[ad_1]

پذیره نویسی تسکو ، پذیره نویسی بیمه نامه های اتومبیل و خانه بانک تسکو ، از نرم افزار کم کد Netcall برای بهبود امتیاز Net Promoter (NPS) خود استفاده کرده است.

این برنامه با کد کم برای ساده سازی فرآیندهای تجاری پشتیبانی شده از مطالبات پیچیده بیمه مورد استفاده قرار گرفته است که Tesco Underwriting را قادر ساخته است تا کارایی پردازش ادعاها را افزایش دهد.

Tesco Underwriting با Netcall کار کرد تا روش کار ، فرآیندها و فناوری ادعاهای پیچیده را ارزیابی کند. یکی از زمینه های مورد نظر مدیریت موثر گردش کار بود تا اطمینان حاصل شود که متصدیان اداری می توانند وضعیت اولویت کار را به طور دقیق شناسایی کنند. پذیره نویسی تسکو به سیستمی احتیاج داشت که بتواند دید کامل کلیه ادعاها و متصدیان اختصاص داده شده به آنها و همچنین نمایش ترتیب اولویت و ارائه توانایی تنظیم در صورت لزوم را فراهم کند.

سه عضو تیم بهبود مستمر Tesco Underwriting طی سه روز آموزش دیدند تا از بستر نرم افزاری کم کد Netcall’s Liberty Create استفاده کنند. این تیم سه نفره سپس برنامه ای قابل تنظیم برای کمک به مدیریت گردش ادعاهای داخلی ایجاد کردند.

روند توسعه برنامه برای استقرار کامل – از جمله دوره آموزش ، کمتر از سه هفته طول کشید. توسعه نرم افزار با استفاده از روش های سنتی معمولاً بسیار بیشتر به طول می انجامد. اغلب فقط جمع آوری نیازها سه هفته طول می کشد. با استفاده از Netcall Liberty Create ، Tesco Underwriting توانست روش چابک مورد نظر را برای دستیابی به زمان سریعتر تحویل در پیش بگیرد.

این شرکت گفت اکنون توانسته است یک ابزار بصری در اختیار اداره کنندگان خود قرار دهد که به طور خودکار هر ادعا را در اولویت قرار می دهد ، در حالی که صف های کار فردی را نیز از بین می برد. توانایی ساخت نمونه اولیه در مرحله آموزش و در یک بازه زمانی کوتاه Tesco Underwriting را قادر می سازد تا به سرعت حرکت کند و زمان به ارزش را سریع به ذینفعان نشان دهد.

“سرعت و چابکی که پلت فرم کم کد به ما داده است به این معنی است که ما قادر به ساخت ، تکرار و تغییر فرآیندهای واقعا سریع و موثر هستیم. بدون این پروژه ، فکر نمی کنم ما بتوانیم به NPS و مزایای کارایی که به دست آورده ایم ، دست یابیم – سرعت و چابکی فوق العاده بوده است. “

این شرکت اظهار داشت که همچنین افزایش قابل توجهی در بهره وری رسیدگی به ادعاها داشته است ، از زمان اجرای برنامه مبتنی بر کد کم ، تعداد ادعاهای پردازش شده در هر ساعت 57 درصد افزایش یافته است.

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir