[ad_1]

مرکز امنیت سایبری ملی دولت انگلستان (NCSC) امروز در حال راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی مهم با راهنمایی های Cyber ​​Aware جهت افزایش آگاهی از کلاهبرداری خرده فروشی آنلاین و محافظت از مصرف کنندگان خرید آنلاین در آستانه کریسمس است.

این کمپین با پشتیبانی دفتر کابینه و دپارتمان دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش (DCMS) توسعه یافته است و شش رفتار اصلی Cyber ​​Aware را طراحی کرده است که برای محافظت از حساب ها و دستگاه های مصرف کننده در برابر جرایم آنلاین طراحی شده اند.

NCSC گفت که از 1 نوامبر 2019 تا 31 ژانویه 2020 ، مجرمان اینترنتی به طور متوسط ​​775 پوند به ازای هر نفر از تقریباً 17،500 قربانی در انگلستان کلاهبرداری کردند ، که این میزان کلی خسارت 13.3 میلیون پوندی را در فصل جشن نشان می دهد. همانطور که قبلاً توسط Computer Weekly بررسی شده بود ، با همه گیری Covid-19 که مردم بیشتری را مجبور به خرید آنلاین از همیشه کرده است ، به احتمال زیاد این رقم در سال جاری افزایش خواهد یافت.

لیندي كامرون ، مديرعامل جديد NCSC ، گفت: “تكنولوژي نقش مهمي را در دوره جشن ايفا خواهد كرد ، زيرا افراد بيشتري نسبت به قبل خريد آنلاين مي كنند. کلاهبرداران کریسمس گذشته میلیون ها نفر از خریداران اینترنتی را سرقت کردند – اما با پیروی از توصیه های ما ، می توانید از خود در برابر اکثر جنایات آنها محافظت کنید.

“ما امیدواریم که کمپین Cyber ​​Aware به مردم کمک کند تا با اعتماد به نفس آنلاین خرید کنند و از کریسمس خود لذت ببرند.”

مدیر کل پنی موردانت اضافه کرد: “امسال ما بیش از هر زمان دیگری آنلاین صرف کرده ایم. این کار در حال کار یا خرید آنلاین باشد ، مجرمان و دیگران اغلب اینترنت را وسیله دیگری برای آسیب رساندن می دانند.

“هرچه به فصل کریسمس نزدیک می شویم ، همه باید مراقب خود باشیم و اقدامات عملی Cyber ​​Aware را انجام دهیم تا ضمن کار ، خرید و معاشرت آنلاین ، امنیت ما را حفظ کند.”

شش رفتار آگاهی سایبری که در کمپین جدید ، که تا شب کریسمس ادامه دارد و اولین کمپین تلویزیونی ملی NCSC است ، به شرح زیر است:

  1. برای ایمیل خود از یک رمز عبور قوی و جداگانه استفاده کنید.
  2. با استفاده از سه کلمه تصادفی رمزهای عبور قوی ایجاد کنید.
  3. رمزهای عبور خود را در مرورگر خود ذخیره کنید.
  4. احراز هویت دو عاملی (2FA) را روشن کنید.
  5. دستگاه ها و برنامه های خود را به روز کنید.
  6. از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.

برنامه Cyber ​​Aware قبلاً در بسیاری از سازمانهای شریک درگیر در این کمپین گنجانده شده است که شامل خرده فروشان Asos ، Sainsbury و Tesco و همچنین شرکتهایی مانند Barclays ، BT ، Citizens Advice ، Microsoft و Vodafone است.

به عنوان مثال Asos در تابستان یک کمپین رسانه های اجتماعی امنیت آنلاین را اجرا کرد و شامل راهنمایی های Cyber ​​Aware در زمینه مشاوره در مورد امنیت برای مشتریان خود بود که در وب سایت خود قرار داده است ، در حالی که Barclays شش رفتار را در برنامه مهارت های دیجیتالی جامعه خود ادغام کرده است ، و BT آنها را در مشاوره ای که به مشتریانی که با مراکز تماس خود تماس می گیرند و همچنین تبلیغات آنلاین و تلویزیونی خود را در اختیار شما قرار داده است.

در همین حال ، مایکروسافت از مشتریان خود در اجرای شش رفتار Cyber ​​Aware در سراسر محصولات و خدمات خود ، تولید وبلاگ و وبینار برای برجسته کردن آنها ، با تمرکز ویژه بر برخی از موضوعات اصلی مانند کار از راه دور ، پشتیبانی می کند.

سیان جان ، مشاور ارشد امنیت مایکروسافت انگلستان گفت: “اگر امسال در حال خرید آنلاین هستید ، زمانی را که صرف گرم کردن می کردید صرف کنید تا به بیرون از فروشگاه ها مراجعه کنید تا امنیت آنلاین خود را بررسی کنید.

“اگر این احساس مشکوک یا غیرمعمول باشد ، ممکن است باشد – و به همین دلیل است که در مایکروسافت ، اهمیت رفتارهای Cyber ​​Aware مانند احراز هویت چند عاملی و داشتن رمزهای عبور قوی و ایمن را تشخیص می دهیم.

وی گفت: “بیایید مطمئن شویم كه هدایایی كه امسال كریسمس می دهیم به افرادی كه دوستشان داریم تعلق می گیرد نه به كلاهبرداران كه فقط می خواهند پول شما را بدزدند.”

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir