سفر 25 ساله لوش به سوی تعالی دیجیتال


در طول 25 سال گذشته ، خرده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تازه و بی رحمانه Lush پیشرفت بزرگی را به عنوان یک تجارت کسب کرده است و از افتتاح اولین فروشگاه خود در Poole ، Dorset ، در سال 1995 به بیش از 900 مغازه در سراسر جهان در سال 2020 رسیده است ، از جمله “یک فضای خرده فروشی خیالی تجربی که نوآوری Lush را در فناوری به نمایش می گذارد” در شینجوکو ، توکیو.

یک چیزی که خرده فروش در طول ربع قرن گذشته هرگز در مورد آن مصالحه نکرده است ، ارزش های اخلاقی و پایدار آن است – از محصولی که تولید می کند تا نحوه فعالیت تجاری و انتخاب پشته فناوری خود.

صحبت کردن با هفتگی کامپیوتر، کلر کنستانتین ، مدیر خرده فروشی جهانی در Lush – و دختر دو نفر از بنیانگذاران مارک و مو کنستانتین – می گوید Lush یک خرده فروش است که کمی متفاوت از دیگران در خیابان بزرگ عمل می کند.

او می گوید: “ما محصول خود را اختراع می کنیم ، آن را تولید می کنیم و می فروشیم ، و بر این زنجیره تأمین کنترل داریم تا از اخلاقی بودن آن اطمینان حاصل کنیم.” “بعضی اوقات نمی توانیم جایگزین اخلاقی ببینیم ، بنابراین سعی می کنیم خودمان آن را بسازیم ، و این رویکرد به فناوری تبدیل شده است زیرا ما بسیار عادت کرده ایم که همه چیز را در اختیار داشته باشیم – از ایده درست تا فروش آن به شخصی.”

کنستانتین ، که کار خود را در مشاغل خانوادگی با پیوستن به عنوان دستیار فروش در فروشگاه کاونت گاردن در لندن آغاز کرد ، می گوید که خرده فروش عناوین شغلی و شرح وظایف دقیق ندارد تا کارکنان را تشویق کند تا به دنبال اشتیاق خود باشند به این امید که آنها ممکن است ایده های جدیدی برای بهبود تجارت پیدا کنند.

یکی از زمینه های پر از ایده های جدید ، فناوری است. برادر کلر ، جک کنستانتین ، افسر ارشد دیجیتال است که اطمینان می دهد نگرش های اخلاقی خرده فروش به ساختمان و خرید راه حل های فن آوری به فروش می رسد.

“ما محصول خود را اختراع می کنیم ، تولید می کنیم و می فروشیم ، و برای اطمینان از اخلاقی بودن آن بر زنجیره تأمین کنترل داریم”

کلر کنستانتین ، سرسبز

ایکس

این که آیا اطمینان حاصل می کند که همه مواد تشکیل دهنده یک بمب حمام بدون ظلم و بی رحمی هستند ، یا انتخاب سروری که با انرژی پاک کار می کند ، این تصمیمات تجاری در قلب مارک Lush است ، تیم فناوری که دائماً در حال نوآوری و ایجاد راه حل هایی از این دست است. به عنوان برنامه های واقعیت افزوده و سفارشی برای سرعت بخشیدن به معاملات در فروشگاه.

جنگجویان فنی

برای درک بهتر این فناوری نوآوری ، هفتگی کامپیوتر عملاً با آدام گسول ، که تحقیق و توسعه (L&M) را در Lush رهبری می کند ، ملاقات کرد و از یک تیم هشت نفره در بخش Tech Warriors خرده فروشی مراقبت می کند. این تیم مسئول توسعه راه حل های جدید تجاری با استفاده از هوش مصنوعی (AI) ، یادگیری ماشین (ML) ، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) است.

با سابقه تجربه کاربر (UX) ، کار Goswell مطابقت با نیاز خرده فروشی و مشتری با راه حل های فناوری برای رشد تجارت است. تیم “مخترعان” او دائماً در حال کار بر روی تعدادی از پروژه ها هستند که شامل سخت افزار ، نرم افزار و طراحی است. به محض آماده شدن راه حل ، تیم با استفاده از برنامه # LushLabs یا در یکی از دو تنظیمات خرده فروشی #LushLabs فیزیکی در ژاپن ، این فناوری را در مقابل مشتریان واقعی برای بازخورد به دست می آورد.

پس از کامل شدن ، این راه حل سپس به لوش دیجیتال فارغ التحصیل می شود ، که در کنار بازوی تولیدی خود یک شرکت کاملاً جداگانه در لوش است. پس از آن ، Lush Digital می تواند تصمیم بگیرد که آیا این فناوری را در کارهای روزمره خرده فروش در سراسر جهان گسترش دهد یا حتی به طور بالقوه آن را به شرکای خرده فروشی همفکر و مارک های اخلاقی شخص ثالث بفروشد.

نوآوری های اخیر شامل برنامه موفق Lush Lens AR است که به مشتریان امکان می دهد محصولات را با استفاده از تلفن هوشمند خود برای یافتن مواد اولیه و دستورالعمل ها در تلاش برای حذف بسته بندی اسکن کنند.

یکی دیگر از راه حل های Tech Warriors در حین قفل شدن اخیر Covid-19 هنگامی که تیم فناوری تلاش خود را برای کمک به انبار برای کنار آمدن با سفارشات آنلاین افزایش یافته به وجود آورد ، به وجود آمد.

آدام گاسول

“شما باید با چالش یا فرصتی که می خواهید حل کنید شروع کنید ، که برای ما همیشه یک چالش اخلاقی است”

آدام گسول ، سرسبز

ایکس

تیم تحقیقاتی راه حلی را ایجاد کرده است که به شخصی که سفارش می دهد کمک می کند جعبه اندازه مناسب را برای بسته بندی انتخاب کند ، ثانیه ها از روند کار بتراشد ، که در کل باعث ساعت کاری می شود و همچنین صرفه جویی در هزینه و کربن با قرار دادن جعبه های بیشتر در هر ون لجستیک .

“این کمی [warehouse] سیستم ساخته شده در تحقیق و توسعه مثالی از محل ورود تیم و واکنش به نیاز تجاری است – ما در چرخش و تغییر تمرکز مهارت داریم. “

وی گفت: “شما باید با چالش یا فرصتی که سعی در حل آن دارید شروع کنید ، که برای ما همیشه یک چالش اخلاقی است” ، وی افزود که اگر شما به دلیل یک فناوری جدید “جالب” مانند AI یا VR منحرف شوید ، به پایان می رسید کار کردن به سمت عقب به سمت فرصت ، اما این یک امر اساسی است که یک کسب و کار باید قبل از هر چیز بر روی فرصت تمرکز کند.

در اینجا ، گاسول پنج مورد از راه حل های دیجیتالی مورد علاقه خود را از سال های اخیر برجسته ، و همچنین نگاهی محرمانه به یک ارتقا platform آینده پلت فرم تجارت الکترونیکی برجسته:

1. لنز سرسبز

لوش لنز یکی از افتخارآمیزترین موفقیت های گسول بوده است ، با وجود اعتراف خود وی ، توسعه راه حل با دستان خود. او می گوید که عاشق این است که چگونه تیمش سه سال پیش با استفاده از فناوری حذف بسته بندی محصول و اجازه دادن به خرده فروش برای فروش محصولات “برهنه” با چالشی روبرو شد.

از نظر قانونی ، خرده فروشان باید دستورالعمل ها و موادی را در اختیار مشتری قرار دهند که هنگام بردن کالای خود به خانه بتوانند آن را بخوانند. این به طور معمول روی بسته بندی محصول قرار می گیرد ، که لوش مشتاقانه آن را حذف می کرد ، بنابراین به طور طبیعی خرده فروش به Tech Warriors خود نگاه می کرد تا یک راه حل ارائه دهد.

گاسول و تیم او مجموعه ای از فناوری های مختلف از کدهای QR تا r را امتحان کردندشناسایی فرکانس آدیو تراشه های (RFID) اما سرانجام پس از شروع آزمایش یکی از Tech Warriors با فناوری در خانه خود ، به یادگیری ماشین پرداختند.

در آن زمان ، ML به سرعت در حال توسعه بود و لوش از همکاری نزدیک با گوگل و استفاده از پلت فرم منبع باز TensorFlow برای تغذیه پایگاه داده رایانه خود با 250،000 عکس از محصولات Lush بهره گرفت. تمام دامنه برهنه Lush اکنون توسط ویژگی Lens قابل تشخیص است و نسخه اصلاح شده میزان دقت تشخیص محصول مناسب را به 98٪ رسانده است.

در حالی که پایداری در هنگام توسعه این ویژگی مورد توجه قرار گرفت ، تأثیر Covid-19 به آن یک مورد استفاده دیگر داد که در آن مشتریان فروشگاه می توانند از تلفن همراه خود برای اسکن محصولات استفاده کنند ، و در این صورت نیاز به رسیدگی به هر چیزی در زمانی که بهداشت یک نگرانی بزرگ است ، از بین می رود. . این راه حل آنقدر موفقیت آمیز شده است که “فارغ التحصیلی” از برنامه آزمایش مصرف کننده #LushLabs است و در به روزرسانی قریب الوقوع برنامه تجارت الکترونیکی خرده فروش عرضه می شود.

2. خریدار شخصی

یکی دیگر از ویژگی های برنامه # LushLabs ، خریدار شخصی برای کمک به مشتریان در هنگام خرید همه گیر ایجاد شده است. Tech Warriors برای برقراری ارتباط مشتریان با دستیاران داخل فروشگاه ، یک پلت فرم پیام زنده چت زنده ایجاد کرد.

Goswell می گوید هنگام آزمایش این سرویس در هفته های بعد از قفل ، خریداران از این گپ برای تأیید باز بودن فروشگاه ها یا بررسی موجود بودن موارد خاص استفاده می کردند ، اما در نهایت او امیدوار است که آن را در برنامه تجارت عرضه کند و از آن استفاده شود برای امکان مشاوره و مشاوره متناسب با دیجیتال

3. یک پلت فرم تجارت الکترونیکی نوسازی شده

بعدی در نقشه راه دیجیتال ، ارتقا platform بستر تجارت الکترونیکی خرده فروش است که قرار است در آینده نزدیک به صورت مستقیم آغاز شود. انتقال از پلت فرم قدیمی خود مبتنی بر دروپال به یک پلت فرم مدولار جدید به Lush اجازه می دهد تا به سمت یک معماری تجارت بی سر و صدا حرکت کند ، این بدان معنی است که می تواند بهترین ماژول ها را برای ایجاد پشته تجارت سفارشی خود انتخاب کند.

مزیت اصلی این به روز رسانی این است که تمام وب سایت های بین المللی خود را در یک بستر اساسی ادغام کند ، در حالی که این گزینه را فراهم می کند تا به سرعت ویژگی های ابتکاری بیشتری را به مشتریان بیشتری ارائه دهد – از جمله Lens Lens ، که به زودی اولین بار در برنامه تجارت ظاهر می شود .

جعبه های سفارشی سرسبز
ویژگی جدید Lush به مشتریان این امکان را می دهد تا طراحی جعبه را سفارشی کنند

UX بخش بزرگی از طراحی مجدد بود ، Goswell مشتاقانه تلاش می کند تا مشتریان بتوانند محصولات آرایشی و محصولات خود را به سرعت پیدا کنند.

یک ویژگی جدید هوشمندانه که به موقع برای خرید فصلی راه اندازی شده است ، به مشتریان امکان می دهد جعبه سفارشی مخصوص هدایای خود را بسازند.

خریداران وب دسک تاپ و موبایل می توانند جعبه خود را با استفاده از فناوری سه بعدی و با ارائه راه حلی که در سال جدید در برنامه ارائه می شود ، جعبه خود را طراحی کنند.

4. سرسبز پرداخت و سخت افزار اخلاقی

چند سال پیش لوش تصمیم گرفت که زمان ساخت محل فروش (POS) خود پس از صرف هزینه های زیاد در سیستم هایی است که گاسول از نظر تجربه مشتری ، سرعت و قابلیت استفاده مطابقت با نیازهای کسب و کار را ندارد. .

لوش از فناوری منبع باز برای ساخت یک نرم افزار سیستم till استفاده کرده است که به زودی می تواند با ارتقاgrade تجارت الکترونیکی خرده فروش به محصولات آنلاین سطح به مشتریان فروشگاه ، و همچنین ارائه گزینه ای برای معرفی کلیک و- یکپارچه کار کند. جمع آوری خدمات در آینده

POS جدید همچنین به خرده فروش این فرصت را داد تا با برداشتن سخت افزار بزرگ و جایگزینی آن با تبلت های اندرویدی ، نقاط طراحی خود را دوباره طراحی کند.

گام بعدی ارتقا eth اخلاقی سخت افزار تبلت آن بود. تفکر اخلاقی بخشی از DNA Lush از مواد تشکیل دهنده محصولات آن و تلاش برای کاهش بسته بندی است ، بنابراین جای تعجب نیست که بخواهد این روش را به سخت افزار رایانه ای که از آن برای راه اندازی فروشگاه های خود استفاده می کند بگیرد.

گاسول می گوید خرده فروش دائماً در حال زنجیره تأمین برق است تا اطمینان حاصل کند که تجهیزات پایدار و اخلاقی را خریداری می کند.

وی گفت: “ما برای درک شرایط کار و بازجویی از فلزات و پلاستیک های مورد استفاده در زنجیره تأمین ، از کارخانه های چین بازدید می کنیم” ، و گفت که لوش در حال حاضر از “بهترین گروه بد عرضه کنندگان قرص” استفاده می کند.

خرده فروش بهترین اقدامات را با شرکت سرمایه گذاری اجتماعی Fairphone ، كه تلفن های هوشمند اخلاقی را به فروش می رساند ، به اشتراک می گذارد. گسول می گوید این آرزو خرده فروش این است که تبلت خود را از یک طرح اخلاقی خارج از قفسه تولید کند که تا اواسط سال آینده در فروشگاه های خود در سراسر جهان عرضه شود. در صورت موفقیت ، می توان سخت افزار را به سایر مشاغل و مصرف کنندگان به عنوان گزینه ای اخلاقی به فروش رساند.

5. فروشگاه های تست فناوری ژاپن

با محبوبیت برند Lush در سراسر جهان ، تیم فناوری فرصتی را برای استفاده از ژاپن به عنوان بستر آزمایش برای راه حل های فروشگاهی خود دید. Goswell توضیح می دهد که مصرف کنندگان ژاپنی آن مدتها قبل از بقیه جهان جامعه متحرک بودند ، و این فرصتی را برای این برند فراهم کرد تا نوآوری های موبایل خود را در یک فروشگاه خرده فروشی “آینده” آزمایش کند.

هاراجوکو اولین فروشگاه مارک دار #LushLabs با بسته بندی صفر شد و مشتریان با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود محصولات داخل فروشگاه را خریداری می کنند. در همین حال ، فروشگاه گل سرسبد Shinjuku Tokyo بسیاری از پروژه های تحقیق و توسعه ، از جمله Lush Lens – 70٪ اسکن محصولات جهانی در ژاپن انجام شده است.

فروشگاه Harajuku Lush
مشتری در فروشگاه هاراجوکو در لوش یک بمب حمام را اسکن می کند

پیاده سازی Lush Lens این خرده فروش را قادر ساخت تا Shinjuku را به اولین فروشگاه بدون زبان خود تبدیل کند ، علامت های خرده فروشی فیزیکی را تغییر دهد و برای تلفن های هوشمند مصرف کننده بازاریابی کند.

Shunjuku همچنین دارای نوآوری برنامه دیگری در برنامه # LushLabs به نام Lush Moods است – که از رنگ درمانی با الهام از هنر حمام برای ایجاد یک حالت دیجیتالی تعاملی در برنامه استفاده می کند – اما این با داشتن نورپردازی که به بدن شما واکنش نشان می دهد ، به فروشگاه در توکیو ترجمه شد.

نگاه به آینده

و 25 سال آینده چطور؟ در حال حاضر ، خرده فروش در شرف راه اندازی طبقه کریسمس در فروشگاه گل سرسبد لیورپول خود است که شامل یک بازار کوچک کریسمس از خرده فروشان محلی است که طی محدودیت های Covid-19 2020 برای تجارت تلاش کرده اند.

کلر کنستانتین می گوید که دوست دارد این ایده را بیشتر پیش ببرد ، و رویای شخصی خود را توصیف می کند تا اعتمادی که خریداران سرسبز به برند دارند و آمازون را با یک گزینه اخلاقی به چالش بکشد. او می گوید: “ما می دانیم که از قدرتی به عنوان یک خرده فروش اخلاقی برخوردار هستیم که مردم واقعاً به ما اعتماد می کنند.”

وی پلتفرمی را توصیف می کند که می تواند از مشاغل کوچک پشتیبانی کند و طیف وسیعی از مارک های بدون ظلم و پایدار را که توسط Lush تأیید شده اند در اختیار مشتریان قرار دهد.

“ما خود را یک تجارت لوازم آرایشی دست ساز تازه می نامیم ، ما فقط نمی خواهیم آزمایش ضد حیوانات انجام دهیم ، بلکه واقعاً می خواهیم نوآور باشیم. این یکی از دلایل بودن ماست ، ما می خواهیم خلاق باشیم و می خواهیم چیز متفاوتی را روی میز بیاوریم. “


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>