مارک جهانی رسانه ViacomCBS AWS را به یک شریک ابر ارجح تبدیل می کند


سرویس های وب آمازون (AWS) با انتشار این خبر که مارک جهانی ViacomCBS این شرکت را شریک اصلی ارائه دهنده ابر خود کرده است ، به رشد مشتری خود در فضای رسانه و سرگرمی ادامه می دهد.

این بدان معناست که AWS اکنون ارائه دهنده اصلی ابر برای عملیات پخش و رسانه جهانی ViacomCBS است و وظیفه دارد کل ردپای پخش خود را – که 425 کانال تلویزیونی خطی را در بر می گیرد – به ابر عمومی منتقل کند.

براساس ViacomCBS ، این حرکت یکی از بزرگترین تحولات دیجیتالی است که تاکنون در صنعت رسانه و سرگرمی صورت گرفته است.

این شرکتها در بیانیه مشترکی گفتند: “این انتقال ViacomCBS را قادر می سازد تا کارآیی و صرفه جویی بیشتری را در هزینه ها ایجاد کند ، دسترسی به محتوای شرکای خود را برای صدور مجوز ساده کرده و با پخش و پخش جریانی محتوای روی هر دستگاه ، به طور قابل اعتماد تجارب جدیدی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.”

این زوج همچنین متعهد شده اند که یک مرکز پخش مبتنی بر ابر را توسعه دهند تا ViacomCBS بتواند فرآیندهای زنجیره تامین رسانه خود را اصلاح کند تا بتواند کانال های جدید را سریعتر به بازار بیاورد ، محتوای زنده را با سهولت بیشتری جمع کند و تجزیه و تحلیل تصویر و فیلم را اضافه کند. به کاربردهای آن.

برای تحویل این طرح ، این شرکت گفت که از مجموعه محصولات آمازون متمرکز بر صنعت رسانه ، از جمله نمونه کارها پردازش ویدئو از خدمات AWS Elemental استفاده خواهد کرد.

ViacomCBS گفت که قصد دارد AWS Elemental را با نرم افزار تشخیص چهره آمازون ، Rekognition و ابزار ساخت کتابخانه یادگیری ماشین ، Amazon SageMaker ترکیب کند تا به سرعت قابلیت های پردازش ویدئو خود را گسترش دهد و ابزارهایی ایجاد کند که شرکت را قادر می سازد روند مشاهده مخاطب را پیش بینی کند.

Phil Wiser ، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد فناوری در ViacomCBS ، گفت: “با AWS ، ما قادر خواهیم بود فرآیندهای تولید محتوا ، صدور مجوز و توزیع به خدمات پخش کننده مصرف کننده را خودکار و ساده کنیم و برای ارائه تجارب بهتر مشتری ، سریعتر نوآوری کنیم. .

“ما فکر می کنیم و با تهاجم رفتار می کنیم تا اختلالات عمده ای را که ViacomCBS با محتوا و خدمات جهانی پیشرو در بازار ایجاد می کند ، ایجاد کنیم. نمونه کارها عمیق AWS به ما کمک می کند تا از طریق روشهای جدید و جالبی که به نفع تبلیغ کنندگان ، شرکای صدور مجوز و خدمات پخش جریانی است ، از قدرت محتوا استفاده کنیم. “

گرگ پیرسون ، نایب رئیس فروش تجاری در سراسر جهان در AWS ، گفت که کار طراحی ViacomCBS باعث می شود بتواند هزینه ها را کاهش دهد و توانایی خود را برای نوآوری افزایش دهد.

“انتقال عملکرد رسانه های پخش شده خود به AWS به ViacomCBS این توانایی را می دهد تا هزینه های کمتری را ببرد ، از مدل های توزیع جدید بهره ببرد و کارایی و نوآوری را در کل فعالیت های رسانه ای جهانی خود ایجاد کند.

“با استفاده از تجربه عملیاتی اثبات شده AWS و نمونه کارهای بی نظیر خدمات ، ViacomCBS می تواند تجربیات جدید محتوای ویدئویی را با حداکثر قابلیت اطمینان ایجاد کرده و به مخاطبان برساند بدون توجه به اینکه از چه بستری استفاده می کنند.”

اخبار مربوط به این معامله داغ یک سری اعلامیه های مشتری دیگر است که این غول عمومی در هفته جاری با درگیر کردن مشتریان در فضای رسانه ای از جمله MGM و تامسون رویترز اعلام کرده است.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>