[ad_1]
ما تصور می کنیم فقط یک مسئله زمان بود. سامسونگ و TikTok از همکاری برای آوردن یک برنامه تلویزیونی هوشمند TikTok به تلویزیون های جدید سامسونگ خبر داده اند و این یک نقطه عطف مهم در گسترش پلت فرم رسانه های اجتماعی فراتر از تلفن همراه است.
با راه اندازی 14 دسامبر در انگلیس و اروپا و احتمالاً انتشار آن در جاهای دیگر ، سامسونگ را به عنوان مارک تلویزیونی به نظر می رسد علاقه مندترین خانه برای مشاهده خانه رسانه های اجتماعی است. این کار با راه اندازی تلویزیون دوار سامو سامو آغاز می شود که ظاهراً هدف آن خواستگاری از کاربران و تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی با جهت گیری عمودی (و مانند تلفن های هوشمند) بود.
TikTok در چند ماه گذشته دنیا را طوفان زده و جهان شده است بیشترین بارگیری برنامه موبایل غیر بازی اوایل امسال محبوبیت آن در بین نوجوانان ، و به طور موثر ویروسی – اغلب ، اما نه به طور انحصاری ، شامل برنامه های رقص – باعث شده است که آن را به شدت در سراسر تلفن های هوشمند در سراسر جهان گسترش دهد.
برنامه گوشی های هوشمند از 2018-2020 به همه تلویزیون های هوشمند سامسونگ می آید ، انتظار می رود مدل های جدید آن سال آینده از راه اندازی شود. کاربران می توانند از طریق 12 دسته مختلف – “همه چیز از بازی و کمدی ، غذا و حیوانات” – و همچنین افزودن واکنش درست مانند برنامه تلفن همراه ، به صورت افقی پیمایش کنند.
به نظر می رسد برنامه تلویزیونی TikTok بیش از هرج و مرج الگوریتمی برنامه تلفن همراه ، با “بیشترین بازدید و محبوب ترین محتوای پلتفرم” ، از فیلم های رقص و حیوانات پرتحرک گرفته تا آموزش های DIY و موارد دیگر ، سرپرستی بیشتری خواهد داشت. ما همچنین اطمینان داریم که “تنظیمات امنیتی اضافی از همان ابتدا وجود دارد که به طور خودکار در حالت محدود کار می کنند ، محتوایی را فیلتر می کنند که ممکن است برای همه مخاطبان مناسب نباشد.”
ریچ واترورث ، مدیر کل TikTok در اروپا ، به ما می گوید که “TikTok در تلویزیون سامسونگ توسعه بعدی این تجربه ، در اتاق نشیمن و روی صفحه نمایش بزرگ است” – اضافه می کند که خانواده ها و سهامداران می توانند از هر دو برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرند با هم ، و TikToks مورد علاقه خود را با هم. “
چه سروو ، سروو
البته ، بدون صحبت در مورد Samsung Sero ، نمی توانیم در مورد تلویزیون TikTok در تلویزیون های سامسونگ صحبت کنیم. این تلویزیون طراح چرخشی سامسونگ در اوایل سال 2020 با هدف ارائه راه حل تلویزیون خانگی برای کسانی که می خواهند از طریق فیدهای رسانه های اجتماعی پیمایش کنند و فیلم های TikTok را در یک صفحه نسبتاً بزرگتر تماشا کنند ، راه اندازی شد.
ما به دلیل این که کاربران مجبورند از تلفن همراه استفاده کنند تا برنامه های رسانه های اجتماعی را روی صفحه خود داشته باشند ، بدون برنامه های تلویزیون هوشمند بومی در سیستم عامل Tizen که در صفحه های سامسونگ استفاده می شود ، در بررسی خود خیلی خسته نشده ایم. این بدان معناست که شما مجبور هستید بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود وارد شوید ، تلویزیون را به جای اینکه یک تجربه اجتماعی کاملاً واقعی باشد ، به یک حواس پرتی تبدیل کنید.
به نظر می رسد ورود TikTok این وضعیت را تغییر دهد ، اگرچه سامسونگ برای ساخت برنامه های اختصاصی تلویزیون های هوشمند قبل از شروع Sero (یا تکرارهای بعدی) لازم است از چند نام بزرگ دیگر خواستگاری کند.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir