[ad_1]
مشغول نگه داشتن کاربران و بخشی از مکالمه هنگام استفاده از نرم افزار کنفرانس ویدیویی ثابت شده است که کارمندان شاغل در خانه مشکل دارند و به همین دلیل است که سیسکو برنامه های خود را برای خرید اسلیدو اعلام کرده است.
Slido یک بستر فناوری است که بهترین پلت فرم تعامل مخاطبان را در کلاس ارائه می دهد که سطوح بالاتری از تعامل کاربران را قبل ، هنگام و بعد از جلسات و رویدادها امکان پذیر می کند.
پس از اتمام تحصیل ، فناوری Slido به بخشی از پلتفرم Cisco Webex تبدیل خواهد شد و توانایی شرکت را در ارائه سطح جدیدی از تعامل مخاطبان فراگیر در تجارب حضوری و مجازی افزایش می دهد.
Abhay Kulkarni در یک پست وبلاگ با اعلام این خبر ، VP و GM جلسات Webex را در گروه همکاری تیم سیسکو توضیح داد که هدف این شرکت ارائه تجربیات Webex است که ده برابر بهتر از تعاملات حضوری است. این شرکت با وجود هدفی والا ، معتقد است که فناوری Slido به آن کمک می کند تا این تجربیات را برای همه فراگیر و برابر کند.
همه چیز مجازی
در حالی که جلسات و رویدادهای از راه دور باعث شده است که افراد در سراسر جهان بتوانند در طی همه گیر شدن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، 98 درصد پاسخ دهندگان از نظر سنجی اخیر نیروی کار جهانی اظهار داشتند که انتظار دارند جلسات آینده شامل شرکت کنندگان از راه دور باشد. این یکی از دلایلی است که سیسکو و دیگر سازندگان نرم افزار کنفرانس ویدیویی همچنان به افزودن قابلیت های جدید به خدمات خود ادامه می دهند ، با وجود این واقعیت که بسیاری از شرکت ها قصد دارند به زودی به دفتر خود برگردند.
اسلیدو ، که بیش از 7 میلیون شرکت کننده ماهانه دارد ، یک پلت فرم جذاب مخاطب برای کاربران فراهم می کند که بازخورد و بینش را در زمان واقعی قبل ، حین و بعد از هر جلسه یا رویداد با استفاده از نظرسنجی های پویا ، پرسش و پاسخ ، آزمونها ، ابر کلمات ، نظرسنجی ها و موارد دیگر فراهم می کند.
با استفاده از این سرویس ، تعامل مخاطبان در کمتر از یک دقیقه تنظیم می شود و شرکت کنندگان می توانند با یک کد رویداد ساده یا پیوند روی دستگاه های تلفن همراه یا رایانه خود ، به نمای مخاطب بپیوندند. پس از پیوستن یک شرکت کننده ، آنها می توانند به نظرسنجی ها پاسخ دهند ، س questionsال کنند یا درباره جلسه جلسه بازخورد دهند.
سیسکو قصد دارد با اتمام خرید ، قابلیت های Slido را به Webex اضافه کند و همچنین فناوری آن با سیاست های دقیق داده های شرکت هماهنگ شود تا نظرسنجی ها ، آزمونها و بازخورد داخلی سازمان ها هم امن و هم خصوصی باشند.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir