[ad_1]

شرکت رسانه ای مستقر در ایالات متحده Metro Goldwyn Mayer (MGM) یک قرارداد چند ساله با خدمات وب آمازون (AWS) امضا کرده است که شاهد آن است که عملیات توزیع خود را تغییر می دهد و کل کتابخانه محتوای خود را به ابر عمومی منتقل می کند.

این شرکت ادعا می کند که یکی از بزرگترین کتابخانه های محتوای برتر فیلم و تلویزیون در جهان را دارد ، که قصد دارد به عنوان بخشی از بازنگری گسترده تری در زنجیره تأمین رسانه و فرآیندهای توزیع آن ، به ابر مهاجرت کند.

AWS و MGM در بیانیه مشترکی با اعلام این معامله گفتند: “زنجیره های تأمین رسانه های سنتی بسیار غیرمتمرکز ، نگهداری آنها گران است و به فرآیندهای دستی و اشخاص ثالث برای توزیع محتوا به سیستم عامل های جدید و موجود اعتماد می کنند.”

“زنجیره تأمین رسانه جدید مبتنی بر ابر MGM از خدمات AWS محاسبه ، بدون سرور ، ذخیره سازی ، یادگیری ماشین و رسانه ها برای مدرن سازی زیرساخت های خود استفاده می کند.”

به عنوان بخشی از این فرایند ، MGM متعهد شده است که از سرویس ذخیره سازی ساده آمازون (S3) برای ساخت یک دریاچه داده استفاده کند که برای ذخیره اطلاعات مربوط به محتوای مواد و حقوق مالکیت مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، که به نوبه خود به یک معماری ریز سرویس ها پیوند می خورد. به خودکار بخشهای زیادی از زنجیره تامین رسانه خود کمک خواهد کرد.

MGM همچنین قصد دارد از پیشنهادات محاسبات بدون سرور AWS Lambda و فناوری های کانتینر غول ابر در زنجیره تأمین ظاهری جدید خود استفاده کند تا بتواند ویدئو را برای استفاده توسط سرویس های جریان درخواستی انتقال دهد و پردازش کند بدون اینکه به طور دستی از زمینه های اصلی مراقبت کند. زیر ساخت.

از دیدگاه یادگیری ماشین ، MGM با استفاده از فناوری تشخیص چهره Amazon Rekognition ، فریم های ویدیویی خاص را با فراداده تجزیه و تحلیل ، طبقه بندی و برچسب گذاری می کند تا شرکای خود در پیدا کردن و مجوز نمایش فیلم و تلویزیون در مجموعه MGM سهولت بیشتری داشته باشند.

Amazon Sagemaker ، خالق مدل یادگیری ماشین نیز توسط MGM مستقر خواهد شد تا به این شرکت کمک کند تا روند مشاهده و مشاهده محتوا را پیش بینی کند ، بنابراین آنها می توانند با دقت بیشتری پیش بینی کنند که تقاضا برای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی در کتابخانه آن با گذشت زمان تغییر می کند.

داگ روسو ، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد فناوری MGM ، گفت که هدف اصلی از اتصال فناوری آن با AWS ساده سازی فرآیندهای توزیع محتوای آن در سراسر جهان است.

وی گفت: “MGM دارای یکی از عمیق ترین کتابخانه های محتوای برتر فیلم و تلویزیون در جهان است و ما در حال ابداع در زمینه ابر هستیم که چگونه این محتوای گسترده و غنی را با استفاده از معماری های مقیاس پذیر و مبتنی بر ریز سرویس ها به توزیع کنندگان در سراسر جهان منتقل می کنیم.” گفت

“زنجیره تأمین رسانه جدید مبتنی بر ابر ، به ما امکان مشاهده بیشتر محتوای متعلق به ما ، توانایی اطلاع رسانی بهتر به تیم های فروش خود و پردازش سریعتر معاملات صدور مجوز را می دهد که به ما کمک می کند تجربیات محتوای بیشتری را به بینندگان ارائه دهیم و فرصت های جدید درآمد را رشد دهیم.”

گرگ پیرسون ، معاون فروش تجاری در سراسر جهان در AWS ، افزود: “عملکرد اثبات شده AWS و مجموعه جامع خدمات ابری و حرفه ای به MGM کمک می کند تا در تبدیل ابر خود موفق شود و یک زنجیره تامین رسانه مدرن و کامل برای فیلم ایجاد کند.

“ما مشتاقانه منتظر گسترش کار مشترک خود هستیم تا به نوآوری در این زنجیره تأمین ادامه دهیم و تجربیات مشتری را به مخاطبان سراسر جهان ارائه دهیم.”

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir