خرده فروشان چگونه از فناوری برای پاسخ دادن به تغییر عادت های خرید استفاده می کنند


در خانه بمانید ، از NHS محافظت کنید ، زندگی را نجات دهید ، برای کمک به غذا بخورید ، هشدار دهید ، ویروس را کنترل کنید ، قانون شش ، قفل محلی ، ردیف 1 ، 2 یا 3 ، قطع کننده مدار.

پیام های مخلوط در کل شیوع همه محتوای کافی برای حکایت های توئیتر و میم های قابل اشتراک گذاری فراهم می کند تا یک عمر برای ما دوام بیاورد. اما این رقص Hokey Cokey تأثیر مخربی روی مصرف کنندگان دارد.

این که آیا بر اعتماد به نفس آنها برای صرف هزینه در حالی که با یک آینده اقتصادی نامعلوم روبرو هستیم ، زندگی در مناطقی که تحت اقدامات قفل شده افزایش یافته اند یا صرفاً برنامه ریزی برای ماندن در خانه برای از بین بردن طوفان ، تأثیر می گذارد ، عادات خریداران تغییر کرده است – به طور بالقوه برای همیشه.

خرده فروشی پیش از وقوع همه گیری ، به دلیل کمبود پا ، در اواسط تغییرات قابل توجهی بود ، به طور منظم از عبارت “مرگ خیابان بزرگ” برای توصیف شهرهایی که فروشگاه های دریچه ای در بالا و پایین کشور داشتند استفاده می شد.

اما هنگامی که دولت تعطیلی فروشگاه های غیر ضروری را در اوج قفل در اوایل سال جاری اعمال کرد ، رنج صنعت از بدتر بدتر شد.

در حالی که فروشگاه های ضروری ، از جمله بقال و مغازه های DIY ، از افزایش تقاضای مصرف کننده بهره می برند ، اکثر خرده فروشان – به ویژه مد – با مشکلات زیادی روبرو شدند و تعدادی از مارک های تجاری در حال اجرا هستند.

“با تغییر سبک زندگی شما به دلیل Covid-19 ، نیازها و خواسته های شما نیز تغییر می کند. در نتیجه ، برخی از گروه ها عملکرد خوبی داشته اند و برخی دیگر نه.

و در حالی که فروشگاه های غیر ضروری اکنون مجاز به تجارت مجدد هستند ، مردم نمی فهمند که می توانند بیشتر کالاهای خود را به صورت آنلاین خریداری کنند و به روش های قدیمی خود برای خرید بازگردند.

فناوری برای صرفه جویی در روز

خرده فروشان در حال حاضر با توجه به این عادات در حال تغییر مصرف کننده عمل می کنند و یا مدل های تجاری خود را تنظیم می کنند یا فناوری را برای کمک به مشتریان در هنگام خرید راحت تر و تشویق خریداران به فروشگاه می کنند.

کارتر ، با اشاره به برنامه Lush Lens ، که به خریداران این امکان را می دهد محصولات موجود در فروشگاه را اسکن کنند تا برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت بدون نیاز به برداشتن کالاها ، گفت: “البته بدون لمس چیز بزرگی است.” مثالی مشابه دستگاه فروش لمسی کوکاکولا است که با استفاده از کدهای QR به مشتریان اجازه می دهد تا یک نوشیدنی از طریق تلفن همراه خود بریزند.

اندی هالیول ، مدیر ارشد و تحلیلگر خرده فروشی در شرکت مشاوره Publicis Sapient ، موافق است که ایمنی عامل اصلی پیاده سازی فناوری جدید در شش ماه گذشته بوده است.

“بسیاری از” اضطراب بهداشت “وجود دارد و خرده فروشان به دنبال حل مشکلات اساسی هستند: چگونه به شما کمک می کند تا مصرف کنندگان در اسرع وقت وارد و خارج شوند؟” هالیول می گوید

وی افزود: “اما خرده فروشان همچنین می خواهند خرید را تجربه ای عالی كنند ، آنها در حال فكر كردن هستند كه” چگونه آنها را خوشحال كنیم كه آمده اند و با ما خرید كرده اند و تجربه خوبی داشته اند و نه فقط تجربه ایمن؟ “

هالیول می گوید که مشتریان خرده فروشی او در تلاشند بفهمند چگونه “تجربه خرید آنلاین را به خیابان های بزرگ” بیاورند ، و اضافه کرد که در حالی که صنعت سالهاست در مورد “تجربه خرید همه کانال” صحبت می کند ، تعداد خرده فروشانی که فن آوری لازم برای ایجاد یک تجربه مشتری یکپارچه از فروشگاه آنلاین به فروشگاه بسیار کم است.

از زمان قفل شدن ، هالیول گفت که او دیده است که خرده فروشان راهروی بی پایان را فرا می خوانند ، همچنین کلیک و جمع آوری می کنند ، راه حل هایی برای اطمینان از اینکه خرده فروشان می توانند با خریداران درگیر شوند ، هرچند می خواهند با آنها خرید کنند.

هالیول اضافه می کند که یک خرده فروش با اطمینان از اینکه لباس هایی که در لیست خواسته های آنها هستند هنگام انتخاب اتاق برای بازدید از فروشگاه ، در اتاق رختکن در اندازه صحیح منتظر مشتری هستند ، در مرحله اولیه احیای لیست خرید آنلاین مشتری است.

درگیر کردن خریداران آنلاین

اما برخی از مشتریان هنوز هم خیالی راحت در بازدید از یک فروشگاه ندارند. در حال حاضر بسیاری از مشتریان خرید آنلاین را راحت تر می دانند و بسیاری از آنها در تلاش برای جلوگیری از آلودگی بیشتر در سراسر کشور با موانع خرید در داخل فروشگاه روبرو می شوند. دلیل آن هرچه باشد ، تجارت الکترونیکی شاهد رونق است.

در ماه آوریل ، مه و ژوئن ، فروش آنلاین بیش از 100 grew رشد کرد ، با توجه به ردیاب فروش خیابان های BDO ، در ماه جولای رشد اندکی به 81 درصد رشد و در ماه آگوست 72 درصد رسید. علاوه بر این ، طبق ChannelAdvisor و Dynata ، 42٪ از مصرف کنندگان در هنگام قفل گفتند که هنگام اتمام محدودیت ها بیشتر به صورت آنلاین خرید می کنند.

به طور خاص در مد ، فروش در خیابان های بزرگ به شدت سقوط کرده است و ما قبلاً با افرادی مانند Oasis خداحافظی کرده ایم که مدیران در ماه آوریل موفق به پیدا کردن خریدار نشدند. اما بازیکنان مد آنلاین با استفاده از تاکتیک Asos در تغییر سریع لباس های مهمانی به Athleisure ، به فروشگاه اینترنتی مد کمک می کنند تا به فروشنده الکترونیکی 329٪ سود قبل از مالیات برساند.

با توجه به کریسمس در گوشه و کنار ، خرده فروشان امیدوارند که بتوانند هرچه بیشتر فروش خود را در طی به اصطلاح “ربع طلایی” انجام دهند ، هالیول می گوید هر فناوری کمک می کند “اعتماد به نفس خریدهایی که مصرف کنندگان آنلاین انجام می دهند” را در اولویت خرده فروشان قرار دهد. .

او به فناوری هایی اشاره می کند که به خریداران امکان می دهد لباس های راحتی خانه خود را امتحان کنند ، از جمله راه حل های Zeekit مبتدی اسرائیلی که در حال حاضر توسط Asos در تلاش است نرخ بازده خود را کاهش دهد.

هالیول می گوید: “انواع مختلفی از هوش مصنوعی و فناوری های یادگیری ماشین وجود دارد که می تواند تصاویر شما را اسکن کند تا بتواند لباس ها را روی شما ترسیم کند و به شما این امکان را می دهد که شکل آنها را ببینید.”

خرده فروشان فقط این فناوری را برای کمک به مصرف کنندگان در تصور خود در لباس ارائه نمی دهند ، بلکه همچنین به خرده فروشان کمک می کند تا با ایجاد لباس مجازی در مدل ها ، عکسهای دیجیتالی را برای عبور از محدودیت های فاصله اجتماعی و حذف هزینه های استودیو ایجاد کنند.

هالیول توضیح می دهد که این فناوری باید تصویر مجازی را واقعی جلوه دهد ، کاری که در گذشته دشوار بوده است. قبل از ارائه خدمات خود به خرده فروشان ، Zeekit روی پروژه های نقشه برداری منظره درجه عالی نظامی کار می کرد و اکنون روش دیگری برای استفاده از این فناوری پیدا کرده است.

خرید ویدیویی

یکی دیگر از حوزه های کلیدی سرمایه گذاری ، دستیاران خرید از راه دور بوده است که هالیول معتقد است با توجه به روند ویروسی تأثیرگذاران خرید با استفاده از فناوری ویدئو برای ارتباط با خریداران تلفن همراه در چین ، در چند سال آینده بازار بزرگی خواهد بود.

با استفاده از ویدئو – که همه گیر در هنگام قفل شدن برای بسیاری از ما عادی شده است – برای اتصال مشتریان در خانه با متخصصان فروشگاه ، این امکان را برای آنها فراهم می کند که 1: 1 مکالمه کنند و درباره محصولات س questionsال کنند. این به مشتریان این اطمینان را می دهد که خریدهای آنلاین را به درستی انجام می دهند.

تأمین کننده فناوری مبتنی بر ویدئو Go Instore از زمان قفل شدن ، 800٪ افزایش تقاضا برای فناوری خود را تجربه کرده است ، مانند Mamas & Papas ، Currys PC World ، Brompton Bicycles ، Sofology و Ernest Jones همه از ویدیو برای تعامل با خریداران آنلاین استفاده می کنند.

Go Instore سال گذشته در مورد استفاده از راه حل خود به سامسونگ مراجعه کرد ، اما در آن زمان این یک اولویت بالا نبود. وارد 2020 شوید و مدیر آنلاین سامسونگ در انگلیس و ایرلند ، نیک وایت ، چت زنده ویدیویی سامسونگ را برای کمک به مصرف کنندگان از راه دور در انجام این “خریدهای در نظر گرفته شده” ارائه کرده است. وی معتقد است ، سامسونگ به عنوان تولید کننده ، باید متخصص و در دسترس برای پاسخگویی به سوالات مصرف کنندگان و ارزش افزوده باشد.

از طرف دیگر ، فروشگاه عطر با استفاده از این فناوری ویدیویی ارتباط مشتریان با تخصص کارکنان قبل از قفل کردن را آغاز کرد. اما در هنگام شیوع همه گیر ، خرده فروشان خریداران را با متخصصان عطر وصل کرد که می توانند مشتریان را از قفسه های فروشگاه خود رد کنند و در مورد نت های عطر به آنها مشاوره دهند.

هفتگی کامپیوتر این فن آوری را با یک کارمند در فروشگاه عطر خریداری کرد که گفت این فناوری ویدیو به وی اجازه می دهد با نشان دادن اقدامات ایمنی ، به مشتریان در مورد اقدامات احتیاطی Covid-19 اطمینان دهد.

کتی نیومن ، مدیر بازاریابی و تجربه مشتری در فروشگاه عطر ، رشد 45 درصدی فروش ماه به ماه را در حین قفل کردن توصیف کرد.

او می گوید: “محدودیت های قفل شدن باعث شد مشتری ها نتوانند به فروشگاه بروند و رایحه جدیدی را تجربه کنند.” “بهترین چیز بعدی این بود که یکی از کارشناسان فصلی ما توضیح دهد که جنبه منحصر به فرد هر عطری که مشتری های ما در مورد آن سوال داشتند ، عملا.

“اگرچه ما قبلاً از Go Instore استفاده می کردیم ، اما همه گیر قطعاً سرمایه گذاری ما در استفاده از فناوری خلاقانه خلاقانه را تسریع کرده و موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در خرید آنلاین عطر تثبیت کرده است.”

زیزان غالب ، مدیر ارشد فناوری Go Instore ، می گوید برخی از شرکای خرده فروشی تامین کننده پس از نصب راه حل ویدئویی ، نرخ تبدیل تا 30 درصد را مشاهده می کنند.

“خرده فروشان با اضافه کردن کمک های حضوری و واقعی در زمان واقعی به خرید آنلاین ، مشتریان را در سفرهای خود توانمند می کنند ، خیال آنها را راحت می کنند و اعتماد به نفس را نسبت به تصمیمات بزرگ خرید ، ضمن رعایت دستورالعمل های دولت و امنیت و راحتی مصرف کنندگان حفظ می کنند ،” او می گوید

Halliwell از Publicis Sapient می تواند شاهد این نوع فناوری باشد که خرده فروشان مجبور هستند ردپای فروشگاه خود را در سالهای آینده کاهش دهند. در عوض ، او می تواند “فروشگاه های تاریک” بیشتری را مشاهده کند ، جایی که خرده فروشان از فن آوری های دیجیتال استفاده می کنند تا مشتریان را به فروشگاه وارد کنند. او به ویژه خرده فروشان لوکس و هدیه برتر را از درایوهای اتصال ویدیوی اعتماد به نفس بیشتر می داند.

چه آینده فروشگاه تاریک به نظر برسد و چه سبک ، آنچه مشخص است این است که فناوری عامل مهمی در خرده فروشان قادر به زنده ماندن از بیماری همه گیر است. خرده فروشان باید مراقب خریداران خود باشند و نسبت به تغییرات آنها – هرچند اندک – واکنش نشان دهند تا در دنیای پس از Covid شناور باشند.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>