سهم بودجه فناوری اطلاعات اروپا نشان دهنده چالش های مشاغل خانگی است که توسط کوید ایجاد شده است


مشاغل در اروپا بودجه IT خود را در پاسخ به بیماری همه گیر Covid-19 و تبعات آن کاهش داده اند و باقیمانده را برای رفع چالش هایی که سیاست های داخلی کار بر آنها تحمیل کرده اند ، هدایت می کنند.

طبق آخرین نسخه به روز شده از اولویت های فناوری اطلاعات هفتگی TechTarget / Computer 2020 بررسی ، 33٪ از مشاغل در اروپا بودجه IT را بیش از 5٪ کاهش داده اند. در همان زمان ، 55٪ سازمان ها گفتند که بودجه آنها ثابت مانده است و تنها 12٪ گفته اند كه بودجه IT آنها بیش از 5٪ افزایش یافته است.

بیشتر مشاغل مورد پرسش در این نظرسنجی مربوط به انگلستان ، آلمان و فرانسه بوده و حدود 20٪ آنها از سازمانهای دیگر اروپا تشکیل شده اند.

پاسخ همه گیر در جایی که بودجه های فناوری اطلاعات به کار گرفته می شود ، دارای یک تحول اساسی است ، به عنوان مثال توجیه پروژه های بسیار دور ، نسبت به گذشته بسیار آسان تر است. طبق این نظرسنجی ، تقریباً نیمی از آنها (46٪) از سازمان ها گفتند كه هزینه های كار از راه دور آسان شده و به دلیل همه گیری شتاب گرفته است.

این بررسی نشان داد که نیمی از مشاغل مصاحبه شده در حال حاضر در حال آماده سازی هستند تا بتوانند برای آینده قابل پیش بینی کار در خانه را انجام دهند.

در سراسر اروپا ، نمونه هایی از مشاغل پشتیبانی از آینده وجود دارد که در آن کار در خانه برای بسیاری از افراد عادی شده است.

در اوایل همه گیری ، Jes Staley ، مدیرعامل بانک بارکلیز انگلیس ، که 85000 کارمند دارد ، گفت که این شرکت نحوه تفکر درباره مکان های خود را تغییر خواهد داد ، و افزود: “مفهوم قرار دادن 7000 نفر در یک ساختمان ممکن است یکی از مواردی باشد که گذشته

استالی اخیراً گفت که واکنش به انسداد ویروس کرونا یک منحنی یادگیری برای بانک بوده و به آن کمک کرده است تا درک کند که “یک محیط کار پویا” چگونه کار می کند.

در ماه ژوئن ، بانک دانسک دانمارک گفت که اعزام هزاران کارمند از دفتر برای کار از خانه تأثیر ماندگاری در ساختار و نحوه کار دارد.

کریس وگلزنگ ، مدیرعامل بانک Danske ، گفت که تجربه Covid-19 “ثابت کرده است که در فضای کاری مجازی ظرفیت بکار رفته بسیار زیادی وجود دارد که ما باید برای ایجاد یک محل کار جذاب و انعطاف پذیر تر ، کشف و استفاده کنیم ، در حالی که همچنان الهام ، انرژی را حفظ می کنیم و ارتباط اجتماعی که متعلق به یک تیم فیزیکی و محیطی است.

ارقام اخیر گزارش KPMG نشان می دهد که اگر شرکت های خدمات مالی بخواهند همچنان بهترین کارمندان را جذب کنند ، باید سیاست هایی داشته باشند که کارمندان را قادر به کار به طور دائم یا نیمه وقت از خانه کند. این مطالعه نشان داد که کارگران بین 31 تا 45 سال مایلند با انعطاف پذیری بیشتری کار کنند (53٪) و کارگران زیر 30 سال بیشتر علاقه مند به کار دائمی در خانه هستند (28٪).

در همین حال ، مطابق با کاهش تعداد افراد در محل ، 28٪ از سازمانهای مورد پرسش گفتند که آنها هزینه های خودکار را برای کاهش اعتماد به مردم افزایش می دهند – روشی که گارتنر آن را “hyperautomation” می نامد.

طبق گزارش TechTarget / Computer Weekly ، hyperautomation نتیجه “تصویب تهاجمی اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) و تجدید حیات هوش مصنوعی” در سال های اخیر است.

در این مقاله آمده است: “Hyperautomation یادگیری ماشینی را به ՀՀԿ اضافه می کند ، و به ربات های تاکتیکی جمهوری اسلامی امکان می دهد تا از سایر فن آوری های هوش مصنوعی نیز استفاده کنند.”

این همه گیری همچنین توجیه هزینه های بیشتر برای امنیت را برای رهبران فناوری اطلاعات آسان کرده است. مقررات و دفاع از شهرت عواملی هستند که اطمینان از امنیت سایبری را در اولویت اصلی خود دارند و توجیه هزینه آن آسان است. اما این واقعیت را اضافه کنید که تعداد زیادی از مردم از راه دور کار می کنند و توجیه هزینه های بیشتر برای امنیت حتی ساده تر می شود.

با حضور کارکنان در طبیعت ، مشاغل باید نقاط بالقوه آسیب پذیری را تأمین کنند. به همین منظور ، رایج ترین ابتکار امنیتی که در میان مشاغل اروپایی آشکار شد ، آموزش امنیت کاربر نهایی بود که 54٪ سازمان های برنامه ریزی چنین اقدامی را طی سال آینده انجام دادند. بخش عمده ای از نقض امنیت ناشی از آسیب پذیری های انسانی است ، بنابراین سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که کارگران از راه دور در مورد خطرات و بهترین روش ها آموزش می بینند.

اتصال کارگران از راه دور نیز برای بسیاری از سازمان ها مشکل ساز است. طبق نظرسنجی هفتگی TechTarget / Computer ، مشاغل با کارکنان از راه دور با چالش های عمده شبکه ای روبرو هستند. با تعداد بیشتری از افرادی که از برنامه های پهنای باند استفاده می کنند ، مشاغل ارتباطات را گزارش کرده اند.

در کل 62٪ از مشاغل برخی از پهنای باند یا مشکلات عملکرد شبکه را گزارش کرده اند. بیش از یک چهارم (26٪) گفتند که شبکه های شخصی کاربر از راه دور مشکلاتی ایجاد می کنند و 25٪ گفتند که اتصال کاربر از راه دور به منابع تجاری باعث ایجاد مشکلاتی می شود.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>