جان دیویدسون ، اولین گروه مرکزی


جان دیویدسون ، مدیر CIO در شرکت بیمه First Central Group ، نه سال گذشته را صرف کمک به پیشرفت نقش فناوری در تجارت کرده است. او می گوید: “ما در حال حاضر به ویژه فن آوری زیرکی هستیم.” “ما خط سیستم های تجاری خود را داریم و مبالغ قابل توجهی را برای کمک به رشد تجارت سرمایه گذاری می کنیم.”

دیویدسون می گوید ، First Central 30٪ رشد سالانه را تجربه کرده و کاملاً آماده بحران Covid-19 شده است.

قبل از پیوستن به First Central Group ، دیویدسون در صنعت نرم افزار در توسعه نرم افزار و سپس به عنوان یک معمار نرم افزار کار می کرد. او می گوید: “من از دنیای خانه نرم افزار به آن طرف حصار منتقل شدم.”

یک تصور غلط وجود دارد که صنعت فناوری به مراتب سریعتر از فناوری اطلاعات شرکتها حرکت می کند و اگرچه دیویدسون اعتراف می کند سرعت کار در First Central Group در ابتدا کمی کند بود ، اما او می گوید: “ما اشتهای تغییر داریم.”

برای دیویدسون ، این اشتها گرسنگی را که باعث ایجاد نوآوری در فناوری برای حمایت از ابتکارات تجاری می شود ، تغذیه می کند. وی می گوید: “یک خانه نرم افزاری سنتی کمی شبیه نفتکش است.” در چنین شرکتی ، توسعه محصول به آهستگی ، هفته به هفته ، ماه به ماه پیش می رود.

اما در First Central Group ، او می گوید: “نقش فناوری در سازمان بسیار نزدیک به نتیجه تجارت است. این بسیار متفاوت از اهداف یک فروشنده است. این یک مدل بسیار متفاوت است. اهداف من مستقیماً به تجارت مربوط می شود. “

به گفته دیویدسون ، First Central هر ماه تغییرات چشمگیری در فناوری فناوری خود ایجاد می کند. او می گوید: “تجارت گسترده تر به تغییر تکراری عادت کرده است.” “این یک ضربان قلب است ، یک ردیابی طبیعی است که در هفته سوم هر ماه اتفاق می افتد.”

“نقش فناوری در سازمان بسیار نزدیک به نتیجه تجارت است”

جان دیویدسون ، اولین گروه مرکزی

با توجه به سابقه وی به عنوان یک توسعه دهنده و معمار نرم افزار ، دیویدسون و تیم IT در First Central نیاز به اطمینان از عملکرد ویژگی های جدید با نرم افزارهای قدیمی و جدید را تشخیص می دهند. و گرچه وی علاقه زیادی به این شرکت ندارد که یک انفجار بزرگ “IT” را آغاز کند ، اما هنوز هم می توان یک تغییر اساسی را در یک سیستم IT ایجاد کرد.

یک دفتر کل جدید یا CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) می تواند در یک سری مراحل مستقر شود و تا زمانی که لازم باشد بیکار بماند. او مثالی می زند: “ما هفته گذشته یک بسته سرویس ارائه کردیم و برخی از اجزای سازنده را تحویل داده ایم که تا سال دیگر زنده نخواهند بود.”

اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) از جمله نوآوری های اخیر فناوری است که First Central Group مستقر کرده است. دیویدسون می گوید: “اتوماسیون رباتیک ابزاری است نه نتیجه ای.” “اگر بتوانید مناطقی با فعالیت کم ارزش را که به صورت خودکار انجام می شوند ، پیدا کنید ، این می تواند هزینه های عملیاتی را کاهش دهد.”

وی می گوید این امر به تجارت اجازه می دهد تا سریعتر مقیاس خود را بدون نیاز به استخدام پرسنل تمام وقت بیشتر انجام دهد.

اتوماسیون می تواند رشد را تحریک کند

دیویدسون می گوید: “اگر تجارت من نیمی از میلیون سیاست را با 1000 كارمند تمام وقت تعهد كند ، ما می توانیم تعداد افراد مورد نیاز را برای اندازه گیری محاسبه كنیم.” به عنوان مثال ، اگر یک کارمند تمام وقت بتواند 1000 سیاست در روز پردازش کند و یک ՀՀԿ می تواند کسی را 5٪ کارآمدتر کند ، تعداد کارمندان تمام وقت اضافی مورد نیاز برای مقیاس گذاری تجارت تا مقدار مشخصی کمتر است زیرا ربات می تواند خودکار شود فعالیت های کم ارزش تری که معمولاً خود کارمند ملزم به انجام آن است.

دیویدسون می افزاید: “این می تواند فرضیات مربوط به هزینه های کلی را در مقابل هزینه های کلی تغییر دهد.”

یکی از نمونه های مکانی که از ՀՀԿ استفاده می شود ، کشف تقلب است. این شرکت از پلت فرم Blue Prism برای خودکار کردن بررسی های تقلب در برنامه های جدید سیاست در 24 ساعت اول استفاده کرده است ، که به آن امکان داده است حجم سیاست های جدیدی را که می تواند بررسی کند با ضریب 10 افزایش دهد.

“اتوماسیون هوشمند برای ما بسیار بیشتر از یک ابزار کارایی است”

جان دیویدسون ، اولین گروه مرکزی

دیویدسون می گوید: “اتوماسیون هوشمند برای ما بسیار بیشتر از یک ابزار کارایی است.” “ما در حال ایجاد صلاحیت فنی کاملا جدیدی در تجارت خود هستیم ، به طوری که این بخشی از DNA ما می شود. این امر نه تنها اجرای عملیاتی را تغییر می دهد بلکه مهم تر ، ذهنیت مدیریت را درباره هنر تصمیم گیری ممکن و استراتژیک تغییر می دهد. “

روند تمدید خودکار منطقه دیگری است که Blue Prism در آن مستقر شده است. با پشتیبانی شریک Blue Prism ، مشاور IT و اتوماسیون T-Tech ، تیم First Central می تواند صحت صدور بیش از 3000 دعوت نامه تمدید در روز را فقط در مدت دو ساعت بررسی کند. فرآیند جدید هر اخطار تمدید را تأیید می کند ، و نیازی به کار دستی پرهزینه و طولانی مدت در پایین دست برای اصلاح ناهنجاری ها و کاهش خطر یک حادثه نظارتی را از بین می برد.

دیویدسون معتقد است که همراه با افزایش کارایی عملیاتی ، اعتماد به نفس کسب و کار را نیز افزایش می دهد. وی می گوید: “كاهش خطر بسیار ملموس تر است ، اما می تواند هزینه حواس پرتی را اندازه گیری كند و می تواند اثربخشی ما را از منظر رباتیک اندازه گیری كند.”

تیم دیویدسون توانایی رباتیک را برای توانایی تجاری ایجاد کرده است. وی می گوید: “کار من این نیست که ریسک عملیاتی را ببندم.” “این مسئولیت صاحب فرآیند است. تیم من باید فناوری ارائه دهد که خطر را کاهش دهد.

“به عنوان مثال ، اگر کسب و کار بتواند مشکلی مانند کانال آنلاین را بیان کند ، ممکن است مشتری مبلغ اشتباهی را پرداخت کند. ما می توانیم برای این کار یک حزب جمهوری اسلامی تأمین کنیم. “

ملاحظات معماری

با توجه به اینکه در درجه اول یک تجارت دیجیتال است ، First Central Group از طریق کانال های دیجیتال برای پذیرش هزاران سیاست در روز تجارت می کند. با افزایش این حجم ، خطر نیز افزایش می یابد ، جایی که رهبری فناوری می تواند نقش داشته باشد. دیویدسون می گوید: “ما می توانیم به تجارت کمک کنیم تا بفهمد چگونه کنترلها را در یک معامله دیجیتال اعمال کند.”

در حالی که تیم وی در حال توسعه قابلیت های ՀՀԿ خود بود ، دیویدسون با یک مدیر خط مشاغل نمایشی را برگزار کرد و از روز گذشته یک شماره سیاست را گرفت و از چگونگی اعتبار سنجی آن پرسید. این تصمیماتی را که در کدام مراحل نامزدهای خوبی برای اتوماسیون ایجاد می کند ، به ما اطلاع می دهد.

دیویدسون معتقد است که افراد در این تجارت در نهایت ربات های خود را مدیریت و مستقر می کنند تا فرآیندها را خودکار کنند. او می گوید: “برای اینکه محصولات ՀՀԿ موثر باشد ، IT باید کنترل خود را کنار بگذارد.” “ما می دانیم که این کسب و کار از سواد IT بیشتری برخوردار است و نیاز به سلف سرویس بیشتری از دارایی IT دارد. در First Central Group ، ما یک مجموعه ابزار برای انجام کارهایی که افراد در این تجارت می خواهند انجام دهند ، مانند گشایش خط مشی و دسترسی به سوابق مشتری ، پیاده کردیم. “

“برای اینکه محصولات ՀՀԿ موثر باشد ، IT باید کنترل خود را کنار بگذارد”

جان دیویدسون ، اولین گروه مرکزی

تیم IT رابط های برنامه نویسی برنامه (API) را در معرض سیستم های back-end قرار داد و تأیید اعتبار را اضافه کرد و Davidson خط سیری برای باز کردن API های بیشتر در تجارت دارد. API های ریز سرویس های داخلی و یک نقشه راه وجود دارد که اینها را در خدمات کلان تجمیع می کند تا قابلیت های جدیدی به تجارت ارائه دهد.

هدف این است که این سرویس های کلان مجموعه ای از API ها را برای دستیابی به یک هدف خاص تجاری فراخوانی کنند ، بدون اینکه کاربر نهایی مجبور باشد نحوه دستیابی به این هدف را بفهمد. به عنوان مثال ، دیویدسون می گوید: “اگر ما می خواهیم از رباتیک برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده كنیم ، به جای اینكه پنج یا شش API را تنظیم كنیم ، یك سرویس كلان برای ارسال ایمیل به مشتری خواهیم داشت.

“یک معماری خوش ساخت به رابط ها و مسئولیت های تقسیم بندی مناسب نیاز دارد.”

از جمله این مسئولیت ها ، مسئله بدهی فنی است. دیویدسون می گوید: “فناوری کار اضافی خواهد داشت.” “هر مشاغل باید تصمیمات تاکتیکی در مورد بدهی معماری اتخاذ و از جبران آن اطمینان حاصل کند.”

دیویدسون معتقد است CIO ها باید تشخیص دهند که اگر یک سیستم را برای اطمینان از جاری بودن آن حفظ نکنند ، به یک میراث تبدیل می شود. او می گوید ، در First Central ، این فلسفه در مورد جمهوری اسلامی اعمال می شود. وی می افزاید: “ما از لحاظ معماری از اتصال فشرده به سیستم عامل ՀՀԿ جلوگیری می كنیم.”

به جای اینکه در Blue Prism قفل شود ، دیویدسون دوست دارد در موقعیتی قرار گیرد که اگر چنین محصولی در دسترس باشد ، جایگزینی موتور اصلی ՀՀԿ با موتور دیگر با قابلیت های گسترده تر آسان خواهد بود.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>