورد انتظار بازیکنان از گزینه های چندنفره و شخصی سازی بازی ارائه می دهد که می توانید در آخرین پست وبلاگ سازنده Inside Infinite به طور کامل بخوانید.
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها