[ad_1]

Covid-19 باعث شکوفایی بانکداری دیجیتالی شد که ناشی از اقدامات فاصله اجتماعی و محدودیت های قفل بود. این امر منجر به این شد که افراد بیشتری حساب های پس انداز خود را با دستگاه های تلفن همراه خود باز کنند و مشتریان فعلی پول اضافی را برای آینده نامشخص کنار بگذارند.

سال آینده فرصت های رشد بیشتری برای بانک های دیجیتال و تحول چشمگیر در خدمات مالی به همراه خواهد داشت. اما این بار ، کاتالیزور رشد همه گیر نیست ، بلکه راه اندازی 5G است.

بانکداری دیجیتال به طور جدایی ناپذیری با تلفن های همراه ارتباط دارد – و وقتی صحبت از پول و کیف پول تلفن همراه می شود ، بیشترین تغییر در ارائه خدمات از طریق نسل بعدی ارتباطات موبایل حاصل می شود.

5G دسترسی به فناوری ابری و امکان توسعه سریع تجارت و خدمات مصرفی را برای مشاغل آسان می کند. این شبکه تراکم پهنای باند همراه و مصرف باتری کمتری را امکان پذیر می کند و می تواند حجم کم داده را با حداقل تأخیر پردازش کند. با داشتن داده های بیشتر ، نوآوری می تواند روند تحول دیجیتال را تسریع و سرعت بخشد و منجر به تولید محصولات بیشتر برای مشتریان شود.

با راه اندازی 5G در سال 2021 در بخش تلفن همراه ، بانک ها و اتحادیه های اعتباری باید با توسعه استراتژی های 5G خود را برای رقابت با رقبای فین تک خود آماده کنند. در غیر این صورت ، آنها خطر عقب افتادن از اقتصاد دیجیتال را دارند.

عرضه 5G بانکداری دیجیتال را به روش های زیر تغییر می دهد.

اولاً ، افزایش سرعتی که شبکه های 5G ایجاد کرده اند ، موسسات مالی را قادر می سازد تا فرآیندهای پیچیده تری را با سرعت بیشتری انجام دهند ، زمان انتظار برای مواردی مانند تأیید شناسه برای پردازنده جدید مشتری و ردیابی وام را به حداقل برسانند.

دوم ، عملکرد بهتری از برنامه ها و وب سایت های موجود خواهد بود. با وجود فشارهای جدید برای دیجیتال به دلیل همه گیری Covid-19 ، بسیاری از برنامه های بانکداری تلفن همراه هنوز در مورد عملکرد عقب هستند. شکایات مکرر شامل سرعت پایین برنامه های تلفن همراه ، تکرار خرابی یا پایان زمان و عملکرد متناقض تشخیص شناسه چهره است.

5G بانک ها را قادر می سازد تا این مشکلات را پاک کنند و به آنها کمک کنند تا تجربه مشتری بی نظیرتری داشته باشند.

سوم ، به روزرسانی خودپردازها و کیوسک ها به 5G خدمات سریع تری را نیز در اختیار شما قرار می دهد و به مردم امکان می دهد تا با سرعت رکورددار به پول خود از هر زمان که بخواهند و چگونه می خواهند.

تحول پرداخت ها

5G گزینه های پرداخت سریعتر و ساده تری را ارائه می دهد ، که باعث می شود پرداخت های تلفن همراه و دیجیتال برای توده ها و بازرگانان جذابیت بیشتری داشته باشد و استفاده بیشتر را افزایش دهد. این کلید رشد اقتصادی است.

شیوع Covid-19 منجر به افزایش در پرداخت دیجیتال توسط مصرف کنندگان شد ، زیرا نوع معامله ای بدون تماس و راحتی بی نظیر را در دوره قفل ارائه می داد. در نتیجه ، تجارت – به ویژه تجارت الکترونیکی – رشد یک عمر را تجربه کرد. این بازاری است که موسسات مالی می توانند با کمک 5G در سال 2021 نقشی اساسی در گسترش داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای مهم 5G توانایی آن در بانک ها برای بهبود پیشگیری از کلاهبرداری فعال و تصمیم گیری آگاهانه در زمان واقعی است. پردازش داده ها ، تأیید ماهیت معاملات ، تأیید مبادلات معاملات و در دسترس بودن وجوه ، مشاوره با چندین مورد داده در زمان واقعی ، همراه با موقعیت جغرافیایی مشتری و شناسه تاجر ، باعث کاهش خطاهای تشخیص تقلب و مثبت کاذب می شود ، در نتیجه از مصرف کنندگان و خط مشی بانک محافظت می شود.

با معرفی سرویس های 5G ، 4G از 3G پیشی خواهد گرفت ، این بدان معنی است که 3G و 4G نیز در دسترس مردم قرار می گیرد. این امر بر نفوذ تلفن همراه و اینترنت تأثیر می گذارد ، باعث اتخاذ بیشتر می شود و شکاف دیجیتالی موجود در سطح جهانی و در کشورها را به حداقل می رساند.

علاوه بر 5G ، رشد مداوم نفوذ تلفن های همراه زمینه را برای یک بازار پرداخت دیجیتالی بزرگتر و پیچیده تر فراهم می کند. خدمات کیف پول الکترونیکی امکان پرداخت از طریق یک حساب واحد را برای موبایل فراهم می کند و به مصرف کنندگان و همچنین بازرگانان و نمایندگان قدرت می بخشد.

شرکت های کوچک و متوسط ​​که به دنبال راه هایی برای این کار هستند دوباره با خیال راحت باز کنید بدون به خطر انداختن خریداران ، کیف پول های موبایل را نیز به عنوان یک راه حل در نظر می گیرند.

بخش مالی انگلیس باید در مورد ردیابی پیشرفت 5G هوشیار باشد و بر ایجاد تجربه مناسب برای مشتری در زمان مناسب تمرکز کند. این فرصت برای چشم پوشی بسیار بزرگ است – نه فقط برای مصرف کنندگان ، بلکه برای رشد اقتصادی ما.

اوگنیا لوگوینوا بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Radar Payments است

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir