پلیس تحقیقات جنایی درباره دروغگویی احتمالی توسط کارکنان فوجیتسو را در محاکمات IT اداره پست آغاز می کند


پلیس متروپولیتن تحقیقات جنایی را در مورد کارمندان فوجیتسو آغاز کرده است که در دادگاه های مدیرانی که به دلیل جرایم مالی به ناحق تحت تعقیب قرار گرفته و حتی زندانی شده اند ، شواهدی ارائه می دهند.

زیرمجموعه هایی که شعبات اداره پست را اداره می کنند و مالک آنها هستند ، به دلیل کمبود حسابداری که در واقع خطاهای رایانه ای بود ، مقصر و مجازات شدند. رسوایی Horizon ، به نام سیستم رایانه ای مورد استفاده در شعب اداره پست ، به یکی از بزرگترین سقط های عدالت در تاریخ انگلستان با دولت تبدیل شده است ، به عنوان صاحب اداره پست نیز در آن دخیل است.

در ماه ژانویه ، مدیر دادستان های عمومی (DPP) نگرانی های منتقل شده توسط قاضی دادگاه عالی پیتر فریزر در مورد صحت شواهد ارائه شده توسط کارکنان فوجیتسو در دادگاه های جنایی مدیرعامل های فرعی را به پلیس متروپولیتن ارجاع داد.

در ماه آوریل ، نیروی پلیس گفت که قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری بیشتر ، مدارک را ارزیابی می کند. اکنون تأیید شده است که این امر به تحقیقات جنایی منتقل شده است.

«محتوای نامه [from the DPP] ارزیابی شده و تحقیقات جنایی آغاز شده است. ” این می تواند منجر به تعقیب کیفری برای جرایمی مانند شهادت دروغ شود.

تحقیقات هفتگی رایانه در سال 2009 نشان داد که مدیران ارشد زیر مجموعه مسئول خسارات مالی نامشخص هستند ، که ادعا می شود این اشتباهات توسط سیستم Horizon ، تهیه شده توسط فوجیتسو ایجاد شده است. اداره پست این موضوع را رد كرد و متعاقباً بسیاری از زیرمجموعه ها به دلیل سرقت و حساب كاذب تحت تعقیب قرار گرفتند ، از جمله بی عدالتی هایی كه در نتیجه آن متحمل شدند ، مجازات زندان ، خدمات اجتماعی ، سوابق کیفری و جریمه های سنگین (جدول زمانی مقالات Computer Weekly را در مورد رسوایی زیر مشاهده کنید)

اداره پست همیشه اظهار داشت که سیستم Horizon هیچ نقصی ندارد و مدیران فرعی مسئول کمبودهای حسابداری هستند. این موضع گیری توسط فوجیتسو پشتیبانی شد. اما قاضی فریزر پس از بررسی دقیق شواهد ، این موضوع را “معادل قرن بیست و یکم حفظ صاف بودن زمین” توصیف کرد.

این یک نبرد چند میلیون پوندی در دادگاه عالی طول کشید ، که در آن پرسنل فوجیتسو و اداره پست به طور دقیق مورد سال قرار گرفتند تا subpostmastesr ثابت کند که مشکلات جدی با Horizon وجود دارد که باعث کمبود حسابداری شده است.

در سال 2018 ، دادرسی با بیش از 500 مدیر فرعی سابق خواستار عدالت شد. هنگامی که سرانجام اداره پست پس از صرف بیش از 100 میلیون پوند برای دفاع از پرونده ، شکست خود را پذیرفت ، با پرداخت 57.85 میلیون پوند خسارت موافقت کرد.

قاضی فریزر قبل از صدور رأی خود در دادگاه دوم گفت که او اطلاعات را به DPP ارجاع می دهد زیرا او در مورد صحت شواهدی که فوجیتسو در دادگاه های قبلی مدیرعامل های فرعی در دادگاه داده بود ، نگران بود.

“با توجه به شناختی که من از اجرای دادگاه و نوشتن قضاوت درباره مسائل Horizon به دست آورده ام ، من در مورد صحت شواهد ارائه شده توسط کارمندان فوجیتسو به دادگاه های دیگر در دادرسی های قبلی در مورد وجود شناخته شده اشکالات ، خطاها و نقص در سیستم افق ، “قاضی گفت.

“این دادرسی های قبلی شامل دادگاه عالی در حداقل یک پرونده مدنی است که توسط اداره پست علیه مدیر فرعی و دادگاه تاج در تعداد بیشتری از پرونده های کیفری تشکیل شده است ، که همچنین توسط اداره پست علیه مدیرهای فرعی و زیر پست ها تشکیل شده است.”

در ژوئن سال جاری ، کمیسیون رسیدگی به پرونده های کیفری 47 پرونده را که در آن مدیران فرعی به عنوان مجرمان بر اساس داده های افق تحت تعقیب قرار گرفتند ، به دادگاه تجدیدنظر ارسال کرد تا بعنوان سقط های احتمالی عدالت بررسی شود. اداره پست گفت که 44 مورد را که هفته آینده (18 نوامبر) در دادگاه تجدیدنظر رسیدگی خواهد کرد ، مورد اعتراض قرار نخواهد داد.

سخنگوی فوجیتسو گفت که تامین کننده فناوری اطلاعات کاملاً با تحقیقات همکاری می کند.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>