در همین پیستون دو استرج فلزی در درون پیستون به جهت دوری از تغییر‌و تحول سایز و انبساط و انقباض بخاطر دمای بالای موتور تعبیه شده است. لقي تقريبی بين سيلندر و پيستون دارای توجه به شكل (4) ، بايد بين0/03 تا0/1 ميلي متر دارای توجه به نوع و کالا پيستون باشد به نحوی كه فيلر اساسی نيرويی بين 20 تا 35 نيوتن از بين سيلندر و پيستون بیرون گردد. همه پیستون های موجود در سیلندرهای یک موتور باید از حیث میزان و بعدها و وزن یک عدد باشند تا در کارایی آنان اختلاف کیفیت یا این که زمان تولید نشود. شیارهایي نیز بر روي محیط پیستون تعبیه مي شود كه محل قرارگیري رینگ ها مي باشد.در صورتیكه ترازو همین شیارها بیش از حد دیتا شده در اطالاعات فنی دستگاه باشد پیستون باید piston 91 mm قطعا ردوبدل گردد. زمانی تسمه تایم ببرد، ریتم باز و بسته شدن سوپاپ ها بهم میریزد و اگر به دور موتور بالا باشد، بسته به طراحی موتور به احتمال بسیار سوپاپ دارای سطح رویی پیستون بازخورد مینماید و غیر از شکسته شدن خود سوپاپ منجر زخم دیدن پیستون نیز میشود. این پیستون اهمیت داشتن تاج مخروطی رخ گرمای حاصل از انفجار را به بدنه سیلندر انتقال داده و مانع از داغ و ذوب شدن پیستون در دور موتورهای بالا می شود. ۶- در عاقبت فشار بیلت از قالب عبور کرده و رخ قالب را به خویش میگیرد. حلقه پیستون حلقهای است که داخل شیارهای رینگ قرار میگیرد. همین پیستونها به جهت موتورهای ریز و موتورسیکلتها استفاده شده و به برهان ماهیت عملکرد موتورهای دو زمانه، در معرض بارهای شدید مکانیکی و حرارتی قرار میگیرند. گرچه امروزه پیستون های آلومینیمی ریختگی اشاعه بیشتری دارند اما دسته آهنگری آن به جهت موتور های سنگین و لبریز اقتدار به کارگیری میشود. توان متعددی تولید خواهد شد و این توان نسبتاً 4 برابر اقتدار تولیدی به وسیله پیستون لاغر کلیدی شاتون کوتاه هست . در همین جور پیستون حجم گوشه و کنار احتراق برابر حساس وضعیت فابریک بوده و به هیچ وجه افت کمپرس و افت دانسیته نبوده و طبیعتا عجله و اقتدار موتور مانند حالت فابریک خواهد بود. تراز بالایی پیستون نیز اهمیت گوشه و کنار احتراق در تماس است. پس فرآورده همین قطعه متناسب دارای موتور مورد نظر ساخته و طراحی میشود . درصورتیکه شما هر مدل سوالی در ارتباط حساس چه جایی و نحوه استعمال از piston 3d print دارید، می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر