خرده فروشان چگونه از فناوری برای مقابله با تغییر جای پا استفاده می کنند


همانطور که می دانیم مرگ خیابان بزرگ انگلیس مدتی است در مورد آن اجتناب ناپذیر گفته می شود ، کارشناسان ادعا می کنند برخی از فروشگاه ها زنده می مانند ، اما نه آنطور که ما آنها را می شناسیم – به سمت مکان های تجربی حرکت می کنند نه فقط مکان هایی برای خرید.

ویروس کرونا ویروس کرونا این سرعت را تسریع کرده و مرگ خیابانی را در ذهن بسیاری قوت بخشیده است.

اما روش هایی وجود دارد که خرده فروشان می توانند فروشگاه ها را در این زمان های نامشخص و به طور فزاینده دیجیتالی حفظ کنند ، خواه این کار از طریق خدمات کلیک و جمع آوری باشد یا به عنوان یک انبار محلی.

سارا کوران آشر ، مدیر عامل سیستم شخصی سازی داده محور True Fit ، که در سال 2018 بخشی از یک شبکه مشاوره ای خرده فروشان با هدف تحول در خیابان های بزرگ بود ، می گوید: “من همیشه به هدف خیابان های بزرگ اعتقاد داشتم ، و تجربه در فروشگاه هنوز برای مشتری و مارک های تجاری بسیار مهم است. “

ایمن بمانید ، ویروس را کنترل کنید

در حالی که مردم به آرامی اعتماد به نفس خود را در خرید فیزیکی بدست می آورند ، بیشتر فناوری ارائه شده برای ترغیب افراد به مکان های فیزیکی ، احساس امنیت را در آنها ایجاد می کند.

بسیاری از رستوران ها معرفی منوهای دیجیتالی را برای جلوگیری از مجبور کردن مردم به تماس سایر کارهایی که مشتریان با آن کار کرده اند آغاز کرده اند. به عنوان مثال زنجیره رستوران The Breakfast Club از کدهای QR در میزهای خود استفاده می کند که مشتریان را به طور خودکار به منوی خود به صورت آنلاین هدایت می کند.

و در تلاش برای کاهش بسته بندی ، هم به دلایل زیست محیطی و هم برای کاهش سطح ویروس کرونا ، خرده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی Lush برنامه ای به نام Lush Lens را معرفی کرده است که به شما اجازه می دهد محصولات را برای جزئیات بیشتر بدون نیاز به لمس محصولات برای خواندن ، اسکن کنند. بسته بندی.

Curran Usher می گوید True Fit در حال مذاکره با برخی از خرده فروشان اروپایی است تا از فناوری آن برای کمک به خریداران فروشگاه استفاده کند تا لباس مناسب را هنگام بسته بودن اتاق تعویض پیدا کنند ، کاری که مارک لباس Moosejaw قبلاً در ایالات متحده انجام می دهد.

پرسنل فروشگاهی که مجهز به قرص هستند می توانند کد QR لباس را اسکن کرده و با پرسیدن چند سوال از مشتری در مورد فرم بدن آنها ، می توانند مشخص کنند که کدام اندازه برای آنها مناسب است ، به ویژه اگر قبلا از True Fit استفاده کرده باشند.

این نه تنها پاسخگوی تقاضای روزافزون مشتریان برای یک تجربه شخصی است ، بلکه همچنین به “مسائل اضافی لجستیکی و عملیاتی پیرامون مشتری که لباس را امتحان می کند و آنچه باید برای آن مورد اتفاق بیفتد پس از آزمایش” کمک می کند.

“فناوری و تغییر به سمت دیجیتال نقش بسیار مهمی در چگونگی تجارت خرده فروشان به صورت معمول در صورت امکان بازی کرده است”

شوالیه های میا ، چشم عقاب

“جایی که ما در رابطه با Covid هستیم وضعیت خوبی برای هیچ کس نیست. ما باید به عنوان مشاغل ، سعی کنیم راهی پیدا کنیم که بتوانیم همچنان مغازه های خود را اداره کنیم ، کارمندان را به کار مشغول کنیم ، همه این موارد اساسی “. “اکنون وقت آن است که طرز تفکر ما درباره فناوری و چگونگی استفاده از آن برای حل بسیاری از این مشکلات را گسترش دهیم.”

نظارت بر تعداد افراد در فروشگاه ها نیز با فاصله دو متری در محل مورد توجه قرار گرفته است.

EE با استفاده از صف بندی مجازی فناوری GreetMe به شما این امکان را می دهد تا مشتریان از قرار ملاقات برای بازدید از فروشگاه برای جلوگیری از حضور همزمان تعداد زیادی از افراد در فروشگاه جلوگیری كنند و به همین دلیل رعایت دستورالعملهای فاصله اجتماعی آسان تر می شود و مطمئناً تنها خرده فروش نیست كه این كار را انجام می دهد.

میا نایتس ، رئیس بینش صنعت در Eagle Eye ، همچنین فناوری هایی مانند “سیستم های پذیرش چراغ راهنمایی” را که برخی از خرده فروشها برای شمارش مشتری در داخل و خارج از فروشگاه ها استفاده می کنند ، برجسته می کند تا اطمینان حاصل شود که تعداد افراد در هر مکان در هر مکان امن است. زمان.

وی همچنین به افزایش پرداخت های بدون تماس و قابلیت اسکن خودکار در تلفن ها اشاره می کند ، با خرده فروشان ، در بسیاری از موارد ، همچنین از مصرف کنندگان می خواهد پول نقدی پرداخت نکنند.

نایتس با جمع کردن همه اینها در یک مورد ، برنامه SmartShop Sainsbury را برجسته می کند. سال گذشته به عنوان پیشنهادی برای خرید در بازار ارائه شد و اکنون ویژگی هایی مانند سیستم چراغ راهنمایی بر اساس ردپای فروشگاه را به آن اضافه کرده است.

وی می گوید برخی از فروشگاه های سنگاپور مانند Frasers Property حتی از ربات های UV برای ضد عفونی فروشگاه ها و وسایل استفاده می کنند.

نایتز می گوید: “من فعالیت زیادی در مورد تشویق مشتری برای بازگشت به فروشگاهها ندیده ام زیرا در هنگام ایمن نگه داشتن آنها آنجا بوده است.”

“فناوری و تغییر به سمت دیجیتال در درجه اول با افزایش اقدامات احتیاطی ایمنی مطابق با رهنمودهای دولت ، نقش بزرگی در چگونگی تجارت خرده فروشان در حد امکان بازی کرده است.”

آموزش کارکنان برای انطباق

ویروس کرونا ویروس غیر منتظره منجر به بروز برخی موارد شدید در فضای خرده فروشی از جمله خرید عمده ، تعطیلی اجباری و تغییر جهت خرید آنلاین شده است.

هنگام بروز همه گیری ، برخی از خرده فروشان مجبور شدند که در نتیجه افزایش تقاضا ، به ویژه در فضای آنلاین ، کارمندان جدیدی بیاورند.

وقتی نوبت به خرده فروشان خیابان های بالا می رسد ، ممکن است تغییراتی در الگوها یا رویه های تغییر جهت رعایت مقررات جدید در کنار تغییر رفتار مشتری ایجاد شده باشد.

در برخی موارد ، حتی ممکن است کارکنان مجبور شده باشند که نحوه استفاده از فن آوری های جدید ، مانند سیستم های رزرو قرار را بیاموزند.

لورن هومیر ، مشاور صنعت خرده فروشی و مهمان نوازی در Workday ، می گوید که خرده فروشان با استفاده از فن آوری خود برای بازآموزی افراد ، از جمله فروشگاه های 7-Eleven در استرالیا ، و همچنین برقراری ارتباط با روند کار در سراسر کسب و کار ، روندی رو به رو شده اند.

وی می گوید: “یكی از چالش های بزرگ در هنگام ابتلا به همه گیری اروپا این بود كه با همه كارمندان تماس بگیریم ، زیرا آنها باید یك شبه سازماندهی مجدد شوند.”

هومیر همچنین با اشاره به اینکه برخی از خرده فروشان مجبور شدند افرادی را که قبلاً بیشتر قفسه ها را روی هم چیده بودند برای آماده سازی کلیک-جمع آوری یا تحویل در خانه ، آموزش ببینند ، همچنین بسیاری از خرده فروشان در طی همه گیر شدن بیماری استخدام کرده اند و مجبور به استخدام کارمندان جدید شده اند.

وی می گوید: “در فروشگاه ، مردم وقت بیشتری را صرف تهیه كلیك و جمع آوری سفارشات كنار كلاس می كردند تا اینکه در برخی مناطق دوباره بفروشند.” “این مورد برای Ocado ، Tesco و John Lewis / Waitrose بود ، بنابراین آنها مجبور شدند پرسنل بیشتری را جذب کنند.”

آنچه مشتریان می خواهند

در حقیقت ، تلاش برای ترغیب مشتریان به مراجعه به یک فروشگاه فیزیکی هنگامی که ترجیح می دهند آنلاین خرید کار نکنند – در عوض ، خرده فروشان باید بر روی استفاده از فن آوری انعطاف پذیر باشند و خدمات مورد نظر خود را از طریق کانال مورد نظر به مشتریان ارائه دهند. راحت تر با

اما در حالی که تغییر گسترده ای در خرید آنلاین در زمان های همه گیر وجود داشته است ، مردم هنوز در حال بازدید از فروشگاه ها هستند – رفتار آنها هنگام خرید فقط متفاوت است.

اندی سامپتر ، مشاور خرده فروشی در ShopperTrak ، می گوید: “ما مصرف کنندگان را با هدف بسیار بیشتری خریداری کرده اند.” “آنها به طور منظم کمتر خرید می کنند و هنگام خرید کمتر به مرور می پردازند.”

مشتری ها راحتی می خواهند و اکنون همه گیری افراد را در رابطه با تعامل با دیگران لبه دار کرده است – آنها نمی خواهند مدت زیادی در این مکان معلق باشند.

در حالی که خریداران کمتر به فروشگاه ها مراجعه می کنند ، اندازه و ارزش سبد آنها هنگام مراجعه بیشتر خواهد بود. سامپر می گوید در خرید آخر هفته خریداران کاهش یافته است اما در خریدهای هفته افزایش یافته است.

وی می گوید ShopperTrak شاهد افزایش سرمایه گذاری در فناوری هایی مانند شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) برای کارآمدتر کردن خدمات دهی به مشتریان است.

سامپتر می گوید ، هنگامی که افراد برای بازدید هدفمند از یک فروشگاه بازدید می کنند ، شما نمی خواهید آنها موجودی را پیدا نکنند ، و دانستن اینکه هر یک از اقلام در کجا قرار دارد به خرده فروشان اجازه می دهد از شر برخی از کارهای وقت گیرتر خلاص شوند ، کنترل موجودی کالا را بسیار ساده تر می کند.

“ما دیده ایم که مصرف کنندگان با هدف بیشتری خرید می کنند. آنها به طور منظم کمتر خرید می کنند و هنگام خرید کمتر به مرور می پردازند. ”

اندی سامپتر ، ShopperTrak

همانطور که Callum Campbell ، مدیر عامل Linworks گفته است ، “این همه تلاش کم و زیاد برای مصرف کننده است” ، بنابراین خرده فروشان باید نحوه تعامل با مشتریان را “در هر کجا که بخواهند خرید کنند” بدانند.

موفقیت خرده فروش همیشه به هوی هوس مشتری بستگی دارد و خرده فروشانی که برای پرداخت هزینه به مصرف کنندگان از فناوری استفاده می کنند ، مواردی است که در همه گیرها سرعت گرفته است.

با بسته شدن دسته جمعی فروشگاه ها ، مهمتر از هر زمان دیگری حضور در مشتری است و باعث می شود خرده فروشی کانال های همه جانبه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در حالی که در واقع خرید آنلاین افزایش یافته است ، نیک براکنبری ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت NearSt ، می گوید در برخی موارد این ممکن است صرفاً تحقیقات مشتری برای یک سفر بیشتر “تحت هدایت مأموریت” باشد زیرا جستجوی آنلاین همیشه برابر با آنلاین نیست خریدها

در بسیاری از موارد ، او می گوید ، مردم در حال بررسی فروشگاه های محلی خود هستند تا محصولات مورد نظر خود را قبل از اقدام به خرید خریداری کنند.

او می گوید: “اینها افرادی بودند كه مطمئن می شدند آنچه را كه آنها در سوپرماركت محلی یا فروشگاه رفاه خود می خواستند یا هر چیز دیگری كه باشد ، قطعاً قبل از رفتن وجود داشته باشد ، و سپس وارد خانه می شوند و بیرون می روند.”

بنابراین حضور آنلاین اهمیت بیشتری می یابد ، حتی اگر فقط به فروشگاه مربوطه کمک کند ، اما داشتن این دیدگاه محدود نسبت به سهام می تواند “پیچیدگی خرده فروشی ها” باشد.

محلی و راحت

Brackenbury در مورد خرده فروشانی که در همه گیری همه موفق عمل کرده اند می گوید که بخشهایی که عملکرد خوبی داشته اند “بخشهای مبتنی بر راحتی” هستند.

او می گوید ، فروشگاه هایی که “عنصر اصلی خدمات” مانند فروشگاه های DIY وجود دارد ، همچنین افرادی که ابتدا برخی تحقیقات آنلاین انجام می دهند ، سپس مراجعه می کنند و درخواست کمک می کنند ، خوب عمل می کنند.

براكنبري مي گويد: “آنچه كه من فكر مي كنم در همه گيري نيز اتفاق افتاده است اين است كه اين تغيير جهت به محلي گرايي اتفاق افتاده است ، جايي كه مردم نيز به عملكرد تأمين منابع به صورت موضعي پي برده اند.”

McColl’s ، یک خرده فروش مبتنی بر راحتی با حدود 1400 “فروشگاه محله” در انگلستان ، بسیاری از فن آوری ها را با توجه به بیماری همه گیر اجرا کرد. جاش جواهل ، مدیر سیستم فروشگاه McColl’s Retail Group ، اذعان می کند که برخی از اینها قبل از همه گیری در دست تولید بود ، اما سپس در هنگام شیوع ویروس کرونا با سرعت سرسام آور اجرا شد.

مک کول با تیلو و ادنرد برای اجرای برنامه دولت وعده های غذایی رایگان مدرسه کار کرد ، به موجب آن به خانواده های واجد شرایط کوپن الکترونیکی ارسال شد که می تواند برای پرداخت کالاها در حین قفل استفاده شود ، و مبلغی که از مانده مشتری کسر می شود.

مک کول طرح کارت های هدیه اضافی را برای پیگیری میزان تخصیص مشتریان خود به کار گرفت ، و از این طریق سیستم نقطه فروش اوراکل (POS) خود را تطبیق داد تا موجودی های مانده را بررسی کند. در هفته اول ، خرده فروش 2500 کارت هدیه صادر کرد.

جواهل می گوید در ابتدا تصور می شد مشتریان خرده فروشان بزرگتری را برای این طرح انتخاب می كنند ، اما به دلیل تغییر رفتار مصرف كننده در نتیجه شیوع ، مردم خرید محلی می كنند.

جول می گوید: “داشتن آن در 1400 فروشگاه در کمتر از دو هفته یک موفقیت بزرگ بود.” “چیزی که ماه ها قبل به طول می انجامید ، ما فقط باید آن را در اسرع وقت انجام دهیم.”

مک كول همچنین با تحویل سفارشات از طریق یك تبلت ارائه شده توسط Deliveroo به فروشگاه های محلی ، تحویل Deliveroo را آغاز كرد و توسط كاركنان فروشگاه تهیه و آماده شد تا توسط راننده Deliveroo جمع آوری و تحویل شود.

سازگار شدن برای زنده ماندن

کمپانی Linworks ‘Campbell و NearSt’s Brackenbury می گویند که فروشگاه ها نیز در طی همه گیری نقش دیگری را عهده دار شده اند – به عنوان مراکز تحقق محلی کوچکتر و محلی.

براكنبوري مي گويد: “آنها بسيار سريع خدمات توزيع محلي را راه اندازي كردند ، از اين رو آنها گفتند كه تا ظهر سفارش دهيد و اگر شما در اين قسمت از مركز شهر زندگي مي كنيد ما امشب تا ساعت 5 عصر اين محصولات را براي شما پيك مي كنيم.” “این مشاغل پیچیده ای نیستند و اساساً آنها در چند روز خدمات تحویل همان روز را ایجاد کرده اند زیرا مجبور شده اند.”

بسته به اندازه مشاغل ، این کار می تواند از طریق مواردی ساده باشد به این صورت که به مشتریان اجازه دهید از طریق فیس بوک یا سایر رسانه های اجتماعی بدانند که در حالی که کارهای پیچیده تری مانند یک وب سایت را راه اندازی می کنند ، می توانند تحویل کالا را انجام دهند.

ویروس کرونا ویروس کرونا را برای بسیاری از خرده فروشان مجبور به ایجاد وضعیت یا شکست کرده است ، در بسیاری از موارد آنها را مجبور به سازگاری یا مرگ می کند.

در حالی که قبلاً به سمت محبوبیت فروشگاه های فیزیکی به عنوان فضاهای تجربی و مشتریانی که خواستار افزایش شخصی سازی و گزینه های خرید انعطاف پذیر هستند ، تغییراتی وجود داشت ، قفل کردن هم به این رفتارهای متغیر مشتری و هم به نیاز به استفاده از فناوری برای مقابله با آنها سرعت بخشید.

جهت بخش خرده فروشی ادامه خواهد یافت ، تا حدودی با چگونگی توسعه همه گیر ، رفتار مشتری و سازگاری خاص خود تعیین می شود.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>