ازآب بعنوان سیال سیستم هیدرولیک مداربسته نمی توان استفاده کرد زیرا دردمای زیرصفریخ می زند ودردرجه حرارت بالا جوش آمده وبخارمی گردد لیکن دربعضی موارد استثنایی مثل صنعت لاستیک سازی ازآب درسیستم هیدرولیک استفاده می گردد ازآب برای پخت لاستیک استفاده می شود زیرا حرارت مستقیم سبب ازبین رفتن لاستیک می گردد لذا حرارت توسط آب داغ به لاستیک منتقل می شود . قطعه داخلی از جنس فلز و قطعه میانی از لاستیک و قطعه بیرونی که دارای شیارهای جای حرکت تسمه میباشد نیز فلزی است .این فولی بوسیله قطعه داخلی آن بر روی محور میل لنگ با خار تثبیت و با یک عدد پیچ بسته میشود. این را می توان در مواردی مانند جکهای هیدرولیکی مشاهده کرد که در آن انسان می تواند با اعمال نیروهای هیدرولیک چندین تن بلند کند. ΔSe/ΔSl حتی در پیچیدهترین ماشین، میتوان مزیت مکانیکی ایدهآل را فقط با دانستن اینکه وقتی نیروی محرک را در مسافت معینی حرکت میدهیم، نیروی مقاوم چقدر جابجا میشود، پیدا کرد.

این همه نیروی هیدرولیک است و همه اینها ناشی از سیال است. سپس، نیروی پیستون اصلی به سیال موجود در پشت پیستون وارد شده و سبب حرکت سیال در لولههای تعبیه شده میشود. فشار اصلی به جز این منشاء تمام فشارهای دیگر گیربکس نیز میباشد. قطعات و تجهیزات بکار رفته در این نوع بالابرها متفاوت خواهد بود ولی همانند بالابر ثابت از یک شاکله اصلی فیزیکی و مکانیکی به همراه متعلقات هیدرولیکی تشکیل شده اند . سیستم هیدرولیک از 6 جز اصلی تشکیل شده مه در ادامه با آنها آشنا می شویم. آنها همگی اصطکاکی میباشند. شایان توضیح است که در بخش خودکفایی فعالیتهای بسیار خوب و منسجمی انجام شده که افزون بر صرفهجوییهایی که نصیب منطقه کرده، سبب کاهش وابستگی به منابع خارجی نیز شده است که ذکر همه آنها در این گفتوگو مقدور نیست. به این اصل، اصل تشدید فشار و نیرو می گویند. 2. فشار روغن برای کنترل دنده ها و کلاچ های جعبه دنده می باشد.

به خاطر دارید که برای ایجاد فشار هیدرولیک بایستی یک چشمه جریان سیال و مقاومتی در برابر آن جریان وجود داشته باشد. فشار وارد بر پیستون کوچک عینا به پیستون بزرگ منتقل میشود و آن را به طرف بالا میراند. پیستون به دسته ای متصل می شود که از یک طرف سیلندر بیرون می آید. پایین آوردن گاو آهن با استفاده از حسگر اتوماتیک بار: با عبور گاوآهن از زمین سفت با کاهش طول اهرم بندی مکانیکی و(کاهش بار بر روی اهرم کنترل) بازو به جلو رفته وروغن جلوی سیلندر به مخزن رفته و روغن پمپ با فشار حداکثر از طریق شیر فشار شکن به مخزن میرود.

این پمپ یک سری پره های برگشت پذیر دارد با دقت در شکل می توانید میزان برگشت هر پره را در داخل روتور پمپ مشاهده کنید. اصول کار هر دو نوع کلاچ یکسان است. هر طرح مدار متفاوتی ایجاد می کند ، اما هر کدام به همان شیوه عمل می کنند. البته خود این کلاچها هم با توجه به میزان توان انتقالی اندازههای متفاوتی دارند. این بدان معنی است که مقادیر کمی نیرو در یک مدار هیدرولیک می تواند به مقادیر زیادی نیرو ترجمه شود. وی دریافت که مایعات به راحتی غیرقابل فشرده سازی می توانند نیرو را منتقل كنند. سیستم هیدرولیک گیربکس متشکل از شیارهای بسیار و پیچیده که روغن را تحت فشار زیاد به سایر نقاط گیربکس و توربین می رساند. دیاگرام بالا یک نوع گیربکس ساده سه دنده می باشد که در سالهای ۱۹۶۰ میلادی به تولید رسیده است و این دیاگرام از ساده ترین نوع گیربکس های اتوماتیک است مدل های امروزی بسیار پیچیده ترند و سیستم کامپیوتر و قطعات الکترونیکی نیز به آن اضافه شده است.گیربکسها و سیستم هیدرولیک در آن متشکل از شیارهای بسیار و پیچیده است که روغن را تحت فشار زیاد به سایر نقاط جعبه دنده و توربین می رساند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هیدرولیک 68 بهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.