[ad_1]

گروه BMW همکاری گسترده ای را با خدمات وب آمازون (AWS) آغاز کرده است که قصد دارد داده های خود را به فضای ابری منتقل کند ، مهندسان نرم افزار خود را بهینه سازی کند و محصولات جدیدی را برای تغییر روند تولید خود توسعه دهد.

سازنده موتور متعهد شده است که تعدادی از سیستم های اصلی IT و پایگاه داده خود را به فضای ابری انتقال دهد ، که برابر است با یک تمرین قابل توجه انتقال داده ها ، زیرا واحدهای تجاری BMW واقع در بیش از 100 کشور جهان را شامل می شود.

سیستم های اختصاص یافته برای مهاجرت به فضای ابری شامل عملکردهای فروش ، تولید و نگهداری می باشد ، BMW ادعا می کند که این حرکت باعث تقویت مهارت تجاری خود می شود ، به آن کمک می کند تا از داده های خود استفاده بهتری داشته باشد و به ایجاد تجارب جدید مشتریان کمک کند.

بخش عمده ای از این کار گروه BMW را با گسترش یک دریاچه داده از قبل موجود ، معروف به Cloud Data Hub ، که در سرویس ذخیره سازی ساده آمازون (S3) میزبانی می شود و توسط توسعه دهندگان و کارمندان سازمان مورد استفاده قرار می گیرد ، مشاهده خواهید کرد.

این سازمان در نظر دارد طیف وسیعی از سازمانها را كه می توانند داده های مربوط به بهره برداری و تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه را در Cloud Data Hub تغذیه كنند ، شامل اشخاص ثالث مانند نمایندگی های فروش اتومبیل ، تأمین كننده های قطعه و سایر شركت های فن آوری كند.

ایده این است که تیم های توسعه داخلی گروه BMW می توانند محتوای Cloud Data Hub را با بخش هایی از نمونه کارها گسترده تر یادگیری ماشین AWS ، که شامل ابزار سازنده مدل یادگیری ماشین آن Amazon Sagemaker است ، ترکیب کنند و محصولات و خدمات جدیدی ایجاد کنند.

به عنوان نمونه ، گروه BMW گفت که این می تواند منجر به این شود که بتواند با استفاده از یادگیری ماشین تقاضا برای وسایل نقلیه و قطعات خود را پیش بینی کند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا زنجیره تامین و فرآیندهای فروش خود را برای ارائه تجربه بهتر مشتری بهینه کند.

این شرکت ها همچنین به کار مرتبطی ادامه خواهند داد که برای بهبود شفافیت زنجیره تأمین خود طراحی شده است که شامل استفاده گسترده از پلت فرم PartChain گروه BMW مبتنی بر AWS است.

این باعث می شود که از سرویس Elastic Kubernetes آمازون (EKS) و ابزارهای مدیریت بلاکچین منبع باز برای بهبود قابلیت ردیابی قطعات خودرو و مواد اولیه مختلف در داخل زنجیره تأمین جهانی شرکت استفاده شود.

این شرکتها در بیانیه مشترکی گفتند: “این به گروه BMW اجازه می دهد تا قطعات و وسایل نقلیه خاصی را برای کمک به تحقیقات در مورد نقص به هم پیوند دهد و همچنین تأیید می کند که مواد از منابع مسئول اجتماعی می آیند.”

برای تحویل کلیه این پروژه ها ، شرکت ها متعهد شده اند در زمینه آموزش حداکثر 5000 مهندس نرم افزار وابسته به گروه BMW در آخرین فن آوری های AWS سرمایه گذاری کنند ، اما به کارمندان گسترده تر آن نیز آموزش استفاده بهتر از تجزیه و تحلیل داده ها در نقش های آنها

در ادامه بیانیه آمده است: “خدمات حرفه ای AWS و دانشمندان اطلاعات گروه BMW با كارمندان گروه BMW برای شناسایی چالش های تجاری ، ارزیابی فن آوری های در حال ظهور و توسعه راه حل های جدید ابر سازگار برای صنعت خودرو كار خواهند كرد.”

این شرکت ها همچنین برنامه هایی را برای توسعه یک پردازش زبان طبیعی ارائه داده اند که می تواند داده ها را از منابع متنوع مختلف مانند گزارشات کارخانه ، رسانه های اجتماعی و چت بات های مشتری رو استخراج ، پردازش و ترجمه کند تا فرآیندهای تصمیم گیری در بازاریابی آن را آگاه سازد ، تیم های انطباق و نگهداری.

الكساندر Buresch ، CIO و معاون ارشد رئیس گروه BMW BMW IT ، گفت كه ارتباط فناوری آن با آمازون این شركت را به عنوان رهبر صنعت از نظر نوآوری در خودرو قرار خواهد داد.

Buresch گفت: “ما داده ها را در نحوه کار خود قرار می دهیم و مشتاقانه منتظر همکاری با AWS برای ادغام استعدادهای خود هستیم ، و همچنان نوار نوآوری را در بین خودروسازان افزایش می دهیم و تجارب جدید و هیجان انگیزی را برای مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می دهیم.”

مت گارمن ، معاون فروش و بازاریابی در AWS ، اضافه کرد: “با ترکیب تخصص دامنه گروه BMW با رهبری نشان داده شده AWS در ابر ، ما در حال گسترش تأثیر خود در صنعت خودرو هستیم ، به طوری که سهامداران ، از تولید کنندگان قطعات مکانیک ، می تواند از دید و بینش بیشتری بهره مند شود. “

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir