[ad_1]

کاربران خدمات وب آمازون (AWS) در انتظار توضیح کامل غول ابر عمومی در مورد علت وقفه طولانی مدت در یکی از مناطق مهم مرکز داده خود در ایالات متحده هستند که از چهارشنبه 25 نوامبر 2020 ، به وقت ایالات متحده آغاز شد.

شناخته شده است که منبع حادثه توقف در منطقه مرکز داده US-East-1 این شرکت است و به دلیل نقص در رابط برنامه نویسی برنامه (API) سرویس جریان داده داده در زمان واقعی آن ، Kinesis Data Streams (KDS) ایجاد شده است. )

شناخته شده است که این مسئله باعث شده است که تعدادی از سرویس های اینترنتی پر مخاطب که به KDS متکی هستند در حادثه ، بسیاری از آنها از سایت شبکه اجتماعی توییتر برای تأیید خود تحت تأثیر مسئله خرابی استفاده می کنند. یکی گفت:

“قطع AWS آمازون در حال حاضر Adobe Spark را تحت تأثیر قرار داده است ، بنابراین ممکن است برای دسترسی / ویرایش پروژه های خود مشکلی داشته باشید. ما به طور فعال با AWS کار می کنیم و وقتی مشکل برطرف شد ، گزارش خواهیم داد. https://t.co/uoHPf44HjL برای وضعیت فعلی Spark. برای هرگونه ناهماهنگی عذر می طلبیم! – Adobe Spark (@ AdobeSpark) 25 نوامبر 2020

این خاموشی همچنین به منظور برجسته ساختن وابستگی متقابل موجود در مجموعه گسترده تر AWS انجام شده است ، زیرا موضوعاتی که KDS API با آنها روبرو شده است بر عملکرد تعدادی دیگر از خدمات AWS که به کار آنها اعتماد می کنند تأثیر منفی گذاشته است.

صفحات وضعیت خدمات ابری این شرکت اشاره به سایر “خدمات وابسته” دارد که تحت تأثیر قطعی قرار گرفته اند ، که AWS برای اولین بار حدود ساعت 2 بامداد به وقت گرینویچ در روز پنجشنبه 26 نوامبر تأیید کرد.

به عنوان مثال ، پاسخ دهندگان به خوراک پشتیبانی Twitter AWS ، مشکلات مربوط به ساخت کد و ارائه تست ، کد خط لوله ، سرویس نظارت بر زیرساخت ، آمازون Cloudwatch و – در یک نقطه از قطع – صفحه وضعیت خدمات را نیز گزارش نکردند.

هنگام نوشتن مقاله ، داشبورد وضعیت خدمات AWS تأیید کرد که این شرکت مشکل را برطرف کرده است و سرویس به تمام قسمتهای آسیب دیده سبد AWS بازسازی شده است ، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد شرایط ارائه نشده است در وهله اول منجر به وقفه شد.

“ما علت اصلی رویداد جریان داده های Kinesis را شناسایی کرده ایم و اقدامات فوری را برای جلوگیری از تکرار انجام داده ایم. Kinesis و CloudWatch به طور معمول کار می کنند. ”در بیانیه ای در صفحه وضعیت خدمات AWS که امروز دقیقاً بعد از ساعت 9 صبح به وقت گرینویچ منتشر شد ، آمده است.

لیز بیورز ، رئیس Geek در ارائه دهنده نرم افزار نظارت بر فناوری اطلاعات SolarWinds ، گفت: میزان خاموشی نشان می دهد که استراتژی های مدیریت خاموشی AWS چیزهای زیادی را می خواسته است.

وی گفت: “بدون وجود استراتژی های قوی برای مدیریت حوادث و مشکلات ، ما شاهد خاموشی های گسترده ای هستیم که تأثیر زیادی مانند AWS امروز دارد.” “با بسیاری از واحدها و مشتریان مختلف که از طریق پلت فرم AWS به یکدیگر متصل شده اند ، بسیار مهم است که شرکای آمازون یک استراتژی میز خدمات IT برای ساده سازی و حل حوادث تکراری داشته باشند ، که به طور معمول با یک قطعی بزرگ IT مانند این اتفاق می افتد.

“بخشی از پاسخگویی میز خدمات استراتژیک به یک قطعی نیز تجهیز تیم های IT به یک کانال ارتباطی واحد برای انتشار موضوع شناخته شده در سراسر سازمان است. این نه تنها به زمینه سازی تأثیر کامل مشکل کمک می کند ، بلکه IT را قادر می سازد تا به طور م effectivelyثرتری عیب یابی کند و در بعضی موارد اسناد را برای راه حل های احتمالی منتشر کند. “

مایک کیرسی ، تکنسین ارشد شرکت Boomi ، پلت فرم یکپارچه سازی به عنوان سرویس (PaaS) متعلق به Dell Technologies ، گفت که این حادثه نشان می دهد که بخشهای زیادی از اقتصاد دیجیتال به نیاز به داده های جریان در زمان واقعی وابسته هستند.

وی گفت: “مسائل مربوط به كینزیس ، بر نیاز مطلق توانایی پردازش و مدیریت داده های بلادرنگ تأكید می كنند.” “اگر جریان داده کارایی خود را متوقف کند ، تأثیرات ویژه ای برای ارائه دهندگان ابر بسیار زیاد است.

“مدیریت داده های زمان واقعی به یکپارچه سازی و نظارت م effectiveثر برمی گردد ، که امکان انتقال بی وقفه به یک شبکه پارچه داده مدرن تر را فراهم می کند. با داشتن یک پلت فرم یکپارچه پاسخگو ، نقاط داده در دسترس ، چابک و شفاف تر می شوند تا نحوه ارتباط برنامه ها را درک کنند. “

كیرسی افزود: سازمان ها باید در نظر بگیرند كه چگونه در حال طراحی و ادغام بستر جریان در ساختار اصلی معماری سازمانی خود هستند كه با مدیریت داده های اصلی كه دارای پتانسیل مرزهای بین بخشی و جغرافیایی است ، متحد می شوند.



[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir