کسب و کارها به جهت پیشرفت باید بر روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از منش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و کار اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولین کاری که باید در این راستا انجام دهید همین است که یک نام اینترنتی عالی و جالب گزینش کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می کنید برای کسب و کار شما منطقی میباشد و می بایست املای آن درست و خوانا باشد و از کلمات غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 آیتم حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وب سایت خویش از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و چند قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه شیوه منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از نظر ظاهری زیبا باشد. ولی مهمتر از آن، در آغاز باید نحوه فعالیت دارای سایت خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب کنید که چه طرحی به جهت وبسایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم برای وب سایت و نیز برای سئو حیاتی است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین برهان می بایست از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که کسانی که از تارنما شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم کنند و همینطور در درجه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و مرتبط دارای تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان کارایی به جهت ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید لازم است. همین بدان معناست که شما باید در جایی اطلاعات کاملی در آیتم کسب و عمل خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در آیتم دسته کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک جنس است، باید تصاویری اساسی کیفیت عالی برای تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست تمام کارها و کارهای انجام شده را دارای جزئیات در وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند اطلاعات به اندازه در آیتم کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید مهم ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. تارنما خود را اساسی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار برای وب سایت شما این است که قبل از طراحی وب سایت خود، وب وبسایت رقبای خود را باز‌نگری کنید، به تیتر مثال اگر به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، می بایست بهترین حریف خود را در حوزه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در سایت خویش استفاده کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا این که دو پاراگراف می تواند قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، حیاتی تصویب اطلاعات حیاتی در تارنما خود، در فعالیت خود توانا و قدرتمند باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در تارنما مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، به این ترتیب باید برگه منحصر به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط حساس آن کمپانی چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه اطلاعات تماس در وب سایت خویش قرار دهید و تمام داده ها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند شبکه های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و عمل خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه با تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و کار افزایش جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل و نتورک های اجتماعی خود را در وب سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وبسایت قرار ندهید، آنان باید بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، براین اساس با کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند همین امکان را دارند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمات اختصاری بی فایده می باشد و وبسایت سوای استراتژی مشخص بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحه ها گوناگون تارنما خود استفاده می کنید. به عنوان مثال: با ما تماس بگیرید یا این که اساسی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک برای تارنما خود، باید راهی برای تولید یک فراخوان به جهت اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان مفهوم هست که آنچه مردم دوست دارا هستند در وب سایت شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به ورقه مورد عشق خویش در هر صفحه از وبسایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما پیوند دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به ایمیل خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را تماشا کنید، محصولات خود را تماشا نمایید و …
شما بایستی هدف ها خود را در تارنما خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور کامل امکانات و دیتاها واجب را به شکل آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما می بایست در آن ها عضو گردید و کسب و عمل خود را در وبسایت خویش بسط بدهید تا کسب و عمل خود را توسعه و گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما دوچندان اثر گذار است. کار در نتورک های اجتماعی و اکران لینک و پیوند های آن ها در وب وب سایت باعث تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر