[ad_1]

Blueair و Accenture تولید کننده تجهیزات تصفیه هوا سوئدی یک بستر اینترنت مبتنی بر ابر (IoT) ایجاد کرده اند تا مشتریان بتوانند دستگاه های تصفیه هوا را از راه دور کنترل و کنترل کنند.

این پروژه 15 ماهه ، Blueair را که بخشی از تجارت لوازم خانگی Unilever است ، همکاری نزدیک با Accenture کرد تا یک بستر به عنوان یک سرویس در ابر عمومی سرویس وب آمازون ایجاد کند.

سازنده می خواست یک پلت فرم برای پشتیبانی از پیشرفته ترین دستگاه تصفیه هوا ، HealthProtect ، باشد که از افراد در برابر میکروب ها و ویروس ها محافظت می کند. دانیل یوهانسون ، مدیر CTO در Blueair ، گفت: “ما در محصول سنسورهای خاصی داریم که می تواند از طریق برنامه ، جایی که سیستم عامل وارد سیستم می شود ، قابل پیگیری و نظارت باشد.”

مشتریان می توانند با استفاده از اطلاعات دقیق حسگرهای مختلف کیفیت هوا که به آنها ارائه می شود ، از طریق دستگاه تلفن همراه نحوه کار دستگاه تصفیه را کنترل کنند. به عنوان مثال ، کاربران از استفاده از ویژگی های موجود در محصول برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها مطلع می شوند.

کنترل دستگاه های تصفیه کاربر پسند است ، با کنترل صوتی در دسترس است. یوهانسون گفت: “دستگاه های تصفیه ما می توانند با همه سیستم عامل های اصلی دستیار صوتی ارتباط برقرار کنند.”

اکثر مشتریان Blueair با اکثر فروش سالانه یک میلیون دستگاه تصفیه از طریق فعالیت تجاری به مصرف کننده ، مصرف کننده هستند ، اما به مشتریان شرکتی نیز می فروشد. 25 سال است که مشغول ساخت دستگاه های تصفیه هوا است ، از اتاق های کوچک در خانه گرفته تا دستگاه های تصفیه که در ساختمان های بزرگ اداری استفاده می شود.

تصمیم برای ایجاد یک بستر جدید و تعامل با Accenture پس از آن صورت گرفت که Blueair تشخیص داد که سیستم عامل موجود آن برای اتصال به دستگاه های تصفیه در سال 2013/14 ساخته شده و از رده خارج است. یوهانسون گفت: “چند سال پیش ، وقتی من وارد این نقش شدم ، فهمیدیم كه پلت فرم منسوخ شده است و ما به چیز جدیدی نیاز داریم.”

وی افزود: یکی از چالش های اصلی اطمینان از این است که دستگاه ها و داده های جمع آوری شده آنها حریم خصوصی داده ها و مقررات امنیتی را نقض نمی کنند ،

“ما متوجه شدیم که مشتریان ما باید از نظر حریم خصوصی و امنیتی محافظت شوند. ما بیش از 40،000 امتیاز داریم که داده ها را برای بهبود محصولات جمع آوری می کنیم و البته این داده های خصوصی است که مطابق با GDPR ذخیره می شود [General Data Protection Regulation] و سایر مقررات. “

یوهانسون گفت Accenture ، با داشتن تجربه گسترده شرکتی ، شریک خوبی برای کمک به Blueair در رعایت این مقررات در نظر گرفته شده است.

این پلتفرم از آغاز تا زمان تحویل اولین محصول متصل به مشتری در اواخر آگوست حدود 15 ماه به طول انجامید. این اولین بار در چین راه اندازی شد و اکنون در ایالات متحده ، کره جنوبی و ژاپن نیز وجود دارد.

این شرکت در حال حاضر در حال توسعه برنامه ای است که مشتریان را قادر می سازد از طریق سیستم عامل دوباره پر کردن دستگاه های تصفیه را خریداری کنند ، این برنامه نظارت بر دستگاه های تصفیه و هشدار به مشتریان در صورت عدم کارکرد صحیح تجهیزات است. یوهانسون گفت: “ما در تلاش هستیم روند بدست آوردن فیلترهای جدید را نرم و صاف کنیم.”

قبل از معرفی این پلتفرم ، حدود 10٪ از دستگاه های تصفیه Blueair متصل بودند و اکنون هدف ساخت این 90٪ است. یوهانسون افزود: “هدف این سیستم عامل مقیاس پذیر بودن بود.”

یوهانسون پس از تجربه هر دو شغل قبلی خود در سازنده لوازم خانگی سوئدی الکترولوکس ، در Blueair به تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات در Blueair می پردازد. وی گفت: “در شغل قبلی ام ، بیشتر اوقات با توسعه محصول کار می کردم ، اما در چند سال گذشته تیم هایی را هدایت می کردم که امنیت اینترنت و معماری ابری را انجام می دهند.” “اکنون در Blueair ، من مسئول همه این امور هستم.”

وی گفت که فناوری اطلاعات در Blueair تنها با 5 نفر پرسنل کوچک است ، اما این شرکت با توسعه “بیشترین کار در خارج از کشور” برای توسعه شرکت های خدمات فناوری اطلاعات است.

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir