[ad_1]
ممکن است واکسن ویروس کرونا در راه باشد – اما این بدان معنا نیست که به زودی دنیا به حالت سابق خود بازگردد.
امیدوارم ، قفل های متناوب ، فاصله اجتماعی و محدودیت های خردکننده در بخش مهمان نوازی برای مدت زمان طولانی تری ادامه پیدا نکند. اما همچنین واضح است که برخی چیزها برای همیشه تغییر کرده اند. بسیاری از مشاغل در حال فکر کردن در مورد آنچه که “عادی بعدی” نامیده می شود – و آنچه ممکن است منجر شود.
طبق یک گزارش اخیر ، این وضعیت طبیعی بعدی احتمالاً به معنای سرعت بخشیدن به اهداف کاهش هزینه کسب و کارهایی است که ما به سال 2021 می رویم.
اما کاهش هزینه ها در زمانی که درآمد ممکن است ضربه بزرگی را از قفل شدن مربوط به پوسته متحمل شود ، حل یک مشکل دشوار است. داده های خود ما نشان داد که فقط در آوریل 2020 ، بحران covid برای SME های انگلیس هر کدام بیش از 277،000 پوند هزینه در بر داشته است. و این فقط یک ضربه کوتاه و کوتاه نبود. طبق گزارش ONS ، تا سپتامبر ، 47٪ از مشاغل انگلستان گزارش کردند که گردش مالی آنها در مقایسه با آنچه در سال انتظار می رود کاهش یافته است.
بنابراین ، شرکت ها در انگلیس به دنبال بهبود بهره وری در زمانی هستند که پول زیادی برای بازی ندارند.
مدل های تجاری را دوباره تصور کنید
راه حل این معما احتمالاً بسیاری از مشاغل را ملزم خواهد کرد که به صلاحیت اصلی خود – اصول اساسی کارهایی که در اینجا انجام می دهند – نگاه کنند.
اولین مورد از این مبانی تجاری که احتمالاً باید تغییر کند ، ایده نیاز شرکت ها به دفتر است. در واقع ، قیمت اجاره در مراکز تجاری مانند لندن در حال سقوط است ، زیرا همه از صاحبان SME گرفته تا شرکت های چندملیتی متوجه می شوند که ظرفیت عظیم و فضای کف مورد نیاز صدها کارگر هر روز احتمالاً دیگر هرگز مورد نیاز نخواهد بود.
ابزارهای کنفرانس ویدئویی مانند زوم و سیستم عامل های پیام رسانی مانند Slack در حال حاضر انجام بسیاری از جلساتی را که در ادارات برگزار می کردیم از راه دور آسان کرده است. و انبوهی از ابزارهای همکاری و قابلیت رایانش ابری بدان معنی است که بسیاری از ظرفیت واقعی محاسبات و سرور مورد نیاز ما به صورت آنلاین قابل دسترسی است.
دفاتر واقعی احتمالاً به فضایی برای تعامل ، همکاری و ایده های طوفان فکری افراد تبدیل می شوند – با انجام کارهای عمیق روزمره در خانه.
منابع انسانی
حوزه دیگری که بازنگری تجارت در دنیای پس از دوره تنفس ادامه خواهد داشت ، منابع انسانی است. تا زمان بروز همه گیری ، احتمالاً هر کار جدید با استخدام جدیدی که انتظار می رود در مجاورت بقیه شرکت کار کند ، انجام می شود. بدیهی است که برای کارکنان جدید ، این به معنای کار در ساختمان دفتر اصلی است. اما برای فریلنسرها و پیمانکاران نیز ، این اغلب به معنای استخدام شدن توسط یک مخاطب در یک مکان فیزیکی مشابه ، ملاقات با آنها در یک دفتر کار و غالباً گرفتن میز و انجام بسیاری از کارها در آنجا است.
این همه تغییر کرده است. هنگامی که درآمد غیرقابل اعتماد است ، مشاغل تمایلی به استخدام جدید ندارند ، بنابراین برای پر کردن خلا skills مهارت به طور فزاینده به متخصصان آزاد مراجعه می کنند. و موقعیت فیزیکی آن فریلنسرها تقریباً بی ربط است.
اکنون می توانید با کلیک یک دکمه در هر گوشه دنیا ، افراد مستقل عالی را پیدا کنید. یک توسعه دهنده Javascript در هند به همان توانایی که در لندن است توانایی دارد. تفاوت این است که ادارات منابع انسانی گذشته راهی برای یافتن آنها نداشتند – اما اکنون این کار را می کنند و خواهند کرد.
کار ساده
سومین تغییر در نحوه کار ما احتمالاً لرزه ای ترین است – و این انقلابی در هدف و تفکر استراتژیک است. تغییراتی که در مکان ، زمان و زندگی کاری ما ایجاد می شود می تواند باعث تغییر شکل اساسی دلیل شود.
افزایش اتمیزه شدن مشاغل و برون سپاری استعدادهای مستقل برای انجام کارهای مستقل ، به معنای این است که بسیاری از مشاغل واحدهایی را تولید می کنند که غیرمولد هستند و بی پروا بر صلاحیت اصلی خود متمرکز می شوند.
این انقلاب فقط بر تصمیم گیری در مورد استخدام تأثیر نخواهد گذاشت – بلکه درست از طریق هسته DNA یک شرکت انجام خواهد شد. وقتی مکان فیزیکی دیگر از اهمیت بالاتری برخوردار نباشد ، یک شرکت می تواند هر کاری انجام دهد. اما این بدان معنا نیست که آنها باید همه کارها را انجام دهند. پراکندگی مشاغل مستقر در دفتر و تعداد زیادی از تیم های یک نفره که عمدتا مورد استفاده قرار نمی گیرند ، مطمئناً مربوط به گذشته خواهد بود.
چرا استخدام یک توسعه دهنده و استفاده از آنها سه بار در سال ، زمانی که استخدام یکی از طریق یک پلت فرم دیجیتال آسان تر ، ارزان تر است و منجر به کار بهتر می شود؟
به مراتب بهتر است کاری که در واقع کسب و کار شما برای انجام آن است به صفر رسانده و با انجام کارهایی کاملاً متعهد ، کارآمد و مورد استفاده متمرکز شوید.
یک تیم اصلی از کارکنان تمام وقت احتمالاً با انبوهی از متخصصان آزاد که در صورت لزوم در داخل و خارج می شوند ، تقویت می شود
با کارآیی ، انعطاف پذیری و تمرکز بیشتر شرکت های بزرگ ، این روش ساده و جدید کار باعث کاهش هزینه ها و افزایش عملکرد می شود.
- Liron Smadja ، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند و گسترش بین المللی برای Fiverr.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir