[ad_1]

سازمانها از هر شکل و اندازه ای برای ایجاد تجارب دیجیتالی جدید و دستیابی به مرزهای جدید امکان پذیر هستند که می تواند آنها را از رقبای خود برتر قرار دهد. با داغ شدن این مسابقه ، IDC پیش بینی می کند که تا سال 2023 ، اقتصاد جهانی به “برتری دیجیتال” برسد ، بیش از نیمی از کل تولید ناخالص داخلی در سراسر جهان توسط محصولات و خدمات شرکت های دیجیتالی تغییر شکل می یابد. در آینده آینده ، نوآوری سریعتر از بقیه ضروری است – هیچ سازمانی نمی خواهد با شکستن استراتوسفر ، روی زمین باقی بماند.

به عنوان نمونه ای از این موارد ، حوادث سال گذشته مشتریانی را دیده اند که خدمات دیجیتالی بیشتری را از ارائه دهندگان سرتاسر کشور درخواست می کنند. با این حال ، بسیاری از سازمان ها تلاش می کنند تا نوآوری دیجیتال را به همان اندازه که لازم است در اولویت قرار دهند. تحقیقات نشان داده است که بیش از نیمی از CIO ها می گویند تیم های مدیریت فناوری اطلاعات به دلیل مدت زمانی که فقط با “روشن نگه داشتن چراغ ها” خالی می شود ، هرگز قادر به انجام تمام وظایف مورد نیاز کسب و کار از آنها نیستند. وقتی مهندسان نرم افزار بصیر درگیر فعالیتهای پیش پا افتاده و وقت گیر می شوند ، تحول دیجیتالی مانع می شود. بنابراین ضروری است که سازمان ها راهی برای غلبه بر این محدودیت ها پیدا کنند تا اطمینان حاصل شود که در خط مقدم مسابقه فضایی نوآوری دیجیتال باقی مانده اند.

نوآوری با کنترل زمین آغاز می شود

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir