سیلوهای داده و پیچیدگی فناوری اطلاعات پتانسیل تجارت را خفه می کند


اکثر سازمانها دارای محیط پیچیده فناوری اطلاعات با تعداد بی شماری سیلوی داده هستند. گزارش 451 Research ، بخشی از S&P Global Market Intelligence ، هشدار داده است که عدم توانایی در کنترل مداوم و دستیابی به داده ها از طریق مخازن مختلف و منابع داده های بومی ، منجر به چالش های مداوم تجارت و دیدگاه نامنظم نسبت به پتانسیل تجارت می شود.

انطباق و بینش اطلاعات محور گزارش ، به سفارش Sinequa ، ارائه دهنده فناوری جستجوی سازمانی ، دریافت كه از هر چهار سازمان یكی بیش از 50 سیلوی داده مجزا دارد. 451 تحقیق برای سازمانهایی که بسیار داده محور هستند ، گزارش داد که 39٪ بیش از 50 سیلوی داده دارند.

در این گزارش ، پیج بارتلی ، تحلیلگر ارشد تحقیقات داده ، هوش مصنوعی (AI) و تحلیلی در تحقیق 451 ، گفت: توانایی بازیابی ، تعیین روابط بین و ارزیابی ارتباط دارایی های اطلاعاتی مهارت بنیادی مورد نیاز تقریباً همه دانشمندان است. نقش های شغلی

وی در این گزارش نوشت: “جای منطقی است که هر فناوری یا روش حمایتی که بتواند سرعت این فرآیندها را تسریع و افزایش دهد ، باعث افزایش قابل توجه بهره وری و خروجی تقریباً در تمام عملکردهای تجاری درون سازمان می شود.”

بارتلی در مورد یافته ها گفت: “تحقیقات ما نشان می دهد که نگرانی ها در مورد حریم خصوصی داده ها و عملکردهای مربوطه مانند امنیت اطلاعات برای سازمانها مهمترین نکته است ، اما برآورده سازی الزامات می تواند یک چالش باشد. سازمان ها به دنبال راه هایی برای استفاده از حاکمیت داده ها و قابلیت مشاهده داده ها هستند تا نه تنها الزامات انطباق را تأمین کنند ، بلکه سایر اقدامات مبتنی بر داده را نیز تسریع کنند. “

“در مواجهه با درخواستی مانند حق مصرف کننده اتحادیه اروپا برای فراموش شدن ، [if an] سازمان راهی ندارد که بداند آیا تمام اطلاعات مربوطه را با دقت بازیابی و حذف کرده است یا برخی از این داده ها [is] هنوز هم در گردش است و باعث خطر می شود ، این نگرانی آزار دهنده است [is a] مانع تبدیل شدن به داده محورتر ”

پیج بارتلی ، تحقیقات 451

آخرین منابع مطالعه 451 تحقیق صدای شرکت: داده ها و تجزیه و تحلیل ها نظرسنجی از نیمه دوم سال 2019 ، که نشان داد 24 درصد از 361 پاسخ دهنده ای که در آن شرکت کردند ، نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی داده ها را یکی از بزرگترین موانع تبدیل شدن به یک سازمان مبتنی بر داده نامیدند.

به گفته بارتلی ، هنگامی که سازمانی درک درستی از اکوسیستم داده خود ندارد ، ترس ، عدم اطمینان و تردید زیادی در رابطه با الزامات حریم خصوصی داده ها و توانایی تحقق آنها وجود دارد.

در مواجهه با درخواستی مانند حق مصرف كننده اتحادیه اروپا ، این سازمان راهی ندارد تا بداند آیا همه اطلاعات مربوطه را به طور دقیق بازیابی و حذف می كند یا برخی از این داده ها هنوز هم در گردش هستند و باعث ایجاد خطر می شوند. این نگرانی ناخوشایند مانعی برای بیشتر مبتنی بر داده شدن می شود ، “او در گزارش نوشت.

Laurent Fanichet ، معاون رئیس بازاریابی در Sinequa ، گفت: “یک نیاز تجاری برای شرکت ها وجود دارد که داده های سازمان خود را درک کنند و آنها را در یک زمینه مناسب قرار دهند.” “با این حال ، مقررات برجسته حفظ حریم خصوصی داده ها این واقعیت را آشکار کرده است که بسیاری از مشاغل هنوز در درک داده های موجود در تلاش هستند. قابلیت های پیشرفته جستجو و تجزیه و تحلیل ، شامل سیلوهای سازمانی ، کلیدی برای تسهیل انطباق و هدایت ارزش اطلاعاتی است. “


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>