[ad_1]
تحقیقات اخیر از ناظر فروش خرده فروشی BRC-KPMG نشان داد که فروش خرده فروشی در انگلیس 6.1٪ در ماه سپتامبر بر اساس مشابه سال به سال افزایش یافته است. علاوه بر این ، طی سه ماه منتهی به سپتامبر ، فروش خرده فروشی های غیر غذایی 5.2٪ بر اساس مشابه و 3.2 Total به طور کلی افزایش یافته است. در اواسط محله طلایی ، فعالیت های تجارت الکترونیکی باید روشن باشد که چرا آنها برای پیشبرد در این بازار بیش از حد رقابتی به رویکرد اخلاقی در وب تراشیدن نیاز دارند.
همانطور که به سمت دوره معاملات تعطیلات حرکت می کنیم و برخی از مغازه های غیر ضروری به دلیل اقدامات قفل بسته تعطیل هستند ، افراد آنلاین یا تمرکز مجدد در تجارت الکترونیکی باید سریع آماده شوند. نکته اصلی در این زمینه داشتن درک روشن تری از بازار آنها است. برای انجام این کار به طور موثر ، خرده فروشان به اطلاعات صحیح نیاز دارند و این امر به نوبه خود به داده نیاز دارد.
شرایط اقتصادی کنونی ، دسترسی به داده های قابل اعتماد را بیش از هر زمان دیگری مهم کرده است ، نه فقط برای درک بهتر از مشتریان بلکه از رقبا. ظهور و محبوبیت اینترنت روش جدیدی را برای تأمین مثر این اطلاعات ایجاد کرده است: از طریق خالص سازی اخلاقی وب.
درباره نویسنده
جولیوس سرنیاوسکاس مدیر عامل شرکت Oxylabs است
تراشیدن وب شامل استخراج مقدار زیادی از داده های عمومی از وب سایت ها است. این داده ها می توانند از طریق چندین صفحه وب مختلف تهیه شده و روند کار نیز شامل پاکسازی و تبدیل داده ها به یک قالب مناسب باشد. این فرایند برای دستیابی به داده ها یک روش چابک تر ، آگاه از هزینه و متمرکز بر مصرف کننده را به سازمان ها ارائه می دهد. با توجه به این نکته ، در اینجا فقط برخی از مزایای اثبات شده وب خراش اخلاقی آورده شده است.
پنج مزیت برتر کسب و کار خراش دادن اخلاقی:
تحلیل رقبا
تصور کنید که می توانید مقایسه محصولات و قیمت ها را در عرض چند دقیقه از طریق ده ها هزار کانال تجارت الکترونیکی خراشیده و به شما این امکان را می دهد که بتوانید از طریق استراتژی های قیمت گذاری داده محور بر تصمیمات خرید مشتری تأثیر بگذارید و مشتریان حساس به قیمت را جذب کنید.
سئو
هدف اصلی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) افزایش بازدید وب سایت و تبدیل سرنخ ها است. با استفاده از وب تراش اخلاقی ، می توانید به سرعت چندین مورد مهم را در مورد کلمات کلیدی مرتبط ، موقعیت های رتبه بندی در مکان های مختلف جغرافیایی و تبلیغات جمع آوری کنید ، که به چند مورد اشاره می کنید. سپس ، با استفاده از این داده ها می توانید مبارزات آنلاین خود را تنظیم کرده و سهم عمده کلیک های جستجو را بدست آورید.
نسل سرب پیشرفته
به عنوان یک تجارت ، برای اینکه بتوانید با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید و فروش بیشتری ایجاد کنید ، به آگهی های واجد شرایط نیاز دارید. این بدان معنی است که اطلاعات تماس لازم مانند نام یک شرکت ، آدرس خیابان ، شماره تماس و آدرس ایمیل را بدست آورید.
نحوه جمع آوری داده ها کاملاً مهم است ، اما صحت آنها نیز بسیار مهم است. این همان جایی است که وب تراش اخلاقی می تواند از تلاش های تولید سرب پشتیبانی کند. این داده های عمومی را از وب سایت ها ، درگاه ها و انجمن های رقبا جمع آوری می کند ، بنابراین می توانید بفهمید چه کسی آنها را دنبال می کند و چگونه با رقبا تعامل دارند. از آنجا ، داده های جمع آوری شده باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل شوند تا بینش ها و الگوهایی ارائه شود.
محافظت از مارک
وب تراش اخلاقی سلاحی انتخابی است که ترکیبی از تکنیک های بسیار پیشرفته داده با اتوماسیون برای نظارت مستمر بر وجود مارک آنلاین ، شناسایی محصولات تقلبی ، نقض حق چاپ و غیره است. به طور سنتی ، این یک فرایند بسیار پر زحمت بود – در حال مرور فیزیکی اینترنت برای یافتن سو m رفتارهایی که می تواند به برند آسیب برساند. با این حال ، با کمک وب تراش ، می توان این اطلاعات را در چند ثانیه بازیابی کرد ، این امر به حذف این سایت ها از اینترنت کمک می کند و اطمینان می دهد که خرده فروشان می توانند از نام تجاری یکپارچه آنها و همچنین سهم سختی از بازار محافظت کنند.
احساسات
هر کسی که به فروش آنلاین می پردازد ، از اهمیت اصلی قدرت نام تجاری و نحوه درک مصرف کنندگان از آن آگاه است. اینترنت مملو از نظرات در مورد تجارت شما است ، که به طور روزانه توسط مصرف کنندگان طراحی و ارسال می شود. این در دسترس عموم است و به همین دلیل شما نیاز به وب تراش اخلاقی دارید تا این فرآیند جمع آوری اطلاعات را خودکار کنید. پس از جذب ، داده ها می توانند فرصت های جدیدی ایجاد کنند و به شرکت ها امکان تمایز در بازارهای بسیار رقابتی را بدهند.
هیچ وقت مثل زمان حال نیست
مراکز داده و پروکسی های مسکونی با عمل به عنوان واسطه بین طرف درخواست کننده و سرور ، داده های داخلی را می سازند. انتخاب هر یک از این نوع ها به مورد استفاده از مشاغل بستگی دارد ، زیرا پروکسی های مسکونی برای اهداف چالش انگیزتر داده ها و / یا موقعیت های جغرافیایی خاص مناسب ترین هستند.
هر شرکتی منابعی برای استخراج داده های داخلی ندارد. در این موارد ، برون سپاری یک راه حل قابل اعتماد ایده آل است زیرا می تواند منابع را برای تمرکز بر بینش داده آزاد کند تا اینکه بیش از حد توسط چالش های مرتبط با کسب داده ها بارگیری شود.
زمان تمرین وب تراش اخلاقی فرا رسیده است. وقتی اخلاقی انجام شود و بهترین روش ها را دنبال کنید ، می تواند داده های عمومی حیاتی را که به هرگونه فعالیت تجارت الکترونیکی کمک می کند ، شناسایی و استخراج کند. با بسته شدن بسیاری از مغازه ها ، تجارت الکترونیکی تنها مسیر ادامه تجارت در این مدت برای بسیاری از مشاغل است. اگر خرده فروشان آنلاین بتوانند سهم خود را از کیف پول مشتریان تأمین کنند و از طریق بخش طلایی و فراتر از آن به موفقیت برسند ، بسیار مهم هستند.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir