عدم اعتماد مشتری مانع بانک های چلنجر شد


علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه بانک مبتنی بر برنامه استارلینگ به اولین بانک رقیب دیجیتالی انگلستان تبدیل شده است که سود کسب می کند ، همچنان عدم اعتماد به نفس در بخش رو به رشد وجود دارد.

بیماری همه گیر Covid-19 با بهره گیری از شرکت هایی مانند استارلینگ ، خدمات بانکی دیجیتال را تسریع کرده است ، اما بسیاری از بانک های جدید رقیب برای جلب اعتماد مشتری با مشکلات اساسی روبرو هستند.

در نوامبر 2019 ، استارلینگ 926000 حساب بانکی خرده فروشی ، 82000 حساب بانکی تجاری داشت و حدود 1 میلیارد پوند اعتبار داشت. اکنون بیش از 1.25 میلیون حساب جاری ، 200000 حساب مشاغل متوسط ​​و متوسط ​​بیش از 3 میلیارد پوند سپرده فراهم می کند.

اگر ارقامی از Accenture در دسترس باشد ، سایر بانک های رقیب ممکن است تلاش کنند تا از موفقیت Starling تقلید کنند.

طبق تحقیقات انجام شده از خدمات غول فناوری اطلاعات ، فقط 45٪ از مصرف کنندگان فکر می کنند بانک های رقیب طی یک سال وجود خواهند داشت. این امر احتمال رشد اینگونه مشاغل را کاهش خواهد داد زیرا مصرف کنندگان تمایلی به قرار دادن وجوه به بانکی که احتمال می دهند برای مدت طولانی وجود نداشته باشد ندارند.

شاید نگرانی بیشتر برای بانک های رقیب که خود را به عنوان رهبر دیجیتال می فروشند و می تواند به مشتریان در گرفتن اطلاعات بیشتر از آنها کمک کند ، این است که فقط 10٪ از مصرف کنندگان اعتماد زیادی به آنها دارند تا از اطلاعات خود مراقبت کنند ، در حالی که 41٪ به بانک های سنتی اعتماد کنید.

یک پنجم پاسخ دهندگان به نظرسنجی Accenture گفتند که “به هیچ وجه به بانک های رقیب اعتماد ندارند تا از سلامت مالی خود مراقبت کنند.

یک مانع دیگر برای بانک های رقیب این واقعیت است که مصرف کنندگان برای تغییر بانک فعلی خود ناامید به نظر نمی رسند. نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که با رقیب بانک کار نمی کنند زیرا آنها از بانک فعلی خود راضی هستند و 42٪ اعتراف کردند که با بانک های رقیب آشنا نیستند.

پیتر کرک ، رهبر بینش و رشد مشتری Accenture در انگلستان ، گفت: “با چنین اعتماد به نفس کمی نسبت به بقای طولانی مدت بانک های رقیب ، واضح است که مشتریان به دنبال ثبات و ثبات بیشتر از ارائه دهندگان خدمات مالی موجود خود هستند – پرواز به سمت ایمنی در طی عدم اطمینان سال 2020 “.

در بسیاری از موارد ، این ایمنی و امنیت آنچه مصرف کنندگان می دانند مانع از تغییر بانک می شود.

گرت لژ ، تحلیلگر در Celent ، گفت که بانک های رقیب برای بدست آوردن سهم بازار بانک های بزرگ سنتی تلاش می کنند. وی گفت: “اینرسی نیرویی قدرتمند است – بسیاری از مصرف كنندگان هرگز مبادله بانك نمی كنند و احتمالاً از یكی از والدین خود برای راه اندازی آنها استفاده می كنند.”

وی افزود: “با توجه به اینكه آنها بانكداری را رایگان می دانند و وب سایت های مقایسه ای صرفاً بر روی قیمت تمركز می كنند ، مصرف كنندگان باید متقاعد شوند كه با مبادله چیزی بهتر از این به دست می آورند و تنها تجربه کافی نخواهد بود.”


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>