چگونه خرده فروشان از دیجیتال برای تعامل با خریداران کریسمس Covid استفاده می کنند


دولت در حال آماده سازی عمومی است که انتظار دارد کریسمس امسال کمی متفاوت باشد ، زیرا کنترل عفونت های Covid-19 دشوار است.

بیشتر ما می دانیم که این احتمالاً به معنای جمع شدن خانواده کوچکتر برای ناهار کریسمس ، یک سال تعطیلات از مهمانی های بزرگ کریسمس است و تقریباً بدون هیچ بوسه ای در زیر دارواش. اما همانطور که خریداران لیست های مخصوص بوقلمون روز کریسمس را با تمام پیرایش ها و هدیه ها برای نشستن زیر درخت شروع می کنند ، آنها همچنین برای یک تجربه خرید متفاوت از عادی کریسمس آماده می شوند.

لهجه خرید تعطیلات انگلستان نظرسنجی نشان می دهد که بیش از یک سوم (36٪) از خریداران انگلستان قصد دارند کمربندهای خود را ببندند و کریسمس را کمتر خرج کنند – بیش از دو برابر کسانی که قصد داشتند در کریسمس در سال 2019 کمتر خرج کنند (13٪). در همین حال ، خریداران برای خرید کریسمس به اینترنت مراجعه می کنند زیرا تهدید به ویروس متوقف می شود و قفل قفل نزدیک به بسیاری از مغازه های هدیه فروشی خود را اعمال می کند. براساس Accenture ، 80٪ از خریداران قصد دارند در کریسمس امسال بصورت آنلاین خرید کنند که این امر فشار بر شبکه های خرده فروشی و همچنین حاشیه آنها را افزایش می دهد.

اندرو کارلایل ، رهبر مشاوره خرده فروشی Accenture برای انگلستان و ایرلند می گوید: “به طور واضح خرده فروشان برای به دست آوردن بیشترین سهم خود از مصرف کننده در سال جاری یک چالش دارند زیرا پای کوچکتری برای انجام کار وجود دارد.” وی اضافه می کند که خرده فروشان برای تعامل با مشتریان و وسوسه كردن آنها از رقبا مجبورند سخت تلاش كنند ، اما آنها همچنین باید زیرساخت های فن آوری را داشته باشند تا اطمینان حاصل كنند كه خریداران را ناامید نمی كنند.

کارلایل می گوید: “همانطور که حجم به دیجیتال ، تحویل در منزل تغییر می کند و کلیک می کند و جمع می کند ، توانایی تحقق این وعده های مشتری بسیار مهم است.”

و سهم زیاد است – 57٪ از مصرف کنندگان اگر کریسمس را رها کنند دوباره با خرده فروش خرید نخواهند کرد ، اما 40٪ از خریداران انتظارات فوق العاده زیادی از تحویل سریع و رایگان دارند.

“این اثر آمازون است – انتظارات از تحویل تغییر کرده است” ، می گوید Carlisle ، با اشاره به آغاز همه گیری ، هنگامی که قفل منجر به تاخیر در تحویل تجارت الکترونیکی شد. او می گوید: “در ماه مارس ، چند هفته تفاوت زیادی ایجاد نکرد ، اما اکنون یک مهلت قطعی وجود دارد و ما در زمانی از سال هستیم که شبکه تحویل تا نقطه شکستگی کشیده شده است.”

با نزدیک شدن به پایان قفل شدن دوم انگلیس ، ما نگاهی می اندازیم به چگونه خرده فروشان برای جذب خریداران در این سه ماهه مهم طلایی ، نوآوری کرده اند:

1. درست کردن اصول اولیه

همراه با اطمینان از اینکه شبکه های تحویل می توانند با نزدیک شدن به کریسمس ، تقاضای افزایش یافته مورد انتظار را برآورده کنند ، خرده فروشان واقعاً باید در مورد زمان قطع تحویل برای رسیدن به موقع سفارشات برای کریسمس ، با خریداران ارتباط شفاف داشته باشند. کارلایل می گوید که وی شاهد است بسیاری از خرده فروشان ، مانند آلدی ، برای گسترش زیرساخت کلیک و جمع آوری خود هجوم می آورند تا خریدارانی که آخرین شکاف تحویل را از دست می دهند ، همچنان بتوانند به موقع روز کریسمس سفارشات خود را از یک فروشگاه تحویل بگیرند.

وی همچنین به خرده فروشان ، از جمله Next و B&Q اشاره می کند ، که در وب سایت های خود در مورد زمان و نحوه کار فروشگاه خود بسیار واضح هستند. با درجات مختلف قفل در سراسر انگلیس ، این اطلاعات برای خریداران کریسمس بسیار مهم است.

2. بازاریابی نوآورانه

خوشبختانه Covid-19 مراسم تبلیغات کریسمس را سرقت نکرده است ، در هفته های اخیر خرده فروشان مختلف تبلیغات خود را رها کرده اند. آگهی مورد انتظار جان لوئیس برای سال 2020 تقریباً منتفی شد و خرده فروش فکر کرد که کمک مالی خیرخواهانه مناسب تر است. در عوض ، هزینه های تولید خود را کاهش داد و تبلیغات خود را در مورد جامعه و اقدامات مهربانانه انجام داد و مردم را ترغیب کرد که به یکی از شرکای خیریه خود بدهند.

خرده فروشان همچنین در آستانه کریسمس 2020 تلاش زیادی برای انجام برنامه های وفاداری خود انجام داده اند که گیمیفیکیشن روند اصلی است. مارکس و اسپنسر از طرح وفاداری Sparks برای یادآوری قرار ملاقات شخصی خود در خرید با مشتری استفاده می کند و مشتریان را با 1000 £ 250 M کارت هدیه M&S برای خرید تشویق می کند. در همین حال ، کاریس به خریداران یک شانس 20 درصدی را می دهد تا در هنگام خرید یک محصول خاص ، نیمی از پول خود را پس بگیرند و TK Maxx برای مشتریان پاداش وفاداری “Treasure” جوایزی را ارائه می دهد.

3. گسترش جمعه سیاه

به نظر می رسد جمعه سیاه هر سال زودتر و زودتر آغاز می شود ، زیرا خرده فروشان سعی می کنند تقاضای سیستم ها و فروشگاه های خود را با پخش تعطیلات خرید مورد قبول ایالات متحده از یک روز تا بعضی اوقات به هفته ها برسانند. اما امسال ، با سهم کمتری از مصرف کنندگان برای خرید هرگز ، اطمینان از اینکه وب سایت ها و شبکه های تحقق در زیر فشار قرار نمی گیرند ، هرگز اینقدر مهم نبوده است. Tesco ، Dixons ، Very ، Boots ، Superdrug و The Body Shop تعدادی از خرده فروشان هستند که فروش جمعه سیاه خود را پیش از 27 نوامبر به خوبی انجام می دهند.

Carlisle از Accenture می گوید: ”اگر اکنون می توانید مشتری را به خرید وادار کنید ، فشار را از شبکه تحویل می گیرد. چیزی که Lockdown 2.0 به آن کمک کرده این است که مصرف کنندگان کمی اوقات فراغت بیشتری دارند و یکی از کارهایی که انجام می دهند این است که آنلاین و خرید کنند. “

4. پشتیبانی و هدایا

از آنجا که امسال تعداد بیشتری از خریداران در حال مرور و خرید هدایای کریسمس به صورت آنلاین هستند ، خرده فروشان باید یک روایت آنلاین واضح و نظارت بر محصولات داشته باشند. در حالی که آمازون به دلیل الگوریتمی که به مشتری نشان می دهد محصولات بر اساس رفتار خرید قبلی آنها مشهور است ، این یکی از زمینه هایی است که کارلایل نگران است دیگر خرده فروشان در آن نوآوری کافی نداشته اند. او می گوید: “این قطعه کشف و تفریح ​​تجربیات جسمی و انسانی در فروشگاه برای کمک به مشتریان در انتخاب هدیه مناسب بسیار مهم است.”

اما چندین نمونه خوب وجود دارد:

  • جان لوئیس با استفاده از دوربین ها و محصولات دارای برچسب ، نسخه آنلاین فروشگاه کریسمس خود را در فروشگاه خیابان آکسفورد ایجاد کرده است – فناوری واقعیت مجازی که وقتی فروشگاه ها تحت محدودیت قفل مجبور به تعطیل شدن شوند ، واقعاً به خودی خود وارد شده است.
  • در همین حال ، Dixons Carphone یکی از فروشگاه هایی است که فناوری ویدیو را برای اتصال خریداران آنلاین با کارکنان فروشگاه در اختیار شما قرار می دهد تا به آنها اجازه دهد نمایش محصولات از راحتی خانه خود را مشاهده کنند.
  • از طرف دیگر ، لوش در مرحله خروج از خانه با خریداران درگیر می شود و به آنها این فرصت را می دهد تا جعبه سفارشی خود را برای هدایای خود بسازند. خریداران وب دسک تاپ و موبایل قادر خواهند بود جعبه خود را با استفاده از فناوری سه بعدی با استفاده از پیام طراحی کنند ، این راه حل در برنامه جدیدی که خرده فروش در سال جدید ارائه می دهد در دسترس خواهد بود.

کارلایل به خرده فروشان توصیه می کند: “ممکن است خیلی دیر باشد ، اما اگر فرصتی در شش تا هشت هفته آینده وجود داشته باشد ، خرده فروشی ها می توانند روی محصولات خود در وب سایت خود کار کنند – به مشتریان کمک کنید هدیه مناسب را پیدا کنند و فرآیند آن را آسان کنید. “


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>