مرور اطلاعات
زمان بازی: 3،397 ساعت ، 33 ساعت در حداکثر سطح فعلی
سکو: رایانه شخصی
World of Warcraft: Shadowlands هشتمین توسعه MMORPG با عمر طولانی است و به همین ترتیب ، به ویژه پس از نبرد بد Battle For Azeroth ، وزن زیادی را بر دوش خود حمل می کند. تقریباً همانند Legion 2016 ، Blizzard Entertainment برای حفظ سلطه بر ژانری که 16 سال پیش به محبوبیت آن کمک کرد ، نیاز به کشف مجدد هویت World of Warcraft دارد.
و تا آنجا که تجربه گسترش اولیه می رود ، موفق می شود. World of Warcraft: Shadowlands ، حداقل در این مرحله اولیه قبل از باز شدن اولین حمله ، یکی از بهترین توسعه هایی است که بازی تاکنون دیده است. با این حال ، مقدار زیادی از محتوای شما در یک بار برخورد با محدودیت سطح ممکن است طاقت فرسا باشد ، به ویژه اگر از همان طرز فکر گسترش سایر موارد به آن نزدیک شوید.
به دلیل ماهیت World of Warcraft ، ما این بازبینی را به صورت دوره ای در طول عمر گسترش به روز می کنیم تا تغییرات ایجاد شده در بازی را منعکس کند. بنابراین ، حتماً هنگام راه اندازی وصله های جدید دوباره بررسی کنید تا ببینید محتوای جدید چگونه بر تجربه کلی تأثیر می گذارد.
World of Warcraft: Shadowlands قیمت و تاریخ انتشار
- چیه؟ هشتمین گسترش World of Warcraft
- تاریخ انتشار؟ 23 نوامبر 2020
- با چه چیزی می توانم آن را بازی کنم؟ رایانه شخصی ، مک ، لینوکس
- قیمت؟ نسخه استاندارد 39.99 دلار است
برایم داستانی درباره مرگ بگویید
در هر دو بازی World of Warcraft: Legion و Battle For Azeroth ، تجربه جستجوی کاملاً پایان یافته بود. هنگامی که وارد توسعه شدید ، می توانید هر یک از مناطق مختلف را انتخاب کنید و به هر ترتیب از طریق داستان ها بازی کنید. از طرف دیگر ، Shadowlands به همان روشی که Cataclysm و Mists of Pandaria در پیش گرفتند – که شما را در یک مسیر خطی خاص راهنمایی می کند – برمی گردد و برای آن بهتر است.
داستان Moreso در Battle For Azeroth نسبت به لژیون ، به طرز باورنکردنی ای از هم جدا شده بود ، و داستان های مختلف منطقه کاملاً از یکدیگر جدا شده بودند ، و این به معنای آن بود که تجربه جستجوگری بسیار به یاد ماندنی نیست.
از آنجا که داستان اصلی در Shadowlands ذاتاً به هر کاری که در هنگام مرتب سازی انجام می دهید گره خورده است ، اما احساس می کنید اقدامات شما در چهار منطقه مختلف – Bastion ، Maldraxxus ، Ardenweald و Revendreth – در واقع برای داستان کلی اهمیت دارد.
ماجرا با جستجوی متحدان در The Maw آغاز می شود ، منطقه ای که پس از مرگ ، پس از ربوده شدن و بردن تنها افراد غیر قابل رجوع ، پس از مرگ به آنجا می روند. شما بدیهی است که از طریق ابزارهای WoW مانند فرار می کنید (شما uwu بسیار ویژه ای هستید) ، و سپس به Oribos ، شهر اصلی و قطب توسعه می روید. پس از آن ، شما باید متحدان و منابع را جمع کنید تا دوباره به Maw برگردید تا شخصیت شرور جدید ، The Jailer ، رئیس را نشان دهید.
اما از آنجا که داستان بسیار خطی است ، سفر در مناطق به جای مجموعه ای از انحرافات کوچک و سرگرم کننده مانند آخرین گسترش ، تأثیرگذار است. هر چهار منطقه بی عیب و نقص به یکدیگر سرازیر می شوند و این یکی از بهترین تجربه های جستجوگرانه ای است که بازی تاکنون دیده است.
اکنون ، هنگام تلاش برای پخش مجدد آن با چندین کاراکتر یا alts ، این روش می تواند نتیجه معکوس دهد. Blizzard با اجازه دادن به شما در ارتقا characters شخصیت های بعدی از طریق هر یک از مناطق دارای پیاده رو ، جستجوهای جهانی و سیاه چال ها ، این کار را آماده کرده است. ما فقط یک شخصیت را تراز کردیم ، بنابراین هنوز این سیستم راه حل را تجربه نکرده ایم – هنوز.
ما سطح جدید سطح 60 را تقریباً در نیمه راه منطقه Revendreth قرار دادیم و برای باز کردن قفل همه ویژگی های بازی آخر ، مجبور شدیم پس از زدن درپوش مقدار زیادی تلاش کنیم.
مشغول ماندن در زندگی پس از مرگ
پس از رسیدن به سطح 60 و رسیدن به جایی که قفل همه ویژگی های توسعه باز شود ، محتوای گسترده ای وجود دارد که به روی شما باز می شود. روشی که Blizzard بازیکنان را در بسط گذشته مشروط کرده است این تصور را دارد که اگر می خواهید میزان صدمه ، التیام یا تخفیف شخصیت شما در حمله را به حداکثر برسانید ، تمام مطالب اجباری است ، به این معنی که با رسیدن به حداکثر سطح ، کمی طاقت فرسا است.
اما در عوض ، نوعی تغییر در تمرکز برای World of Warcraft را نشان می دهد. یک محتوای مطلق در دسترس است ، اما لازم نیست خود را بسوزانید تا هنگام رسیدن به سطح 60 ، همه آن را درست انجام دهید.
در نهایت ، شما می توانید محتوایی را که برای شما مهم است اولویت بندی کنید: به جای اینکه بازیکنان را مجبور کنید تا از طریق محتوای بد مانند Islands in Battle For Azeroth هجوم بیاورند ، اگر این همان چیزی باشد که هستید ، می توانید سیاه چال ها را فقط در خط اصلی قرار دهید.
بسیاری از مطالب از طریق لنز میثاق انتخابی شما خواهد بود. پس از رسیدن به حداکثر سطح و رسیدن به نقطه خاصی از داستان ، می توانید یکی از چهار گروه را انتخاب کنید: Kyrian در Bastion ، Necrolords در Maldraxxus ، Night Fae در Ardenweald و Venthyr در Revendreth.
از آنجا که همه مناطق و میثاق ها از نظر موضوع و توانایی ها بسیار متنوع هستند ، هر یک از این میثاق ها کاملاً یک انتخاب کاملاً متمایز به نظر می رسند ، این بدان معنی است که تجربه شخصی شما از طریق بازی آخر World of Warcraft: Shadowlands بسته به نوع انتخاب شما کاملاً متفاوت خواهد بود – حداقل در تئوری باز هم ، گسترش به اندازه کافی طولانی نبوده است تا ببیند هر عهد و پیمانی چگونه متفاوت عمل خواهد کرد.
ما Night Fae را از Ardenweald انتخاب کردیم ، هم به این دلیل که موضوع خیلی با شخصیت ما سازگار بود – یک بازیابی Restoration – و هم اینکه یک وب سایت به ما گفت که توانایی میثاق Convoke the Spirits بهترین توانایی برای druids است.
متأسفانه ، این احتمالاً برای اکثر مردم اینگونه خواهد بود. از آنجا که هر میثاق به شما دو توانایی جدید می بخشد که می توانید در جنگ از آنها استفاده کنید ، بازیکنان زیادی تحت فشار قرار می گیرند تا توانایی کمتری بر اساس ترجیحات زیبایی شناختی خود و بیشترین توانایی در قلعه ناتریا را انتخاب کنند. حمله در 8 دسامبر آغاز می شود.
ما خوش شانس هستیم که بازی در کنار دسته ای از جن و موجودات جنگلی شبح وار چیزی است که به آن علاقه مندیم. اما برخی از بازیکنان ممکن است خوش شانس نباشند.
از طریق عهد و پیمان خود ، یک فعالیت روزانه را به نام Calling انجام خواهید داد. این کار باعث می شود شما برای مسابقات World Quests به مناطق بروید ، سیاهچال های مخصوصی را انجام دهید یا فعالیت های سبک دیگری داشته باشید. با این کار به شهرت خواهید رسید ، که کاملاً کلیدی برای پیشرفت در محتوای بازی آخر در World of Warcraft: Shadowlands است.
طبق تجربه ما تاکنون ، این فراخوانها به اندازه درخواست های Emissary در توسعه های قبلی خسته کننده نیستند ، زیرا انعطاف پذیرتر هستند و به طور کلی به شما اجازه می دهند هر طور که می خواهید به آن نزدیک شوید.
Torghast افسانه ای است
Torghast: Tower of the Damned جالبترین ویژگی Blizzard است که تاکنون در World of Warcraft ساخته است. با این کار می توانید در چندین طبقه از دشمنان ، تله ها و پازل ها بجنگید تا در آخر با یک رئیس بزرگ مبارزه کنید تا بتوانید مواد لازم برای ساخت تجهیزات افسانه ای را بدست آورید.
در سرتاسر هر طبقه ، قادر خواهید بود توانایی ها و قابلیت های ویژه ای را باز کنید که آسیب بیشتری به شما وارد می کند ، به شما امکان دسترسی به استعدادها و توانایی های اضافی را می دهد یا به شما کمک می کند تا به راحتی از طبقات بعدی جان سالم به در ببرید. این سیستم باز کردن توانایی های ویژه ، در این موارد به کاوش می پردازد و در چند بار اول که انجام می دهید ، واقعاً عجله است.
رئیس نهایی هر اجرا Soul Ash را رها می کند ، که می توانید برای ساخت تجهیزات Legendary استفاده کنید ، که باعث بهبود عملکرد شما در سایر بازی ها با جلوه های ویژه می شود. درست است ، لجندری ها با تمام قدرت بازگشتند – اما بر خلاف لژیون ، جایی که موارد افسانه ای تصادفی از همه کارهایی که انجام می دهید رها می شوند ، هر اثر خاص افسانه ای از طریق یک فعالیت خاص باز می شود.
این بدان معناست که شما می توانید دریابید کدام مورد افسانه ای را می خواهید قفل آن باز کنید و از آن طریق کار کنید ، و مجبور نخواهید شد که یک محتوای کامل را انجام دهید که انجام ندهید در حقیقت می خواهید انجام دهید تا شانس خود را برای بدست آوردن قطعه مناسب به حداکثر برسانید.
آثار کلاسیک هنوز اینجا هستند
از آنجا که این World of Warcraft است ، محتوای بازی خاصی وجود دارد که برگشته است و قرار نیست به جایی برود. Raids و Dungeons همراه با سیستم Mythic + که از Legion سرچشمه گرفته است ، بازگشته اند.
با این حال ، Blizzard دارای مقدار زیادی از محتوای بازی آخر است و شما قادر به انجام هر گونه حمله یا Mythic + Dungeons نخواهید بود تا اینکه در 8 دسامبر برای Mythic + و Normal raids و 15 دسامبر برای Mythic Raids و Raid Finder قفل آنها باز شود. این بدان معناست که بسیاری از محتوای اصلی هنوز کاملاً در دسترس نیستند ، اما ما با اجرای این محتوا این مقاله را به روز می کنیم تا با گذشت زمان تأثیرات گسترده ای در آن ایجاد شود.
زندان های 5 نفره هستند اکنون در دسترس است ، اما فقط در مشکلات کمتری. در اکثر موارد ، آنها از بهترین سیاه چال های تاریخ بازی هستند ، حتی اگر ما در حال حاضر کینه ای نسبت به Plaguefall داریم فقط به دلیل اینکه یک درد بزرگ برای بهبودی است.
محتوای سیاه چال و حمله ، در بیشتر موارد ، همان چیزی است که هر توسعه دهنده World of Warcraft زندگی می کند یا می میرد ، بنابراین ما علاقه مندیم ببینیم که طی دو سال آینده اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.
پیری با فضل
بعد از 16 سال ، شما فکر می کنید World of Warcraft خیلی بدتر از حال حاضر به نظر می رسد ، اما چقدر خوب به نظر می رسد در حال حاضر ما را دور می کند.
هر توسعه ای شاهد حضور Blizzard در فناوری جدید برای حفظ طراوت بازی است و این بار او را از پارک بیرون کشید. مناطق جدید ، به خصوص Bastion و Ardenweald ، حتی با استانداردهای امروزی کاملاً خیره کننده هستند.
مطمئناً ، در سطح وفاداری Cyberpunk 2077 یا هر چیز دیگری قرار نخواهد گرفت ، اما برای بازی ای که با اتمام این گسترش ، به قدری رأی خواهد داد که به نظر می رسد خارق العاده است.
باورنکردنی است که این بازی چقدر از سطح پایین به سطح بالا نیز مقیاس می خورد. برای ورود به این بازی ، شما واقعاً به یک کامپیوتر فوق العاده قدرتمند احتیاج ندارید. حداقل نیاز به Intel Core i5-3450 و Intel UHD Graphics 630 است. در واقع هر کسی می تواند World of Warcraft را نصب کرده و آن را به طور کارآمد بازی کند.
با این حال ، ما از طریق این توسعه در رایانه های شخصی با Intel Core i9-10900K ، 64 گیگابایت رم و Nvidia GeForce RTX 3090 بازی کردیم و با ردیابی اشعه در 5120 x 1440 فعال شد ، ما بیشتر اوقات در حدود 90 فریم در ثانیه بودیم و این نگاه کرد خیره کننده. مهم نیست که با چه سطح سخت افزاری به World of Warcraft: Shadowlands می آیید ، شما یک تجربه عالی خواهید داشت و این یکی از مواردی است که ما همیشه در این بازی دوست خواهیم داشت.
حکم اولیه
قبل از باز شدن هرکدام از حمله ها یا قبل از بیرون آمدن هرکدام از وصله ها ، غیرممکن است که بگوییم World of Warcraft: Shadowlands کجا قرار است در تاریخ بازی سقوط کند. در حال حاضر ، ما بسیار احساس سرخوشی زودرس را داریم که با انجام یک بازی برای نیمی از زندگی شما به وجود آمده است.
برداشت های اولیه ما باعث می شود فکر کنیم که این یکی از بهترین توسعه هایی است که بازی تا به امروز دیده است ، درست در آنجا با Wrath of the Lich King و Mists of Pandaria. اما از آنجا که بسیاری از مواردی که باعث گسترش WoW می شوند یا بستگی به آنچه پس از راه اندازی اولیه ایجاد می شود ، بستگی ندارند ، ما باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه شکل می گیرد.
با این حال ، یک چیزهایی که می توانیم به طور قطع بگوییم این است که محیط تازه ، داستان عالی و سیستم های سرگرم کننده جدید بازی آخر ما را هیجان زده می کند تا هر شب وارد بازی شویم ، اتفاقی که از زمان World of Warcraft: Legion رخ نداده است. و برای آن ، شایسته ستایش است ، به ویژه در سال 2020 که همه چیز بسیار IRL آشفته است.
منبع: tadrisriazi-news.ir
آخرین دیدگاهها