[ad_1]

هزینه های جهانی خدمات ابر عمومی در سال 2021 18.4 درصد افزایش می یابد و به 304.9 میلیارد دلار می رسد که با افزایش تقاضا برای خدمات پیش فرض ناشی از همه گیری Covid-19 تأمین می شود.

این بر اساس آخرین پیش بینی هزینه های کاربر ابر عمومی بیننده گارتنر در سراسر جهان است که پیش بینی می کند افزایش پذیرش ابر عمومی که همه گیری ایجاد کرده است تا سال 2024 ادامه دارد.

این در نتیجه یافته های گزارش جداگانه گارتنر است که نشان می دهد حدود 70٪ از سازمانهای ابر استفاده کننده قصد دارند فناوری خود را در واکنش مستقیم به بیماری همه گیر افزایش دهند.

سید ناگ ، معاون پژوهشی گارتنر ، گفت: “بیماری همه گیر Covid-19 سازمان ها را مجبور کرد به سرعت بر روی سه اولویت تمرکز کنند: حفظ پول نقد و بهینه سازی هزینه های فناوری اطلاعات ، پشتیبانی و تأمین نیروی کار از راه دور و اطمینان از انعطاف پذیری.” “سرمایه گذاری در ابر به ابزاری مناسب برای رفع این سه مورد تبدیل شده است.”

در همین راستا ، این شرکت پیش بینی می کند Covid-19 به منظور اطمینان از اینکه ابر 14.2 درصد از کل هزینه های فناوری اطلاعات شرکت های جهانی در سال 2024 را به خود اختصاص خواهد داد ، در مقایسه با 9.1 درصد در سال 2020.

همانطور که ناگ می گوید ، این همه گیر برای “تأیید ارزش پیشنهادی ابر” بوده و شرکت ها را بر آن داشته است که بر این اساس برنامه های مهاجرت خود را افزایش دهند.

وی گفت: “توانایی استفاده از مدلهای ابری مقیاس پذیر بر اساس تقاضا برای دستیابی به بازدهی هزینه و تداوم تجارت انگیزه ای را برای سازمانها فراهم می كند تا به سرعت برنامه های تحول دیجیتال تجاری خود را تسریع كنند.” “افزایش استفاده از خدمات ابری عمومی باعث تقویت پذیرش ابر شده است” جدید طبیعی “، اکنون بیش از هر زمان دیگری.”

از نظر مکانی که شرکتها هزینه های خود را هدایت می کنند ، گارتنر تأیید کرد که نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) همچنان بزرگترین بخش در فضای ابری عمومی است و قرار است 117.7 میلیارد دلار از سرمایه گذاری شرکت تا سال 2021 را به دام بیندازد ، که افزایش 15 درصدی را تشکیل می دهد. از سال 2020

با این حال ، قطعه ای که انتظار می رود بیشترین افزایش هزینه را داشته باشد ، بستر به عنوان یک سرویس (PaaS) است که گارتنر پیش بینی رشد 26.6 to تا 55.4 میلیارد دلار در سال 2021 را دارد.

“افزایش مصرف PaaS ناشی از نیاز کارگران از راه دور برای دسترسی به زیرساخت های با عملکرد بالا ، غنی از محتوا و مقیاس پذیر برای انجام وظایف خود است ، که عمدتا به شکل برنامه های مدرن و بومی ابر است” ، در یادداشت تحقیق همراه گفته شده است.

ناگ گفت ، و با نگاه به جلو ، ابر قرار است نقش مهمی در بهبودی پس از همه گیری شرکت ها داشته باشد ، که این امر هزینه های بیشتری را در این زمینه تأمین خواهد کرد.

“مانند CIO ها استراتژیک تر در مورد چگونگی پایه ریزی برای حمایت از بازگشت به رشد فکر کنید ، روشن است که حرکت به سمت خدمات دیجیتال و مرتبط با آن نقش بزرگی برای سازمان ها در آینده بازی خواهد کرد. “

“بنابراین پذیرش ابر به ابزاری مهم برای ماندن در دنیای پس از Covid متمرکز بر چابکی و نقاط تماس دیجیتال تبدیل می شود.”

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir