پیشبرد نوآوری در دولت


در DWP Digital ، ما نشان داده ایم که می توانیم سریعاً در پاسخ به Covid-19 تغییرات بزرگ و موفق ایجاد کنیم. با تلفیق فناوری و نوآوری ، ما در حال مقابله با پیچیده ترین و مهمترین مشکلات کشور هستیم.

در دوره ای از زندگی خود ، همه در انگلیس با خدمات اداره کار و بازنشستگی (DWP) تماس خواهند گرفت. این اداره سالانه حدود 200 میلیون تماس و مدیر 191 میلیارد پوند دریافت می کند.

در مارس 2019 ، 1.8 میلیون نفر مدعی اعتبار جهانی ، یکی از خدمات مهم DWP بودند. با این حال ، هنگامی که همه گیری در مارس 2020 رخ داد ، این سرعت به سه میلیون نفر افزایش یافت.

این به DWP Digital نیاز داشت تا از فناوری هوشمندتر ، بهتر و در مقیاس بیشتری استفاده کند. همه سازمانهای بخش دولتی باید درک کنند که آنها وظیفه دارند نوآوری – اغلب جسورانه – برای ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان انجام دهند.

اهداف اصلی داشتن این فضا ایجاد تفکر متنوع با شرکای خارجی و ترویج فرهنگ نوآوری در سازمان است.

آزمایشگاه نوآوری رویکردی ترکیبی دارد. این تیم دارای یک تیم داخلی چند رشته ای اصلی است که از نزدیک با بسیاری از شرکا ، از جمله شرکت ها ، دانشگاه ها ، مشاغل کوچک ، استارتاپ ها و سایر ادارات دولتی همکاری می کند.

روش تفکر طراحی با ارائه یک رویکرد تازه به مشکلات ، پذیرفته شده است. تفکر طراحی عبارت است از تعمیق عمیق نیازهای کاربر اساسی و استفاده از طیف متنوعی از منابع و صداها از درون سازمان و فراتر از آن برای همکاری در زمینه خدمات و محصولات بهتر.

و ما تمرکز زیادی بر توسعه سریع نمونه های اولیه برای کشف فناوری های جدید داریم. یک پروژه معمولی حدوداً شش تا هشت هفته با دو سرعت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آن را واقعی کنید ، سریع آن را بسازید

ما در آزمایشگاه نوآوری خود بر روی راه حل تمرکز کرده و هدف آن را واقعی سازی قرار داده و در سریعترین زمان ممکن به مفروضات مفید کمک می کنیم. ما از معیارهای مشابه سایر پروژه های استراتژیک استفاده می کنیم ، اما درمورد اینکه ما در چه مکانی فرض می کنیم کاملاً مشخص است و آنها را از طریق آزمایش های عملی می بندیم.

نمونه اولیه تحقق یافته بینایی را متبلور می کند و کار را برای حل مسئله موجود متمرکز می کند.

غالباً ممکن است تمایل و خویشتن داری برای ابتدای کار در توسعه امور وجود داشته باشد. با این حال ، آزمایشگاه ما را قادر می سازد تا راه حل های جدید را از طریق ساخت نمونه های اولیه برای ایجاد حداقل محصول مناسب ، کشف کنیم.

استفاده از نوآوری برای تبدیل خدمات DWP به ما امکان می دهد مزایای جدیدی را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم زیرا می توانیم نیازهای آنها را در سطح عمیق تری درک کنیم.

تمرکز ما نوآوری است. آنچه این نوآوری را از اختراعات جدید متمایز می کند ، یک نرم افزار آسان برای حل مشکلات دنیای واقعی است که می تواند زندگی کاربران را بهبود بخشد – و این همان نحوه ارزیابی ارزش است.

یک نمونه اخیر پروژه مربی کاری ماست ، که به استفاده از ویدئو به عنوان بخشی از روند شناسایی می پردازد. هدف این است که یک چشم انداز ایجاد کنیم که چگونه مردم می توانند از طریق کانال های دیجیتال کمک اساسی به دست آورند تا تجربه کاربری مثبت تری ایجاد کنند.

یکی دیگر از خدمات DWP Digital تبدیل شده است خدمات بین دولتی “یک بار دیگر به ما بگویید” ، که به شخص داغدیده یا نزدیکان اجازه می دهد تا یک بار مرگ یکی از اقوام خود را گزارش دهند – نه اینکه مجبور شود با چندین بخش دولتی تماس بگیرد. این اطلاعات در سایر بخشهای مربوطه به اشتراک گذاشته می شود.

محققان کاربری با استفاده از نقشه های سفر مشتری خود ، روی کاربران سرویس و نیازهای آنها تمرکز کردند. این تحقیق بینشی را در مورد نقاط درد و تأثیر آنها ایجاد کرده و به آنها امکان می دهد استرس را بر اعضای خانواده داغدیده کاهش دهند.

استراتژی آینده

برنامه اصلی استراتژیک DWP برای آینده ، حرکت از یک سازمان محصول محور به سمت ارائه خدمات مشتری محور و پیوسته است – و فناوری و اتوماسیون برای انجام این کار مهم هستند.

ما در میانه ساخت مجموعه ای از محصولات دیجیتالی قابل استفاده هستیم. هر سفر جدید به کاربر نهایی یا مشتری با عامل با همکاری در زمان واقعی این عناصر دیجیتالی تحقق می یابد.

این معماری مبتنی بر رویداد به اجزای سازنده این امکان را می دهد تا رویدادها را از هرجای دیگر در DWP در زمان واقعی شناسایی و واکنش نشان دهند. این یک عامل اصلی برای طراحی سریع و مقرون به صرفه خدمات در اطراف نیازهای جامع ، غالباً پیچیده شهروندان است.

مانند همه سازمانهای بخش دولتی ، ما متعهد به پشتیبانی از مشتریان در طول زندگی آنها با خدمات کارآمد ، کاربر پسند و اولین دیجیتال هستیم. و به همین دلیل است که ما متعهد به نوآوری هستیم.

در سال جدید ، ما یک کتاب الکترونیکی در وب سایت DWP Digital منتشر خواهیم کرد تا نکات بیشتری درباره چگونگی جاسازی واقعی نوآوری در یک سازمان به اشتراک بگذاریم.

سیمون کینگ رئیس طراحی کاربر محور در DWP Digital ، واحد دیجیتال در بخش کار و بازنشستگی است. DWP Digital به طور فعال در بسیاری از نقش ها متخصصان دیجیتال را استخدام می کند و به بهترین متخصصان دیجیتال برای کمک به تغییر سرعت نیاز دارد. به سایت مشاغل DWP Digital مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>