سایت سوئدی زبان آمازون دسترسی خرده فروشان محلی را گسترش می دهد


وب سایت سوئدی زبان آمازون بوده است دچار مشکلات ترجمه شده است، اما برای مشاغلی که می خواهند از کانال استفاده کنند معنای آن چیست؟

اواخر ماه گذشته (28 اکتبر) ، غول خرده فروشی آنلاین فروشگاه سوئدی زبان خود را راه اندازی کرد. پس از اشاره به برخی اشتباهات شرم آور ترجمه ، فروشندگان وقت داشته اند تا در مورد ورود غول تجارت الکترونیکی به سوئد تأمل کنند.

قبل از راه اندازی ، مردم در سوئد می توانستند از طریق انگلیس یا آلمان از آمازون خرید کنند ، اما مجبور بودند هزینه های زیادی را تحویل دهند و در دسترس بودن محصول محدود است.

وی گفت: “ما خوشحالیم كه درهای Amazon.se را گشوده و مجموعه ای از بیش از 150 میلیون محصول را به مشتریان سوئدی ارائه می دهیم كه دهها هزار محصول آن از شركتهای محلی سوئدی است.” الکس اوتس ، معاون رئیس جمهور در توسعه اروپا در آمازون. “[This] فقط شوت آغازین Amazon.se است ، ما سخت تلاش خواهیم کرد تا با افزایش طیف وسیعی از محصولات ، پایین نگه داشتن قیمت ها و ارائه یک تجربه خرید راحت که می توانند به آنها اعتماد کنند ، اعتماد مصرف کنندگان سوئدی را جلب کنیم. “

مانند افتتاح یک مرکز خرید فیزیکی جدید ، توزیع کنندگان به بازار عظیم الجثه ای مراجعه می کنند که هدف آن مشتریان سوئدی است.

الکساندرا دورنروس ، مدیر توسعه تجارت در غول تجارت الکترونیکی سوئد Ellos Group، گفت: سرمایه گذاری این شرکت با آمازون از گسترش آن در اروپا حمایت می کند.

وی گفت: “ما به طور مداوم کانال های فروش خارجی را ارزیابی می کنیم.” “ما در حال حاضر مارک های خود را در سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در منطقه اسکاندیناوی و اروپا به فروش می رسانیم ، و توسعه چشمگیری را دیده ایم و حتی به مشتریان بیشتری رسیده ایم.”

مشتریان جدید

گروه الوس فروش در Amazon.se را فرصتی برای دستیابی به مشتریان جدید و بیشتر در داخل و خارج از منطقه شمال اروپا می داند.

“این واقعیت که آمازون وارد بازار سوئد شده است باعث توسعه تجارت الکترونیکی به طور کلی خواهد شد که منافع مشترک ما و سایر بازیگران در بازار است.”

وی گفت: فروش در آمازون از دیدگاه فنی به طور کلی همانند بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک دیگر است.

آیا این می تواند یک گام بزرگ به جلو باشد؟

هفته نامه کامپیوتر با صحبت کرد پیر مگنوسون ، رئیس تجارت الکترونیکی یک توسعه دهنده میان وعده سالم Nicks. این شرکت کانال فروش آنلاین خود را دارد اما چندین سال است که از سایت های آمازون در سایر کشورهای اروپایی استفاده می کند که به گفته وی این امر سودده بوده است.

“این در دراز مدت ابعاد و فرصت های بیشتری به ما می دهد. ما باید در همان مکان مشتری ها باشیم و این امر به ویژه در طی همه گیری Covid-19 ، زمانی که کاربران در خانه می مانند و زمان کمتری در مغازه های فیزیکی صرف می شود ، بسیار مهم بوده است. “

وی گفت: همه گیر Covid-19 ، که فروش آنلاین به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا قفل کردن فروشگاه های فیزیکی را مجبور به تعطیلی موقت می کند ، تجارت الکترونیکی را تسریع کرده است.

مگنوسون گفت: “احتمالاً مدتهاست که برای آمازون در دست کار است ، اما به نظر می رسید مهم باشد و به دلیل شرایط امسال ارائه شد.”

فروشنده شدن

مگنوسون درباره روند فروش شدن در Amazon.se گفت: “کم و بیش هرکسی می تواند در Amazon.se نمایندگی فروش داشته باشد. همه از شرکت های بزرگ گرفته تا افراد خصوصی. شما باید در بخشهای خاص و یک مجوز ثبت نام کنید تا کیفیت فرآیند فروش را تضمین کنید.

“برخی این کار را” طلبکارانه “می دانند و ترجیح می دهند دور بمانند ، اما اگر تصمیم بگیرید این کار را انجام دهید ، معمولاً مشکلی نیست. آمازون همچنین مقررات بسیاری دارد که انجام آنها گاهی سخت است. اگر یک فروشنده ملزم به خاموش کردن آنها نباشد. “

وی گفت آمازون برای مشاهده این مورد از معیارها استفاده می کند. مگنوسون گفت: “این هم به کیفیت محصولات و هم به امنیت تحویل مربوط می شود.”

مگنوسون گفت که برای نیکس مهم است که زود به سایت Amazon.se برود و کار روی مهارت را شروع کند. این شامل لیست سازی و یادگیری نحوه ایجاد الگوریتم های جستجو است. مگنوسون می گوید: “بعداً ممکن است ادامه کار نیز داشته باشید اما دستیابی به مهارت های اولین حرکت دهنده همیشه خوب است – مخصوصاً باید کیسه ای مخلوط داشته باشید.”

“در سوئد ، آمازون ما را به عنوان یکی از مارک های موفقیت این کشور با دانش فنی بومی شده می داند. ما به آنها کمک می کنیم Amazon.se را بومی سازی کنند. “

شرکت سوئدی دیگری که طرفدار آمازون است ، تولید کننده لباس زیر خانم مری است. Jörgen Sandström ، مدیر بازارها در این شرکت ، آمازون در حال حاضر برای فروش در خارج از سوئد مهم است ، و هیچ شکایتی ندارد.

سندستروم گفت: “ما مشكلات فنی را تجربه نكرده ایم.” “در آمازون اگر سوالات فنی داشته باشیم ، معمولاً بسیار سریع و مفید هستند. ما امیدواریم که Amazon.se به همان اندازه شریک زندگی خانم مری در سوئد ، بازار خانه خود ما باشد. “


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>