م Instituteسسه ملی تحقیقات بهداشتی در مورد اتصال از طریق ابر برای مبارزه با Covid-19


موسسه ملی تحقیقات بهداشتی (NIHR) با همکاری با سرویس بهداشت ملی و تأمین بودجه وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی (DHSC) با همکاری دانشگاه ها ، دولت های محلی ، تیم های تحقیقاتی و عموم مردم برای انجام زندگی – تغییر پروژه های تحقیقات پزشکی.

جاستین ریوردان-جونز ، رئیس سیستم ها و اطلاعات در DHSC ، به Computer Weekly گفت: “NIHR یکی از آن سنگهای پنهانی در داخل NHS است.” “و شغل ما معمولاً به این معنی است که در نتیجه کارهایی که انجام می دهیم ، زندگی مردم در طی 10 سال بهتر می شود.”

امسال ، سازمان در حال فعالیت فعالانه برای بهبود زندگی ملت در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تر است ، زیرا NIHR و سهامداران آن بی وقفه برای کمک به کنترل بیماری همه گیر ویروس کرونا Covid-19 و کمک به نجات جان مردم تلاش کرده اند.

“10 ماه گذشته نشان داد كه تحقیقات مهم و مهم برای سلامتی و ثروت كشور مهم است و ما خوشحال شدیم كه می توانیم بخشی از واكسن ها ، تحقیقات گسترده و همه موارد خوب باشیم.” او می گوید

تحقیق پاسخ سریع

شروع همه گیری در اوایل سال 2020 باعث تغییر سریع اولویت ها در NIHR شد ، زیرا این امر در مورد هماهنگی 50 مطالعه فوری بهداشت عمومی – از جمله دو مورد تمرکز بر واکسن های احتمالی – به اثرات Covid-19 بود.

هدف اصلی این کار جمع آوری هر چه بیشتر شواهد بالینی و اپیدمیولوژیکی برای اطلاع از واکنش دولت انگلیس به بیماری همه گیر بود ، ضمن حمایت از تلاش ها برای ایجاد سیستم های جدید تشخیصی ، درمان ها و واکسن ها برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ویروس جدید.

ابتکارات تحقیقاتی در این مقیاس معمولاً ماهها ، حتی سالها طول می کشد تا از زمین خارج شوند ، اما NIHR این بار در عرض چند هفته و با کمک Digital Hub مستقر در Google Cloud خود توانست این کار را انجام دهد.

“NIHR یکی از این گوهرهای پنهان در داخل NHS است و شغل ما معمولاً به این معنی است که در نتیجه کارهایی که انجام می دهیم زندگی مردم در طی 10 سال بهتر می شود.”

جاستین ریوردان-جونز ، DHSC

دیجیتال هاب که توسط Riordan-Jones به عنوان “ستون فقرات اساسی” در عملیات NIHR توصیف شده است ، 8000 کارمند سازمان را قادر می سازد تا به نمونه کارها ارتباطات ، همکاری و بهره وری مبتنی بر ابر مبتنی بر ابر ، که قبلاً به آن G Suite می گفتند ، دسترسی داشته باشند.

این تنظیمات در ابتدا در سال 2014 ابداع شد تا با جایگزینی وصله مخازن داده ها و ابزارهای همکاری که برای همکاری با یکدیگر متکی بودند ، کمی نظم بیشتری در نحوه کار NIHR ، هم در داخل و هم با شرکای تحقیقاتی خارجی و سهامداران آن ایجاد شود.

ریوردان-جونز می گوید: “ما خواهان راه حلی بودیم كه بتواند ما را قادر سازد تا به عنوان یك شركت واحد در چندین مکان ، چندین سیستم عامل و چندین سناریو فعالیت كنیم. “ما [previous] این سیستم در آغاز کار می کرد ، اما عدم انسجام شروع به کند کردن پیشرفت ما می کرد. “

NIHR با همکاری مشاوره فناوری PA Consulting ، قبل از تصمیم به ادامه کار با استقرار Google G-Suite ، که از آن پس به عنوان Google Workspace تغییر نام داده است ، جایگزینی مناسب برای این ابزار تولیدی را پیدا کرد.

وی گفت ، “اساساً ، انتخاب Google به مسیر توسعه خود رسید ،” پس از ارزیابی بازار از چهار محصول مشابه ، كه منجر به ظهور Google Workspace به عنوان یكی از دو طرف دیگر شد.

“در آن مرحله ، تفاوت عملکرد بسیار کمی بین آنها بود. آنچه بسیار متفاوت بود ، استقبال مردم از چگونگی خوب بودن بود [the two systems] کار می کند ، و سهولت کار آنها می تواند به سرعت مهاجرت کند [to Google]، “او اضافه می کند.

“اما این واقعیت بود که ما در آن مرحله می توانستیم مسیر توسعه را برای دو تا سه سال ببینیم ، که می دانستیم برای ما مفید خواهد بود. بنابراین این بینش و وضوح مکانی که گوگل با این محصول می رود باعث شد ما آن را انتخاب کنیم. “

استقرار Google Workspace برای اولین بار از طریق Gmail و همچنین ابزارهای کنفرانس ویدئویی در قالب Google Meet و ذخیره سازی اسناد مبتنی بر ابر و همکاری از طریق Google Drive به کارمندان سازمان امکان دسترسی به آدرس های ایمیل شرکت خود را فراهم کرده است.

“به جای اینکه چندین سیستم را در مکان ها و مکان های مختلف میزبانی کنیم ، و [heterogenous] انباشته فناوری که ما برای همیشه در حال تلاش برای به روز نگه داشتن آن هستیم ، اکنون چیزی در دسترس داریم که بسیار جزئی تر است و نگهداری آن بسیار آسان تر است “، می گوید Riordan-Jones.

این راه اندازی همچنین به مشتریان خود احساس هویت بیشتری در شرکت داده و همچنین بخش تولید و بهره وری از فناوری اطلاعات را برای مدیریت و کنترل آسان تر کرده است.

“ما رویکرد شرکتی بسیار بزرگتری نسبت به گذشته دیده ایم ، بنابراین مردم اکنون مانند NIHR رفتار می کنند و نه” بدن x در داخل NIHR “، و ما اطمینان می دهیم و می دانیم که هاب همانگونه که می خواهیم رفتار می کند ادامه می دهد.

“ما همچنین می دانیم که از سطوح امنیتی که Google در اطراف خود قرار می دهد بهره مند می شویم و از نظر عملکرد و کنترل بیشتری داریم [compared with the previous system]”

اتکا به یک سیستم واحد برای تحقق بخشیدن به همکاری و بهره وری از آن ، موجب صرفه جویی در هزینه های قابل توجه NIHR نیز شده است.

ریوردان-جونز می گوید: “هنگامی که ما این کار را در سالهای 2014-15 انجام دادیم ، در آن مرحله بزرگترین فناوری عمومی G Suite در بخش عمومی بودیم ، اگرچه از آن زمان ما پیشی گرفته ایم زیرا عملکرد خوبی را که در آن قرار داده ایم پیاده کرده ایم.”

“در طول سال ها، [that has unlocked] پس انداز 10-15 میلیون پوندی که به جای تلاش در زمینه فناوری ، به تحقیق پرداخته است. “

توسعه و بهبود مستمر

با این وجود ، شش سال در فن آوری طولانی است و دیجیتال هاب در آن زمان تحت تأثیر بازخورد کاربران و اهداف سازمانی گسترده NIHR تحت تعدیلات بسیاری در عملکرد خود قرار گرفته است ، می گوید Riordan-Jones.

او می گوید: “ما آنجا نمی نشینیم و می گوییم این نسخه نهایی است.” “ما دائماً در حال بررسی چگونگی نیاز به بهبود آن هستیم ، بر اساس بازخوردی که از کاربران می گیریم و [our] تفسیر اینکه ما برای استراتژی دیجیتال خود باید به کجا برویم. “

آخرین تکرار توپی دیجیتال از مارس 2020 آغاز شده است ، با عملکرد اصلی آن با درج جستجوی Google Cloud ، که با Google Workspace ادغام می شود ، موقعیت مکانیابی داده های ذخیره شده در کل زیرساخت آن را برای کاربران آسان تر و راحت تر می کند.

“ما دائماً در حال بررسی چگونگی آن هستیم [the Digital Hub] بر اساس بازخوردی که از کاربران می گیریم و باید بهبود یابد [our] تفسیر اینکه برای استراتژی دیجیتالی خود باید به کجا برویم ”

جاستین ریوردان-جونز ، DHSC

نیروی کار NIHR در دفاتر مختلف ، دانشگاه ها و بیمارستان های انگلستان توزیع شده است ، که منجر به این شده است که برخی از داده ها به طور ناخواسته در این مکان ها لغو شده و جدا شوند ، و این باعث می شود برخی از کارمندان که نیاز به دسترسی به آن دارند ، غیرقابل دسترسی باشد.

طی 16 هفته ، این نقطه درد اشتراکی داده ها از طریق طراحی مجدد Digital Hub متمرکز بر Google Cloud مورد توجه قرار گرفت ، که در ایجاد NIHR برای تمرکز سریع و هماهنگی تلاش های تحقیقاتی Covid-19 بسیار مثر بوده است.

بهره وری طولانی مدت و قابلیت همکاری Digital Hub نیز در طی همه گیری به خودی خود رسیده است ، زیرا کارمندان با کار از راه دور دست و پنجه نرم می کنند.

در حقیقت ، کارمندان این روش جدید مانند اردک به آب کار کرده اند ، با اینکه NIHR گزارش داد افزایش 379 درصدی استفاده از سرویس کنفرانس ویدیویی مبتنی بر ابر Google در دو ماه اول قفل شدن اولین انگلستان است. علاوه بر این ، استفاده از Google Drive ، ذخیره سازی آنلاین و پیشنهاد همکاری اسناد غول جستجو ، 198٪ افزایش داشت.

بنیادی برای آینده دیجیتالی بنا نهاده شد

ریوردان-جونز گفت: با توزیع دیجیتال هاب که اکنون در NIHR کاملاً تعبیه شده است ، می گوید این صحنه برای سازمان فراهم شده است تا پس از انتصاب جان نوتر به عنوان مدیر ارشد دیجیتال در مارس 2020 ، جاه طلبی های دیجیتال خود را بیش از هر زمان دیگری پیش ببرد.

یکی از اولویت های اصلی Nother از زمان عضویت در این سازمان تعیین یک استراتژی 5 ساله دیجیتال برای NIHR بوده است ، که به منظور ساده سازی فرایندهای اشتراک داده در داخل سازمان از طریق تصویب آنچه Riordan-Jones توصیف می کند “انجام یک بار و رویکرد اشتراک ».

به عنوان مثال ، ریوردان-جونز فرایندهایی را که سازمان های تحقیقاتی باید برای تأیید اخلاق از سازمان تحقیقات بهداشت قبل از شروع کار انجام دهند ، ذکر می کند ، که آنها را ملزم به ارائه جزئیات در مورد ماهیت پروژه مورد نظر خود می کنند.

وی می گوید: “بنابراین شما تمام اطلاعات را به این سازمان بگویید و سپس به NIHR مراجعه كنید كه به شما كمك می كند تا این تحقیقات را در NHS انجام دهید و ما مجدداً از همان اطلاعات درخواست می كنیم.”

“بسیار ساده است که بگوییم ما باید این داده ها را به اشتراک بگذاریم ، اما متأسفانه ، به دلیل ملاحظات قانونی و سایر عوامل ، در حال حاضر انجام این کار آسان نیست. اما ما در تلاش هستیم تا از طریق آن تلاش کنیم ، به طوری که کسی که در ابتدای سفر تحقیق می کند فقط س overالات مطلقی را می پرسد که باید پرسیده شود ، نه اینکه مجبور شود خود را بارها و بارها تکرار کند. “

همه این رقابت ها سرعت کار NIHR و ذینفعان آن را کاهش می دهد ، اما – همانطور که واکنش سریع سازمان به بیماری همه گیر نشان داده است – می توان چنین فرایندهایی را تغییر داد تا سریعتر به مکان مورد نیاز برسند.

“به دلیل نحوه سازماندهی پاسخ به همه گیری ، ما توانستیم فرایندها را از برخی جهات برای انجام این کار اصلاح کنیم. و ما در نتیجه چیزهای زیادی درباره آنچه می توانیم انجام دهیم ، چگونگی انجام آن و كجا می توانیم یاد بگیریم. “

“امیدوارم که ، ما در حال حاضر برخی از درسهای آموخته شده از این تمرین را بگیریم و آنها را جلو ببریم زیرا ما حتی در شرایط ناگوار اثبات کرده ایم که کار می کند و ما می توانیم آن را جلو ببریم.”


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>