Zuora یکی دیگر از گزینه های نرم افزاری مبتنی بر ابر برای کسب و کارهایی است که به دنبال انجام کارهای مدیریت اشتراک هستند. دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است ، اگر می خواهید خدمات مبتنی بر اشتراک را از طریق پایگاه نرم افزاری مرکزی مرکزی مرتب کنید ، می تواند راه حل کسب و کار شما را ارائه دهد. این برنامه با یک سری برنامه تکمیل می شود که می تواند در صورت لزوم اضافه شود. این کار با کمک به اتوماسیون بسیاری از فرآیندها از جمله صورتحساب مکرر ، جمع آوری پرداخت ها و نگه داشتن برگه ها در معیارهای اشتراک انجام می شود.
Zuora که در سال 2007 ایجاد شده است ، محصولات خود را برای کمک به شرکت هایی که به سمت ارائه خدمات در حال حرکت هستند ، به جای استفاده از محصولات اتوماسیون به عنوان یکی از اصلی ترین نیروهای محرک ، تولید کرده است. Zuora همچنین با داشتن بسیاری از ویژگی ها و ویژگی های جدید که به آنها کمک می کند تا با دنیای در حال تغییر تجارت سازگار شوند ، برای شرکت هایی که می خواهند یک مدل صورتحساب و اشتراک موجود را به روز یا جایگزین کنند ، به گزینه مفیدی تبدیل شده است.
قیمت گذاری
با توجه به اینکه Zuora به عنوان یک راه حل نرم افزاری تقریبا مدولار طراحی شده است ، به نظر نمی رسد محصولی خارج از قفسه برای خرید به همین ترتیب باشد. برای اینکه ایده قیمت گذاری را بدست آورید ، باید با تیم فروش Zuora صحبت کنید ، که می تواند توصیه کند کدام یک از بسته ها مناسب نوع تجارت شما باشد. همین مورد در مورد بازار برنامه ها نیز وجود دارد که لوازم جانبی زیادی را برای Zuora حمل می کند ، بدون اینکه در آنجا قیمت مشخص شود.
امکانات
Zuora به منظور ارائه مجموعه ای از برنامه های کاربردی توسعه یافته است که به شرکت ها امکان می دهد قیمت را برای اشتراک ، قیمت گذاری ، بسته بندی ، صورتحساب ، جمع آوری و شناسایی کنند.
بدیهی است که این یک نقطه شروع عالی است ، اما با داشتن هر شرایط مختلف ، Zuora مفهوم Platform Central خود را نیز ایجاد کرده است ، که به کاربران اجازه می دهد سیستم خود را شخصی سازی کنند و فرآیندهای خودکار ویژه نیازهای آنها را تولید کنند. بنابراین می توان Zuora را گسترش داد تا تقریباً هرگونه نیاز اضافی برای مشاغل مستقر در اشتراک را برطرف کند.
مجموعه اصلی ابزارهای Zuora یک نقطه شروع عالی است زیرا شامل صورتحساب Zuora است که به شما امکان می دهد فاکتورهای تکراری را به صورت خودکار انجام دهید ، مالیات در زمان واقعی و موارد دیگر را اعمال کنید. درآمد Zuora نیز وجود دارد که به مدیریت امور مالی ، Zuora CPQ برای پیکربندی و مدیریت چرخه های زندگی مشترک همراه با Zuora Collect کمک می کند که به رفع مشکلات مبهم کمک می کند.
اکنون می توانید از Zuora Analytics نیز استفاده کنید ، که معیارهای مشخصی را در تمام جنبه های فعالیتهای مبتنی بر اشتراک شما ارائه می دهد. در همین حال ، در داخل فروشگاه App Zuora می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد قدرت سرویس را گسترش دهید. می توانید برنامه هایی را انتخاب کنید که طیف گسترده ای از حوزه ها را شامل شوند ، از جمله صورتحساب ، پرداخت ، امور مالی ، تجارت و موارد دیگر.
مزیت آشکار توانایی تمدید Zuora به این روش این است که به شما امکان می دهد خدمات را متناسب با تجارت خاص خود تنظیم کنید. بعلاوه ، شما هزینه چیزهایی را که ممکن است هرگز استفاده نکنید پرداخت نخواهید کرد.
کارایی
شکی نیست که Zuora ابزاری قدرتمند است که می تواند با همه و همه موارد مربوط به مدیریت اشتراک ، به علاوه سایر اجزای سازنده همراه آن ، مقابله کند. بنابراین ، این سرویس برای مدیریت تعداد زیادی از داده ها مهندسی شده است ، که به نظر می رسد با aplomb باشد.
نکته منفی چیزی که بسیار قدرتمند است این است که برای به حداکثر رساندن عملکرد می تواند مشکل باشد. در حالی که این نرم افزار برای صورتحساب و پرداخت عالی است ، برای دستیابی به بهترین عملکرد باید در ابتدا به درستی انجام شود. در حالی که برخی از کاربران گزارش می دهند که Zuora می تواند سنگین باشد ، اما به نظر می رسد بیشتر مربوط به سطح گسترده ویژگی ها باشد تا نحوه انجام آن وظایف.
راحتی در استفاده
با در نظر گرفتن اینکه Zuora چقدر قدرتمند است ، حرکت در ابتدا بسیار شگفت آور است ، اگرچه هرچه بیشتر به کار آن بپردازید پیچیده تر می شود. کلیه فعالیتهای شما از طریق منطقه Zuora Central ، که به بخشهای مشتریان ، بینش ، محصولات ، صورتحساب ، پرداختها ، امور مالی و گزارش دسترسی دارد ، قابل حل و فصل است. همچنین می توانید از اینجا به تجزیه و تحلیل بپردازید ، که همه چیز را خوب و ساده نگه می دارد.
داشتن یک مرکز اصلی برای رسیدگی به همه موارد به این معنی است که شما می توانید به سرعت همه جنبه های حساب مشتری را کنترل کنید ، برگه های مربوط به سفارشات را نگه دارید ، فاکتور را مدیریت کنید و پرداخت ها را مشاهده یا به روز کنید. همچنین دسترسی به گزارشات درون هاب و همچنین دسترسی به منطقه برنامه یا Zuora Marketplace همانطور که گفته می شود به همین راحتی است.
حمایت کردن
خواهید فهمید که Zuora با یک مجموعه پشتیبانی به همان اندازه چشمگیر ارائه می شود. یک انجمن برای مبتدیان وجود دارد ، همراه با آموزش ، اسناد و بخش های اعلامیه ، همه در مرکز پشتیبانی قرار دارند.
همچنین می توان برگه های مربوط به یادداشت های انتشار ، نگهداری و وضعیت سیستم را در داخل هاب پشتیبانی نگه داشت. مشترکان سیستم Zuora همچنین می توانند پس از ورود به سیستم ، با پرسنل پشتیبانی بلیط تهیه کنند.
حکم نهایی
Zuora با ارائه تسهیلات یک مرحله ای عالی که می تواند به چندین روش اصلی در کسب و کارها کمک کند ، شغل منظمی در تجارت نرم افزار مدیریت اشتراک ارائه می دهد. کارآیی ، مقیاس پذیری و گزینه های فراوان برای گسترش قابلیت های آن از طریق انتخاب برنامه های الحاقی ، آن را به یک راه حل عملی عملی تبدیل کرده است.
به طور کلی ، Zuora برای اجازه دادن به شرکت ها برای ورود سریع به بازار عالی است ، در حالی که آنها را قادر می سازد خدماتی را ایجاد کنند که می تواند به سرعت متناسب با نیازهای مشتری تنظیم شود. همچنین به خوبی مهندسی شده است تا در هنگام راه اندازی سیستم اختلال به حداقل برسد ، که به ویژه برای هر مشاغل منتقل شده از یک کار قدیمی و منسوخ مفید خواهد بود.
اگرچه راهی آسان برای فهمیدن هزینه تمام شده شما وجود ندارد ، اما صرفاً برای تماس با تیم فروش Zuora ، آنچه سیستم پیشنهاد می کند نشان می دهد که به شما کمک می کند زمان مدیریت را کاهش دهید. این به خودی خود باید ببیند که تجارت شما پس انداز می کند و امیدوارم به توجیه هزینه های ثبت نام کمک کند.
سایر گزینه های نرم افزار کسب و کار که باید مورد بررسی قرار گیرد شامل حسابداری Cloud Business Cloud ، QuickBooks ، Xero ، FreshBooks ، Freeagent ، GoSimpleTax ، TaxCalc ، Nomisma ، ABC Self-Assessment یا Crunch است.
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها