طرحی چهار مرحله ای برای احیای مجدد رشد در جهانی پسا همه گیر



طی چند ماه گذشته ، سازمان ها به طور قابل توجهی بر تثبیت عملیات و اطمینان از تحمل طوفان همه گیری جهانی متمرکز شده اند. اکنون ، وقتی برخی از ظاهر آرامش شروع به بازگشت می کند ، آنها می توانند شروع به بررسی موارد بعدی کنند و تأثیر طولانی مدت بر تحولات دیجیتالی خود را ارزیابی کنند. گزارش معیار اتصال MuleSoft در سال 2020 نشان داد که در ابتدای سال ، 92 درصد سازمان ها از قبل دست به ابتکار عمل تبدیل دیجیتال می زدند یا در 12 ماه آینده برنامه ریزی می کردند. برای برخی ، همه گیری ها با تمرکز بر ایجاد ثبات ، این تلاش ها را کند خواهد کرد ، اما برای برخی دیگر ، این یک کاتالیزور بوده است که تحول دیجیتالی آنها را بیش از حد شارژ کرده است.

شتاب دادن به آینده ای دیجیتالی تر

صرف نظر از اینکه در کدام اردوگاه قرار می گیرند ، ضروری است که سازمانها شروع به برنامه ریزی برای آینده کنند که ما از این بحران خارج می شویم. وقتی به آینده نگاه می کنیم ، واضح است که دنیایی که وارد آن می شویم همان جهانی نیست که در سال 2019 ترک کردیم و بعید است به این زودی ها به آن حالت “عادی” برگردیم. خواسته های مشتری و کارمند همچنان تغییر خواهد کرد و با تکامل همه گیر در مناطق مختلف به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود – و دیجیتال کلید موفقیت خواهد بود.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>