[ad_1]
در بهار ، وقتی همه گیر شدن و قفل شدن در سراسر کشور مردم را مجبور به داخل کرد ، کنفرانس ویدیویی خدمات – و بزرگنمایی و تیم های مایکروسافت به ویژه – به کانون توجهات پرتاب شدند.
طی نه ماه گذشته ، هر دو یک افزایش چشمگیر در تعداد کاربران فعال ثبت کرده اند و اکنون هر روز میلیاردها دقیقه جلسه را برگزار می کنند. مطابق با Google Trends داده ها ، “بزرگنمایی” حتی چهارمین اصطلاح جستجو شده در سال 2020 شد.
با این وجود وقتی فیس بوک از سرویس رقیب خود رونمایی کرد: اتاق های مسنجر ، به طور نسبی هیاهو ایجاد شد. بستر ویدئو کنفرانس کاملا رایگان ، نامحدود ، میزبان حداکثر 50 شرکت کننده است و فقط میزبان به داشتن یک حساب فعال در Facebook نیاز دارد. و اما ، کجای این هیاهو بود؟
طیف ویدئو کنفرانس
برخلاف بسیاری از رقبای مطرح آن ، نمی توان ریشه اتاق های مسنجر را به بازار تجارت بازگرداند. از زمان راه اندازی آن در آوریل ، اتاق ها به عنوان خدماتی ارائه می شوند که قبل از هرچیز بیشتر به مصرف کنندگان می رسد.
به گفته کانر هیز ، مدیر مدیریت محصول در مسنجر ، ممکن است بازار کنفرانس ویدیویی شرکت اشباع شده باشد ، اما جای پیشنهادی که درباره تماس ویدیویی از دیدگاه مصرف کننده اول فکر می کند ، جای کافی دارد.
“شاید خیلی گسترده باشد که بگوییم ویدئو کنفرانس فقط یک بازار است. اکنون بازارهای مختلفی در این بازار وجود دارد. »البته او با تماس با اتاقها به ما گفت. “این فقط یک رسانه است ، دلیل دیگری که مردم در زندگی واقعی دور هم جمع می شوند و دور هم جمع می شوند.”
“آنچه ما بارها و بارها آموخته ایم این است که چیزی که برای موارد استفاده از مصرف کنندگان طراحی شده است همیشه می تواند یک سطح شگفت انگیز از ارزش را ارائه دهد. هنوز خیلی زود است و ما در حال یادگیری این هستیم که چه تجربه هایی برای مردم بهتر است ، اما طی چند سال آینده خواهید دید که ما در این فضا بیشتر بازی می کنیم. “
همچنین سطح آشنایی قبلی با موارد استفاده از تجارت (به عنوان مثال جلسات و سخنرانی ها) وجود داشت که سیستم عامل های متمرکز بر مصرف کننده از آن بهره ای نمی بردند. به گفته هیز ، زمان لازم بوده است تا مردم عادت کنند از تماس ویدیویی به عنوان بخشی از زندگی شخصی خود استفاده کنند. برای رسیدن به خانواده ، معاشرت با دوستان ، شرکت در کنسرت ها و کلاس ها و غیره
“بازار سازمانی برای افرادی که از طریق ویدئو متصل هستند ، بیشترین توسعه یافته است – و بنابراین خدمات کنفرانس محور مهمترین نکته برای کنفرانس ویدیویی بود.”
“[But] فرصتی برای ما فراهم شده است تا در مورد چگونگی ارائه فیلم به توده مردم فکر کنیم ، برای هر شخص در هر کشور احساس می کند اگر جدا از افراد دیگر با هم باشند راه حلی دارند. “
کنفرانس ویدئویی در دوران پسا همه گیری
با شروع به کار واکسن Covid-19 ، بسیاری از افرادی که به خانه های خود زنجیر شده اند میز اداری شروع به سرگرمی از بازگشت به دفتر ، بلکه به رستوران ها ، بارها و رویدادهایی می کند که می توانند به صورت حضوری معاشرت کنند.
در حالی که کنفرانس ویدئویی امكان فعال سازی مشاغل و برقراری ارتباط خانواده ها در این دوره از بحران را داشته است ، باید دید كه بازار نسبت به بازگشت به حالت عادی نسبی چه واكنشی نشان می دهد.
پس از فروپاشی همه گیر ، در مورد نقش کنفرانس ویدئویی در جامعه ، هیس در مورد چشم اندازهای بلند مدت این رسانه سرسخت بود.
وی توضیح داد: “راهی که من در شش ماه گذشته می بینم کمتر مربوط به اوج گیری بازاری است که پس از آن از بین خواهد رفت ، اما در عوض یک فرصت واقعاً شگفت انگیز است.”
“صدها میلیون نفر در معرض نوعی محصول بودند که قبلاً استفاده نکرده بودند و توانستند از آن ارزش بگیرند. وقتی مجبور شوید از هم دور باشید ، با رفتارهایی آشنا می شوید که می تواند ارزشمند باشد [even outside the context of the pandemic]”
هیز برای نشان دادن حرف خود ، به روش نسبتاً جدید تماشای یک مسابقه ورزشی در کنفرانس ویدیویی با دوستان اشاره کرد. شاید تعداد کمی از افراد این کار را قبل از همه گیری به طور منظم انجام داده باشند ، اما این یک مورد استفاده است که ممکن است در دوران ویروس پس از کرونا نیز ادامه یابد.
“شاید نیاز استفاده از این خدمات کاهش خواهد یافت ، اما به احتمال زیاد ارزشی که مردم از آنها می گیرند ، نخواهد بود. “
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir