خرده فروشان با استفاده از فن آوری چیزی را ارائه می دهند


از ماه مارس و اولین انسداد ویروس کرونا در انگلیس ، خرده فروشان در تلاش برای حمایت از اهداف خوب پیشگیرانه عمل می کنند.

از یافتن روش های نوین برای کمک به مصرف کنندگان در خرید کالاها برای بانک های مواد غذایی گرفته تا رزرو زمان معین در فروشگاه برای کارکنان NHS و افراد آسیب پذیر ، نمونه های بی شماری از خرده فروشان وجود دارد که طرف مراقبت خود را در طی همه گیر نشان می دهند.

اکثر اقدامات صرفاً انسانی بوده است ، اما فناوری اغلب توسط خرده فروشان برای کمک به پیگیری سریع و تسهیل کمک های خیرخواهانه به کار گرفته شده است. این در یک زمان حیاتی برای بسیاری از موسسات خیریه ، به ویژه سازمان های کوچک تر است.

گزارشی از سوی بنیاد خیریه کمک (CAF) ، منتشر شده در ماه اکتبر ، نشان می دهد که مردم انگلیس 800 میلیون پوند بیشتر از حد معمول به خیریه در جریان قفل بهار انگلستان اختصاص داده اند و در مجموع 5.4 میلیارد پوند از ژانویه تا ژوئن سال 2020 کمک مالی کرده اند. با این حال ، آن اشاره کرد برخی از موسسات خیریه حیاتی ضررهای بی سابقه ای را متحمل شدند زیرا وقایع جمع آوری کمک مالی محدود شد و اهدا کنندگان هزینه های خود را به اهداف مربوط به NHS منتقل کردند.

موسسات خیریه تحقیقات پزشکی از آسیب دیدگان این تغییر هستند ، گزارش CAF تخمین می زند که این تعداد در شش ماه اول سال 2020 174 میلیون پوند از دست رفته باشد. موسسات خیریه حیوانات و حامیان کودکان و جوانان نیز دچار افت شدند.

کمک POS

پنی که خود را به عنوان یک موسسه خیریه فناوری مالی (fintech) توصیف می کند ، 10 سال گذشته را با هدف کمک به پیشبرد ریزپرداخت های مصرف کننده در محل فروش (POS) صرف کرده است. مدیر عامل آن ، آلیسون هاچینسون ، می گوید کمک های مالی علی رغم شرایط دشوار امسال افزایش یافته است.

فن آوری پنی در اینترنت ، برنامه یا فروشگاه POS ادغام شده و به عنوان “جعبه خیریه دیجیتال” عمل می کند ، به بازرگانان اجازه می دهد فرصت های اهدا برای موسسات خیریه منتخب را تعیین کنند. این شركت دارای 65+ شركت بخش خدمات از جمله زنجیره پیتزا دومینو ، خرده فروش اسباب بازی The Entertainer و متخصص و ابزار و لوازم خانگی Screwfix است.

هاچینسون می گوید که رشد میکروارزش ها در طی همه گیری تاکنون بیش از حد انتظار بوده است.

“در اولین قفل ملی ، حدود 80٪ از درهای فیزیکی یا دیجیتالی شرکای تجاری ما به روی مصرف کنندگان بسته می شوند. با این وجود باورنکردنی است که در ده ماه اول سال 2020 ، میزان اهدای مصرف کننده 10 درصد بیشتر از همان نقطه در سال 2019 بوده است. “

پنی می گوید که در 10 سال فعالیت خود 100 میلیون کمک مالی دیجیتالی کوچک را فراهم کرده است که مجموعاً بیش از 26 میلیون پوند است.

هاچینسون اضافه می کند: “با حمایت از مارک های بیشتر ، شرکای فناوری ، موسسات خیریه و مصرف کنندگان ، می خواهیم 100 میلیون کمک بعدی خود را تا سال 2023 فعال کنیم” عادت زنانه.

راه های جدیدی با کمک فن آوری برای کمک به امور خیریه از طریق معاملات خرده فروشی همچنان در حال ظهور است و به بازرگانان این فرصت را می دهد تا انتخاب کنند کدام سازمان های خیریه را دوست دارند از آنها پشتیبانی کنند.

سکوی پرداخت های Adyen ابتکار “Giving” خود را در اکتبر با مشارکت طیف وسیعی از سازمان ها مانند خرده فروشی پوشاک Gap ، فروشگاه تحویل غذا Delivery Hero و مارک کفش Crocs آغاز کرد.

این ویژگی محصول بازرگانان Adyen را قادر می سازد که در جریان پرداخت آنلاین یا فروشگاه از طریق خیرات ، کمک های خیرخواهانه را بپذیرند ، به این معنی – مانند پنی ها – از مصرف کنندگان خواسته می شود در POS یک خیرات پرداخت کنند. خرید محصول و اهدا به عنوان معاملات جداگانه در صورتحساب های بانکی مصرف کنندگان نشان داده می شود.

Delivery Hero از این فناوری برای هدایت کمک های مالی خود برای پروژه ShareTheMeal استفاده کرده است ، در حالی که مدیر محصولات تجارت الکترونیکی Crocs ، فلیز پاپیچ ، می گوید این فناوری “راهی بی نقص و شفاف برای حمایت از شرکای ما در اختیار خریداران ما قرار می دهد”.

هاچینسون می گوید که پنی در طی همه گیر شدن ، محاکمه فناوری خود را در هنگام سفارش در برنامه های سفارش موبایل در مهمان نوازی انجام داده است ، که به ویژگی منظم روند غذا خوری در سال 2020 ، هنگامی که اجازه داده می شود محل باز شود ، تبدیل شده است.

پنی با ارائه دهنده فناوری سفارش میهمان Tabletop همکاری کرد تا فناوری خود را در مرحله سفارش در مکانهایی که توسط شرکت مدیریت هتل Kew Green اداره می شود ، معرفی کند و هاچینسون می گوید که این یک پلت فرم دیگر در حال ظهور برای تهیه ریزپرداخت ها است.

افزایش کمک مالی دیجیتال

مطالعه CAF نشان می دهد که با کاهش مشارکت های خیریه نقدی سنتی ، محبوبیت اهدای دیجیتال امسال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش ، پول نقد معمولاً محبوب ترین راه دادن انگلیس است ، اما در ماه های مارس و آوریل افت قابل توجهی را تجربه کرد ، زمانی که 34٪ و 18٪ از نظرسنجی ها به ترتیب گفتند که از این طریق کمک مالی می کنند. از نظر تاریخی کم است.

در همین حال ، تعداد افرادی که از طریق یک وب سایت یا برنامه درخواست می دهند در مدت مشابه به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، به طوری که 13 و 24 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که به ترتیب در مارس و آوریل کمک مالی کرده اند. این نوع اهدا بسیار بالاتر از حد معمول باقی مانده است.

تحقیقات CAF نشان داد که از هر 10 مصرف کننده شش نفر احساس استفاده از کارت های بدون تماس و نه پول نقد را بهداشتی تر می دانند. با توجه به بروز زمستان ، ویروس هنوز هم تهدید واقعی است ، بعید به نظر می رسد به زودی احساسات مردم تغییر کند.

به نظر می رسد یک اقدام جمع آوری کمک توسط بازوی بریتانیای کبیر سوپرمارکتهای زنجیره ای اروپایی Lidl با توجه به این روند انجام شده باشد.

در ماه اکتبر ، بقال شروع به استفاده از دستگاه های ارائه دهنده خیریه پرداخت TapSimple برای جمع آوری کمک مالی برای NSPCC ، خیریه کودکان انگلیس کرد. خرده فروش دستگاه هایی را که با تلفن های همراه هوشمند و یک برنامه جمع آوری کمک مالی همراه است تا بتواند کمک های مالی بدون تماس را انجام دهد ، در 13 مرکز توزیع منطقه ای (DC) قرار می دهد تا همکاران بتوانند کمک کنند.

مارک نیوبولد ، مدیر ارشد مسئولیت اجتماعی شرکت در Lidl GB ، می گوید: “طی سه سال گذشته ، همکاران و مشتریان ما کار شگفت انگیزی انجام داده اند که با پشتیبانی از کارهای خیریه 3 میلیون پوند عظیم جمع آوری کرده اند ، و با وجود چالش های بی سابقه ای که ما در آن تجربه کرده ایم. 2020 ، ما افتخار می کنیم که تلاش های ما برای جمع آوری کمک مالی در آینده تأثیر منفی نخواهد گذاشت. “

الکس کولریج ، بنیانگذار TapSimple ، می افزاید: “بسیار جالب است که NSPCC و Lidl را در آغوش نوآوری تکنولوژیکی برای دسترسی خیرخواهانه بیشتر می کنند ، که با توجه به کاهش مداوم پول نقد و افزایش پرداخت های بدون پول ، همراه با تأثیر بسیار حیاتی است. همه گیری جهانی است. “

وقتی مسئولیت فنی و اجتماعی با هم ترکیب می شوند

مانند برنامه های سفارش غذا ، کد QR یکی دیگر از جنبه های فناوری برای استقرار در همه گیر است ، بخشی از آن به لطف برنامه NHS Track and Trace بارگیری شده در کشور و ظهور منوهای دیجیتالی و اعلام حضور در محل برنامه در سال 2020 است. .

Ted Baker ، خرده فروش مد ، از این فناوری برای اهداف خیرخواهانه استفاده کرده است ، به طوری که مصرف کنندگان می توانند این کدها را اسکن کنند تا کت های مورد علاقه خود را به Hands on London اهدا کنند ، خیریه ای که با ابتکار عمل Wrap Up London کت هایی را به نیازمندان تحویل می دهد.

Wrap Up London برای حمایت از بی خانمان ها ، سالخوردگان ، پناهندگان ، کودکان و خانواده هایی که در فقر زندگی می کنند با خیریه ها و سازمان های جامعه همکاری می کند. مبارزات انتخاباتی آن طی دهه گذشته بیش از 150،000 مانتو را در سراسر انگلیس جمع آوری و توزیع کرده است.

به دلیل محدودیت های Covid-19 و تعطیلی موقت فروشگاه ها ، تد بیکر با استفاده از سرویس تحقق CollectPlus ، فرصت کمک های مالی از راه دور را فراهم کرد. بین 5 تا 12 نوامبر ، یک کد QR برای مشتریان آنلاین صادر شد که به یک برچسب پیش پرداخت CollectPlus پیوند داده شده است ، و به آنها امکان می دهد کت ها را مستقیماً به محل جمع آوری Wrap Up ارسال کنند.

در جای دیگر ، آمازون اخیراً برخی از نتایج خیرخواهانه خود ، AmazonSmile را اعلام کرده است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از یک URL جداگانه برای خرید صفحات خود استفاده کنند ، جایی که خرده فروشان 0.5٪ از قیمت خالص خرید را به موسسه خیریه منتخب خریدار اهدا می کنند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است – همه گیری به ما انگیزه داده است تا تغییرات اجتماعی را در مشاغل خرده فروشی تحریک کنیم

هلن دیکینسون ، کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس

آمازون گفت این ابتکار عمل از سال 2013 تاکنون بیش از 215 میلیون دلار در سطح جهان جمع آوری کرده است و AmazonSmile UK – که در سال 2017 راه اندازی کرده است – تاکنون بیش از 4.6 میلیون پوند به اهداف مختلف از طریق سیستم عامل خود اهدا کرده است.

سخنرانان یک رویداد پنی ، که در 11 نوامبر برگزار شد ، خیریه گفت که بحران ویروس کرونا و ظهور رفتارهای نوع دوستانه مصرف کننده ، اهمیت اهداف اجتماعی در اتاق هیئت مدیره را تسریع کرده است ، مانند آنچه که توسط لیدل ، تد بیکر و آمازون نشان داده شده است.

مدیر عامل شرکت Screwfix ، جان مووت گفت که مشاغل باید “راهی پیدا کنند تا تمایل به ایجاد تغییرات را کاهش دهند”.

مدیر عامل کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس ، هلن دیکینسون ، سخنران دیگر این مراسم ، افزود: “اکنون زمان آن فرا رسیده است – همه گیری به ما انگیزه داده است تا تغییرات اجتماعی را در مشاغل خرده فروشی تحریک کنیم.”

هاچینسون پنی ، که همچنین یک مدیر مستقل ارشد در خرده فروشی مبلمان DFS است ، می گوید وجدان اجتماعی به عنوان یک بحث اساسی در اتاق های هیئت مدیره در سراسر خرده فروشی و مهمان نوازی مطرح شده است.

او می گوید: “دیگر برچسب گذاری آن در کنار گزینه نیست.” “مگر اینکه شما بیشتر از آنچه که انجام می دهید ایستاده باشید و یک خرده فروش مسئول باشید ، مشتریان و همکاران نمی خواهند به شما مراجعه کنند. این اکنون یک مسئله کاملاً اصلی کسب و کار است. “

هاچینسون می گوید که پنی تنها یکی از راه های خرده فروشان برای حل این مسئله است و افزود که این قابلیت انعطاف پذیری فن آوری را دارد که در تجارت موبایل ، تجارت الکترونیکی ، POS فروشگاهی سنتی یا فرآیند خودآگاهی (SCO) تعبیه شده است. خرده فروش ارزش پوندلند پاییز امسال در 800 فروشگاه با پنی زندگی می کرد و فرصت میکرودوناسیون را در POS سنتی خود و در دستگاه های SCO خود اجرا می کرد.

هاچینسون می گوید: “هر كجا به مشتریان حق انتخاب می دهیم ، به نظر می رسد كه آنها می خواهند كلیك كنند.” “ما فکر می کنیم این یکی از چیزهای کوچک در این همه گیر وحشتناک است که در آن همه ما می توانیم یک نیروی خوب باشیم ، لبخند را بر لب مردم بنشانیم و از دادن کمی احساس خوبی داشته باشیم.”


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>