دنی آتیاس ، مدیر ارشد دیجیتال و اطلاعات ، آنتونی نولان


دنی آتیاس پس از گذراندن تقریباً 20 سال در بخش خصوصی فناوری اطلاعات ، تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که چیزی را پس دهد. در ماه مه 2016 ، آتیاس که قبلاً در John Lewis ، Marks and Spencer و Grass Root Group کار کرده بود ، به آنتونی نولان ، خیریه انگلستان پیوست که برای نجات جان افراد مبتلا به سرطان خون و اختلالات خونی فعالیت می کند.

او می گوید: “من برای یک تغییر آماده بودم.” “من به ویژه می خواستم وارد سازمانی شوم که فقط با هدف سودآوری سهامداران کار نمی کرد ، اما این هدف بیشتری داشت. بنابراین وقتی این نقش ظاهر شد ، کاملاً منفی بود. “

آتیاس به عنوان اولین مدیر CIO به آنتونی نولان پیوست. اگر چه این موسسه خیریه از مدیران زیرساخت و یک مدیر موقت فناوری اطلاعات استفاده کرده بود ، اما این اولین باری بود که یک CIO را برای عضویت در تیم رهبری منصوب می کرد و به رئیس اجرایی گزارش می داد.

وی می گوید: “این تصمیم نشان دهنده میزان بلوغی است که آنتونی نولان به آن رسیده است – به رسمیت شناختن داده ها و فن آوری به عنوان یک امر حیاتی برای آنچه که ما انجام می دهیم.”

“ما در تلاشیم اهداکنندگانی را که می توانند جان بیماران را نجات دهند شناسایی کنیم. ما اساساً روی کار جمع آوری داده ها ، DNA و داده های بهداشتی آنها و تلاش برای مطابقت با نیازهای بیماران کار می کنیم. “

آتیاس می گوید اولویت او هنگام پیوستن به آنتونی نولان درست سازی اصول اولیه بود. او مجبور شد زیرساخت های خیریه را تثبیت کند ، امنیت اطلاعات را برقرار کند و – از همه اساسی تر – توانایی توسعه نرم افزار را ایجاد کند.

“عنصر دیجیتال به راحتی مشتری را به منصه ظهور می رساند”

دنی آتیاس ، آنتونی نولان

وی می گوید: “وقتی به عضویت من درآمد ، مردم می گفتند كه برنامه و پورتال می خواهند.” “و من گفتم ، هدف من برای سال آینده صرفاً ایجاد توانایی توسعه نرم افزار بود. زیرا در حال حاضر ، ما سه نفر داریم که به زبان های 5 تا 20 ساله کد نویسی می کنند که به سادگی گچ های چسبان را بر روی سیستم های قدیمی قرار می دهند. و این رویکرد با اشتها و جاه طلبی سازمان مطابقت ندارد. “

این موسسه خیریه شاید اهمیت فناوری را درک کرده باشد ، اما جهشی به سمت دیجیتال سازی نداشت. سیستم های قدیمی فرسوده ، غیرقابل اعتماد ، غیرقابل دسترسی بودند و نمی توانستند به اندازه کافی سریع سازگار شوند. آتیاس می گوید پس از کمک به ایجاد پایه های قوی تر فناوری اطلاعات ، اکنون این موسسه خیریه به تحولات دیجیتالی گسترده تر علاقه مند شده است.

او می گوید: “ما چیزی در استراتژی تجارت خود نوشته ایم كه در مورد” یك آنتونی نولان “صحبت می كند.” “این واقعا مهم است ، زیرا در حال حاضر ، ما خدمات فناوری اطلاعات داریم که مربوط به بیماران ، اهدا کنندگان ، مراکز پیوند و غیره است. اما همه آنها مطابقت ندارند – شما وارد می شوید و خدمات خاصی را مصرف می کنید.

“یک آنتونی نولان در مورد شروع جمع کردن همه اینها است. و عنصر دیجیتال به راحتی مشتری را به منصه ظهور می رساند. ما سرانجام به جایی رسیدیم که کل هیئت مدیره گفته است ، “خوب ، ما به کسی نیاز داریم که مسئول پیوستن به رشته ها و ارائه یک پیشنهاد دیجیتالی برای سازمان باشد.”

رهبری یک انقلاب اطلاعاتی

شناخت گسترده تر همه موارد دیجیتالی باعث شد تا آتیاس در ماه ژوئیه نقش رهبری فناوری اطلاعات خود را گسترش دهد و به عنوان مدیر ارشد دیجیتال و اطلاعات تبدیل شود. اگرچه او هنوز هم نقش ها و مسئولیت هایی را که به عنوان CIO بر عهده داشت انجام می دهد ، اما اکنون مسئولیت استراتژیک در قبال جاه طلبی های دیجیتال آنتونی نولان را دارد.

مانند همتایان رهبری فناوری خود ، آتیاس بیشتر از سال 2020 را صرف کمک به سازمان خود کرده است تا از نظر عملیاتی در طول چالش های ایجاد شده توسط Covid-19 م remainثر باشد. برخی از این کارها همچنان ادامه دارد ، استفاده از سرویس های ابری یا تهیه دستگاه های مطمئن.

وی می گوید: “ما در مرحله نهایی سازی تحویل زیرساخت های بهینه هستیم که شامل ارائه ابزارهای مناسب برای تک تک کارمندان می شود تا بتوانند از راه دور تا آنجا که می توانند در دفتر کار خود را ادامه دهند.”

اولویت اصلی دیگر او مربوط به ادامه تحول دیجیتال است. وی می گوید: “برای هر مشتری خاص – و آن مشتری ها بیماران ما و اهداكنندگان آنها و حامیان آنها و بیمارستان های آنها هستند – در مورد خدمات دیجیتال می اندیشد و سپس فاصله ها را با اهداف و فرصت ها هماهنگ می كند.”

برای اهدا کنندگان ، این فرآیند دیجیتالی سازی به معنای فراهم آوردن حداکثر تماس و فرصت ممکن است. برای مراکز پیوند و بیمارستان ها ، این فرایند به معنای کاهش زمان پیوند است – بنابراین ، یافتن اهدا کننده ، دریافت سلول ها و تأیید کمک های مالی در اسرع وقت. رقمی سازی و استفاده موثر از اطلاعات برای این رویکرد دوگانه بسیار مهم است.

آتیاس می گوید: “ما نمی توانیم هیچ یک از این کارها را بدون داده انجام دهیم.” “بیشتر آنچه بیمارستان ها از ما می خواهند اطلاعات مداوم است. بنابراین تیم داده ما اطمینان حاصل می کند که ما اطلاعات درستی را به دست آورده ایم تا علاوه بر درک آنچه که داریم و آنچه انجام می دهیم ، بلکه همچنین اینکه ما کجا می رویم و باید چه کار کنیم. “

استفاده از داده ها برای تصمیم گیری های مهم

یکی از مواردی که آتیاس در بدو ورود به سال 2016 به سرعت شناسایی کرد ، الزام ایجاد تابع داده مرکزی بود. قبل از انتصاب وی ، تیم داده مشغول جمع آوری اطلاعات و تلاش برای ایجاد بینش بدون داشتن موقعیت اقتدار بودند.

امروزه رویکرد کاملاً متفاوتی وجود دارد – تیم متمرکز داده “پرچم” را بر روی ابزارها ، فرآیندها و اطلاعات نگه می دارد ، اما آنها این کار را از طریق شبکه در سازمان انجام می دهند.

“آنچه اکنون داریم یک جامعه داده است که به عنوان یک واحد ترکیبی کار می کند”

دنی آتیاس ، آنتونی نولان

آتیاس می گوید: “و این کلید است.” “آنچه در حال حاضر داریم یک جامعه داده است که به عنوان یک واحد ترکیبی ، با همان ابزارها ، اصول یکسان و بررسی و پشتیبانی بسیاری از همتا ، به علاوه انعطاف پذیری زیاد کار می کند.”

یکی از وظایف اصلی افزایش ثبت نام و تطبیق اهدا کنندگان است. سالانه حدود 2000 نفر در انگلیس به پیوند مغز استخوان یا سلول های بنیادی نیاز دارند. تطبیق هر یک از این بیماران با یک فرد اهدا کننده چالش برانگیز است و آنتونی نولان با متخصص فناوری Alteryx همکاری کرده است تا به برخی از مشکلات آن کمک کند.

Alteryx یک انبار داده فراهم می کند که به همه افراد سازمان اجازه می دهد تا به یک نسخه تلفیقی و واحد از حقیقت مراجعه کنند. این فناوری مجموعه داده های عظیمی را از طیف وسیعی از منابع متفاوت جمع می کند. نتیجه یک پلت فرم داده سریع و بصری است که به کارمندان آنتونی نولان امکان تصمیم گیری بالقوه نجات دهنده را می دهد.

آتیاس می گوید: “تمام مزایا مربوط به زمان است.” “بیشتر اوقات ، مدت زمانی که برای تحویل سلول ها به بیمار طول می کشد برای نتایج کاملاً مهم است. نمایان بودن هر مرحله – آنچه اتفاق می افتد ، مدت زمان طولانی شدن هر مرحله – کلیدی است. اگر همه چیز را پایین بیاوریم ، این مربوط به سرعت و کارایی است – و سیستم عامل داده ها این را به صورت دسته جمعی به ما داده است. “

پشتیبانی از توسعه نرم افزار نوآورانه

همانطور که آتیاس یک تابع داده قوی ایجاد کرده است ، بنابراین او یکی از آرزوهای دیگر خود را برای پیوستن به آنتونی نولان برآورده کرد – برای ایجاد یک توانایی توسعه نرم افزار داخلی.

او می گوید: “این به زیبایی کار می کند.” “اکنون بیش از 10 توسعه دهنده داریم و آنها هر دو هفته یکبار ویژگی های شگفت انگیز را از بین می برند.”

“ما بیش از 10 توسعه دهنده داریم که هر دو هفته ویژگی های شگفت انگیز را ارائه می دهند”

دنی آتیاس ، آنتونی نولان

این تیم اخیراً یک الگوریتم جستجوی پیش بینی کننده جدید برای مطابقت بیماران با اهدا کنندگان ارائه داده است. این موسسه خیریه این ابزار را در اختیار انجمن جهانی اهداکنندگان مغز مغز قرار داده است که می تواند از آن برای کمک به بهبود فرایندهای هر رجیستری در سراسر جهان استفاده کند.

آتیاس می گوید: “این همه تلاش برای یافتن بهترین مسابقه است ، اما همچنین انجام سریعتر و کارآمدتر آن است.” “ما کد را به صورت منبع آزاد تهیه می کنیم. ما آن را در GitHub با اسکریپت های خودکار Terraform بسته بندی می کنیم ، به طوری که هر کسی در دنیا می تواند از آن استفاده کند و سپس می تواند دوباره به چرخه توسعه برسد. “

Attias به دو پروژه بزرگ توسعه نرم افزار دیگر اشاره دارد. اول ، Transform ، که هدف آن بهبود تجربه حامی است. “این پروژه ترکیبی از یک وب سایت جدید ، یک CRM جدید است [customer relationship management]، روشهای جدید کار و تحویل چابک ، “او می گوید. “این در مورد پشتیبانی شخصی یا تجربیات است ، خواه داوطلب باشید ، هم اهدا كننده باشید و یا ماراتن هایی برای ما اجرا كنید.”

اولین عنصر Transform داوطلبانه را پوشش می دهد و اخیراً به عنوان بخشی از روش چابکی که برای ارائه پروژه استفاده شد ، به کار خود ادامه داد. در طی 12 تا 15 ماه آینده ، هدف این است که تمام سیستم های قدیمی سازمان را با سیستم ها و خدمات Transform جایگزین کنیم.

یکی دیگر از پروژه های بزرگ توسعه در آنتونی نولان شامل ایجاد فناوری تایپ DNA برای آزمایشگاه است. آتیاس می گوید تیم توسعه دهنده توانسته است تمام سیستم های اطلاعات مدیریت آزمایشگاه خیریه را در طول سال 2020 بازنویسی کند. فناوری تایپ DNA اخیراً فعال شد و تأثیر زیادی داشت.

وی می گوید: “در طی سه روز ، ما نتایج باورنکردنی از نظر سرعت تایپ DNA ، میزان خرابی و فقط اطمینان به اطلاعاتی را که تیم داده ما توانسته است ارائه دهد ، دیده بودیم.” “ما در گذشته هرگز چنین سطح اطلاعاتی را نداشتیم.”

تبدیل دیجیتال به سطح بعدی

آتیاس می گوید که تمرکز اصلی وی در زمینه دیجیتال سازی ، از جمله ایجاد خدمات دیجیتال شخصی و تعاملی برای مشتریان اصلی سازمان است. به عنوان مثال ، برای مراکز پیوند ، دیجیتالی کردن شامل انتقال اطلاعات بیمار به متخصصان زودتر است ، بنابراین آنها می توانند با سرعت بیشتری ارتباط برقرار کرده و فرصت ها را شناسایی کنند.

اهدا کنندگان مجموعه اصلی مشتری دیگری هستند. در حالی که اهدا کنندگان می توانند از خدمات دیجیتالی برای پیوستن به ثبت موسسه خیریه استفاده کنند ، بیشتر ارتباطات عضویت از طریق ایمیل یا تلفن صورت می گیرد. Attias مشتاق استفاده موثرتر از کانال های آنلاین است.

وی می گوید: “ما می خواهیم اعضای ما بدانند كه آنها بخشی از این روند هستند – و این روند برای آنها چه معنایی می تواند داشته باشد.” “ما می خواهیم روش های مختلفی برای تعامل با آنها ایجاد کنیم.”

گروه کلیدی دیگر مشتریان بیماران هستند. این خیریه دو سال پیش اولین برنامه خود را با تمرکز بر روی بیمار تولید کرد ، که به گفته آتیاس ، این موسسه خیریه “غوطه انگشت پا در آب” بود. اکنون هدف این است که از آن پروژه درس بگیریم و خدمات بهتری برای بیماران ایجاد کنیم.

وی می گوید: “ما می خواهیم به آنها کمک کنیم تا بهترین نتایج ممکن را بدست آورند.” “این در مورد بیمارستان ها است که به سرعت عملی پیوند می دهند ، اما همچنین در مورد حمایت از بیمار و درک بهتر از سفرها و تجربیات آنها است. این در مورد تعامل با بیماران از طریق فناوری دیجیتال است. “


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>