همین شعار در خانه بمانیم که خیلیها را کفری کرده و بسیاری دچار افسردگی شدهاند. در بسیاری از محافل، این به عنوان “تاثیر بیش از حد” شناخته میشود و همه اینها به این حقیقت ختم میشود که ما انسانها دوست داریم رفتار دیگران را دنبال کنیم. چگونه نظریه اثر بخشش را برای بازاریابی محتوا استفاده کنیم؟ برای ایجاد محتوا در اینستاگرام ، باید از فونت های ببا کیفیت و عالی برای جذب مخاطب استفاده کنیم. حال نوبت به تیتر بعدی می رسد که شما از آن استفاده کنید، یعنی “سایت های فارسی زبان خارج از کشور” این هم یک سر تیتر دیگر است که در تیتر قبل در حالت کلی به سایت های فارسی زبان پرداختیم اما در این تیتر ما به سایت های فارسی زبان خارج از کشور میپردازیم که چگونه فعالیت می کنند و چگونه تولید محتوا را باید برای آن ها انجام داد. اگر شما در حال حاضر روی یک پلتفرم، میزان تعامل (Engagement) خوبی دارید، هدف بعدیتان میتواند اینستاگرام و توییتر باشد. نقطه تمایز اصلی بین اکبر که عکسهای خود را در حال کباب زدن در صفحه اینستاگرام منتشر میکند با سرآشپز معروف نصرت گوکچه در هدف و چگونگی تولید محتوا است.

تولید محتوا معلمان
برای مثال، اگر مزیت اصلی استفاده از محصول تان ذخیره زمان است، محتوایی تولید کنید که به مشتریان نشان میدهد چند ساعت می توانند در وقت خود صرفه جویی کنند. چگونه می توانید از نظریه کمیابی در بازاریابی محتوا استفاده کنید؟ شما می توانید از دیگران نیز درخواست کنید تا در این ورکشاپ با شما همراه باشند و محتوای خود را به اشتراک بگذارید. شما می توانید فایل پی دی اف کتاب درسی را دانلود کرده و با امکان اسکرین شات از صفحه دسکتاپ (که بر روی تمامی کامپیوتر ها و لپ تاپ ها موجود است)، تصاویر کتاب درسی را در محتوای خود قرار دهید تا روند آموزش منسجم تر باشد. نکته قابل توجه این است که شاید تا کنون متوجه شده باشید وقتی یک عنوانی را در کامپیوتر شخصی خود جست و جو می کنید اگر بیایید عین آن عبارت را در همان مرورگر ولی اینبار در موبایل خود جست و جو کنید نتیجه بدست آمده کمی تفاوت می کند، ممکن است در پی جست و جوی شما سایتی که در کامپیوتر شخصی خود به عنوان اولین نتیجه نمایش داده شده ،در موبایل به عنوان چندمین سایت نمایش داده شود.

با این حال، استفاده از نظریههای روانشناسی در تولید محتوا برای بررسی این که مشتریان شما چطور فکر میکنند و چه نوع محتوایی می تواند یک نتیجه خوب و قابل قبول برای شما ایجاد کند، میتواند به شما کمک کند تا در دنیای گسترده بازاریابی دیجیتال به اهداف خود برسید. اگر محتوای خلاقانه شما به مخاطب نشان دهد چطور خود را بشناسد و تعریف کند، به خوبی میتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید. محتوای طنز خوب محتوایی است که در خلال تعریف کردن یک داستان جذاب طنز خود را به مخاطب منتقل کند. سرعت پایین اینترنت در کشور، در گذشته چالشی بزرگ برای محتواهای ویدئویی بوده است، که این مشکل امروزه با وجود شبکه های اجتماعی و بسترهای اینترنت پر سرعت دیگر مطرح نیست. یک مسئله خیلی پر اهمین را در دیده داشته باشید و آن هم دارا بودن علامت گذاریهای پر اهمیت در دستگاه مدیریت محتوا میباشد. هر چقدر رتبه صفحه شما بهتر باشد، کاربران بیشتری شما را میبینند و در بخش هشتگها بهتر دیده میشوید. توهم تکرار، حالتی است که مردم برای اولین به چیزی نگاه می کنند و یا به آن توجه می کنند سپس آن چیز در هر جایی که نگاه تولید محتوا قرآنی میکنند ظاهر میشود. مشاوران مربوط به تولید محتوا حسابداری تخصصی در این زمینه، می توانند در ارائه راهنمایی های مربوط به این مسئله یاریتان نمایند.

تولید محتوا معماری در اینستاگرام
مشاوران ما در سلام محتوا نیز میتوانند به شما در این مسیر کمک کنند. کاربران عاشق شرکت در این تستها هستند؛ پس شما هم میتوانید با کمک این تستها مخاطبین زیادی جذب کنید. از آنجایی که در برخی مواقع همکاری تولیدکننده محتوا با سازمان نیازی به حضور فرد در محل شرکت ندارد، این افراد به صورت دورکاری مشغول به کار میشوند و این مورد در قرارداد نیز عنوان خواهد شد. برای مثال، اگر شما یک کتاب الکترونیک ایجاد کنید، میتوانید آن را برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار دهید. قرارداد تولید محتوای آپلا دارای پشتیبانی پس ازفروش رایگان به مدت یک هفته پس از خرید قرارداد است. یکی از ایدههای تولید محتوا برای سایت های روانشناسی همین موضوع مهم است. با این حال، سود بردن از این نظریه روانشناسی در تولید محتوا مربوط به ایجاد محتوای مرتبط است که بازاریابی شبکه های اجتماعی، سنتی و دیجیتالی را درهم میآمیزد. چگونه از این نظریه روانشناسی در تولید محتوا استفاده کنید؟