[ad_1]

تقریباً 30 سال است که در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و برون سپاری فناوری اطلاعات مشاوره داده ام ، خجالت می کشم بگویم که تا زمانی که در بهار سال 2020 با Digital Divide Data روبرو نشدم چیزی در مورد تأمین تأثیرات نشنیده ام.

DDD یک سازمان غیرانتفاعی است که مأموریت اجتماعی آن “تغییر زندگی در سراسر جهان از طریق برنامه های آموزش و اشتغال پایدار است که راهی برای اشتغال مادام العمر و فرصت فراهم می کند”.

در عمل ، این بدان معنی است که DDD برخی از باهوش ترین و با انگیزه ترین جوانان را در کنیا ، لائوس و کامبوج می گیرد ، برای تحصیل در مقطع دانشگاهی بودجه می دهد ، آنها را با سطح بالایی آموزش می دهد و آنها را برای ارائه خدمات برون سپاری مانند داده ها استخدام می کند برچسب گذاری برای یادگیری ماشین ، تبدیل داده ها ، پاک سازی داده ها و مهاجرت داده ها. مشتریان آن شامل آمازون ، گوگل ، یونسکو ، بانک جهانی ، دانشکده اقتصاد لندن ، انتشارات سیج ، کالج امپریال و دانشگاه بریستول هستند.

نقاط قوت مدل تأمین تأثیر این است که ماهیت شرکت به معنای انگیزه ویژه کارکنان است. بیشتر آنها حتی پس از انتقال از طریق برنامه فارغ التحصیلان برای کار با سایر کارفرمایان ، با DDD در تماس هستند. این واقعیت که ماموریت DDD ارائه بهترین آموزش ممکن به کارمندان است ، به این معنی است که خدمات ارائه شده به مشتریان از کیفیت بالایی برخوردار است. این واقعیت که DDD نیازی به پرداخت سود سهامداران ندارد ، به این معنی است که مشتریان می توانند از هزینه های کمتری بهره مند شوند.

با این حال ، هنگامی که Covid شروع به گسترش در سراسر جهان کرد ، DDD با مشکلات جدی روبرو شد. برخی از کارمندان در نایروبی از محلات فقیرنشین کیبرا بودند ، جایی که کار در خانه عملی نبود. در لائوس ، برخی از کارمندان از روستاهای غیرقابل دسترسی بودند که در آنها برق و اینترنت قابل اعتماد وجود نداشت.

DDD با جمع آوری بودجه اضافی از محل کمک های مالی برای بازنشستگی کارمندان در خانه های امن ، به این بحران پاسخ داد. همچنین توزیع مواد غذایی ، صابون و محصولات بهداشتی برای کارمندان و همکاری با فارغ التحصیلان DDD برای توزیع برنج در جوامع محلی انجام شد. این اطمینان داد که کارمندان DDD می توانند به سرعت در کار خود شرکت کنند در حالی که شرایط سختی برای همه بوده است ، به ویژه که بر فقیرترین جوامع تأثیر بسزایی دارد.

نحوه پاسخگویی DDD در اوج بحران به این معنی است که در پاییز سال 2020 میلادی شاهد افزایش تجارت بوده است.

از آنجا که ملاحظات زیست محیطی ، اجتماعی و حاکمیت در بحث های سطح هیئت مدیره برجسته می شود و سازمان ها به دنبال افزودن تنوع و اهداف گنجاندن به برنامه های تأمین کننده و تهیه کننده خود هستند ، من گمان می کنم ، حتی اگر این اولین بار است که از تأمین منابع تأمین تأیید می شنوید ، مانند DDD ، SamaSource و Cloud Factory ، آخرین بار نخواهد بود.


آماندا لوئیس یک مدیر غیر اجرایی در Digital Divide Data است

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir