[ad_1]

روز اول در یک دفتر جدید می تواند گمراه کننده باشد. برای کمک به کارمندان جدید ، Salesforce ، ارائه دهنده مدیریت ارتباط با مشتری مستقر در ایالات متحده ، یک راهنمای راهنما برای کمک به آنها در یادگیری اصول اولیه اختصاص داده است.

تری مولونی ، مدیر ارشد موفقیت کارمندان ، می گوید: “حمام ها اینجا هستند ، آشپزخانه آنجاست ، اینها رستوران های منظم ناهار است که ما از آنها استفاده می کنیم – همه آن اطلاعات مفیدی که مدیر شما فکر نمی کند آنها را پوشش دهد.”

اما در بیشتر سال جاری ، بسیاری از کسانی که مشغول کار جدید هستند ، قبلاً در محل کار خود شناخته اند ، زیرا آنها نیز در آنجا زندگی می کنند. بنابراین شرکت ها ، از جمله Salesforce ، پشتیبانی خود را از کسانی که هنگام کار در خانه به آن ملحق می شوند ، تطبیق داده و گزینه های چت رو در رو با همکاران خود را ارائه می دهند. مانند اتخاذ انبوه تکالیف ، به نظر می رسد برخی از این تغییرات مدتها پس از رام شدن Covid-19 باقی بمانند.

یک مسئله برای مشاغل جدید آشنایی با همکاران بدون ملاقات با آنها است. مولونی می گوید: “این یک چالش واقعی در شرایط فعلی است که همه افراد از راه دور برای ایجاد روابط کار می کنند.”

Salesforce طرح راهنمای خود را تنظیم کرده است ، که شامل یک عضو کارمند است که مدیر نیست و در 90 روز اول خود به طور منظم با استخدام جدیدی در ارتباط است. آنها هنوز هنگام ملاقات از راه دور برخی از زمینه های مشابه ، از جمله ساختار سازمانی را پوشش می دهند.

اما این شرکت از این واقعیت که آنها در یک مکان قرار نگرفته اند برای تطبیق طرح استفاده کرده است. مدیران قبلا راهنمایان راهنمایی را انتخاب می کردند که در همان دفتر استخدام جدید کار می کردند ، اما اکنون افرادی را انتخاب می کنند که کار مشابهی انجام می دهند ، در بعضی موارد در کشور دیگر.

مولونی می گوید Salesforce احتمالاً با بازگشایی دفاتر این وضعیت را حفظ خواهد کرد ، زیرا شخصی که در نقشی مشابه قرار دارد احتمالاً مربی بهتری خواهد بود. “مفهوم trailguide تا حدی در دنیای مجازی ارتقا یافته است که به یک قطعه اصلی در استخدام جدید استخدام شده است [induction process]، “او می گوید.

اتفاق مشابهی با رویدادهای منظم Salesforce برای کارمندان جدید که هر ماه دو بار برگزار می شود ، همزمان با تاریخ شروع کار شرکت اتفاق افتاده است. این برنامه مواردی را كه توسط ادارات جداگانه كشور اداره می شود ، در رویدادهای پان اروپایی قرار داده و به آنها اجازه می دهد گسترده تر باشند.

این شرکت یک برنامه آموزش مجازی به نام Trailhead دارد که شامل مواد کمتری رسمی مانند تکنیک های عیب یابی است که توسط کارکنان ارائه شده و توسط یک تیم جهانی جمع آوری و منتشر شده است. برای ارائه روشی جایگزین برای س questionال از همکاران ، از سیستم پیام رسانی و همکاری داخلی Chatter ، با صفحه جامعه “استخدام های جدید” و صدها گروه دیگر که اخیراً گسترش یافته است ، استفاده می کند. مولونی می گوید: “این روش دیگری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، نکات و نکات است.”

سیستم دوستان

Puppet ارائه دهنده اتوماسیون نرم افزار امسال یک مزیت در کمک به استخدام های جدید شاغل در خانه داشته است: این کار شش سال پیش آغاز شده است. یک مشاور که به این شرکت در زمینه برخورد با کارکنان مستقر در خارج از مقر آن در پورتلند در ایالات متحده توصیه می کند ، سازماندهی کارمندان جدید در گروههای مختلف براساس سه منطقه زمانی گسترده را توصیه می کند.

افرادی که به این شرکت می پیوندند ، هفته اول خود را در طرح شروع عروسک ها می گذرانند ، که به آنها یک “دوست” اختصاص می دهد. یک چهارم کارکنان شرکت قبل از همه گیری از راه دور تمام وقت کار کرده اند ، اما مانند Salesforce از این واقعیت استفاده کرده است که همه به این روش کار می کنند تا دوستان خود را از مرزهای ملی تقسیم کنند.

این یک چالش واقعی در شرایط فعلی است که همه مردم از راه دور برای ایجاد روابط کار می کنند

تری مولونی ، Salesforce

این شرکت علاوه بر دستکاری آنچه در حال حاضر بوده است ، مکالمات عیب یابی را برای کارمندان جدید با منابع انسانی پس از 30 ، 60 و 90 روز اضافه کرده است. برای پایان سال ، این برنامه در حال برنامه ریزی رویدادهای اجتماعی مجازی برای گروه های حدود 20 تا 30 نفره است که ممکن است شامل یک اتاق فرار آنلاین یا کلاس ساخت کوکتل باشد.

لورا نیکولز ، مدیر عروسکی خدمات جهانی کار در محل کار می گوید: “آنها کاملاً احساسی را که یک مهمانی در محل کار یا حضور شخصی دارد ، تقلید نمی کنند ، اما هنوز هم واقعاً خاص هستند و به کارمندان فرصتی سرگرم کننده برای ارتباط با یکدیگر می دهند.” .

اول مجازی

برخی از شرکت ها در حال برنامه ریزی برای انجام بیشتر کارها در آینده از راه دور هستند ، از جمله اپراتور سرویس میزبان پرونده مستقر در ایالات متحده Dropbox ، که در ماه اکتبر اعلام کرد قصد دارد “اولین مجازی” باشد.

سیمون آلدوس ، رئیس کانال های جهانی آن ، می گوید: “ما در مورد یک مدل ترکیبی محدودیت هایی داشتیم ، زیرا شما دو تجربه کارمند بسیار متفاوت را بدست می آورید که می تواند منجر به مسائلی در شمول یا نابرابری در رابطه با عملکرد یا مسیر شغلی شود.” وی می افزاید: با بیشتر افراد از راه دور کار ، مبتدیان جدید نیز به همین ترتیب در مکالمه قرار می گیرند.

Dropbox یک القای اولیه دو روزه را اجرا می کند که تقریباً از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر برگزار می شود و در طی 90 روز اول رویدادهای آموزش و شبکه را دنبال می کند. همچنین راه های مجازی برای ایجاد روابط مانند CoffeeBox ، طراحی شده برای ایجاد دوباره چت با همکاران در کافی شاپ ها ، ایجاد کرده است.

آلدوس می گوید: “ما به طور تصادفی یک اتاق بزرگنمایی را با چهار Dropboxer دیگر اختصاص می دهیم تا به طور معمولی به هم متصل شوند.” این شرکت همچنین انجمن های بازتر و گفتگوی “در خانه” با رهبران خود را برگزار کرده است.

همچنین قصد دارد فضای اداری موجود خود را در سانفرانسیسکو ، سیاتل ، آستین و دوبلین به استودیوی Dropbox تبدیل کند ، طراحی شده برای همکاری مانند جلسات تیمی و رویدادهای گروهی و بدون میز کار فردی. در کشورهای دیگر ، از امکانات درخواستی برای میزبانی این موارد استفاده خواهد کرد. وقتی این امر مجدداً امکان پذیر باشد ، از استودیوها برای کارمندان جدید استفاده می شود تا در طول دوره معرفی خود با مدیرشان ملاقات کنند.

آموزش آنلاین

ممکن است خدمات آموزش آنلاین برخی از خلاsها را در کمک به افراد برای عادت به مشاغل جدید در طی همه گیری پر کرده باشد. ارائه دهنده آموزش دیجیتال مستقر در ایالات متحده Skillsoft شاهد افزایش 351 درصدی دسترسی به دوره های Percipio خود در فاصله ماه های مارس و اکتبر و 258 درصدی در ساعات صرف شده در سیستم بوده است.

آگاتا نواكوفسكا ، نایب رئیس این شركت در امور اروپا ، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) ، می گوید كه برخی از مشتریان مجوزهای خود را تمدید كرده اند ، از جمله برای پوشش دادن به همه كارمندان. این دوره ها دوره های مربوط به نحوه کار موثر از خانه را ارائه می دهد ، اما برخی از مشتریان از خدمات آن برای کمک به انتقال کارکنان به سمت نقش های جدید استفاده کرده اند ، مشتری دویچه تلکام از آن برای کمک به بازآموزی کارمندان مستقر در فروشگاه استفاده می کند.

اما برای هر آموزش رسمی سخت است كه نحوه كار دفاتر به عنوان كلاسهای غیررسمی كه در آن كارمندان اخیر از اطرافیان خود می آموزند ، بخصوص اگر تازه كار و همچنین كارفرما باشند ، تقلید كنند. گری گلدمن ، رئیس آموزش و توسعه شرکت دسترسی گروه نرم افزار تجاری مستقر در کولچستر ، می گوید: “70٪ یادگیری در شغل است.”

اکسس برای کمک به دیجیتال سازی چنین یادگیری همتا به همتا ، کارمندان متخصص خود را به ایجاد لقمه های یادگیری به اندازه لقمه ، با استفاده از محصول eCreator خود تشویق می کند. گلدمن می گوید: “این مانند به اشتراک گذاشتن آن مکالمه غیررسمی است.” “شما می توانید آن دانش ضمنی را به دست آورید.” کارکنان همچنین می توانند با استفاده از محصول Gamebrain خود ، آزمونهای سبک بازی را با استفاده از چندین صد مورد آزمایش ، برای آزمایش دانش همکاران خود تنظیم کنند.

با استفاده از Teams ، Zoom یا هر وسیله ای که ترجیح می دهند مردم را به قهوه های مجازی وادار کنید. که سهم بزرگی در آموزش کارمندان دارد

گری گلدمن ، گروه دسترسی

پیمایش انبوهی از مواد آموزشی تولید شده در خانه ممکن است دشوار شود. Access Group از سیستم مدیریت یادگیری خود برای ایجاد برنامه هایی برای افراد خاص استفاده می کند و لیست های پیشنهادی ایجاد شده توسط کارمندان را دارد. در آینده ، این برنامه در نظر دارد که توصیه هایی را براساس آموزش افرادی که قبلاً مفید بوده اند ، تولید کند.

گلدمن ، که نزدیک به دو دهه برای چندین شرکت تولید تراشه آبی در زمینه یادگیری در محل کار تخصص دارد ، می گوید که یادگیری از خانه “اساساً متفاوت از آنچه در محل کار انجام می شود” است. این تا حدی به این دلیل است که مکالمه های خود به خود بسیار دشوارتر است ، اگرچه برخی از آنها به توابع گپ در برنامه هایی از جمله Microsoft Teams و Slack نقل مکان کرده اند.

برای ادامه این کار ، او می گوید سازمان ها باید یادگیری اجتماعی را تشویق کنند. وی می گوید: “مردم را به استفاده از Teams ، Zoom یا هر وسیله ای که ترجیح می دهند قهوه مجازی بخورند.” “این نقش مهمی در تحصیلات یک کارمند دارد.”

گرفتن قهوه

کاتیا لینوسی ، مدیر اجرایی تامین کننده نرم افزار محل کار ClearPeople مستقر در لندن ، یکی دیگر از طرفداران جلسات مجازی مبتنی بر نوشیدنی است. او هفته ای دو بار با تیم رهبری ارشد خود ، نیم ساعته قهوه دیجیتال را دنبال می کند ، که برای تعامل غیررسمی و پرسش و پاسخ سریع طراحی شده است و فکر می کند این مدل خوبی برای استفاده مبتدیان است. او می گوید: “این بخشی از ریتم تجارت است”

او حساب می کند که برخی از جالبترین آموزشهای حین کار در “لحظات خنک کننده آب” انجام می شود ، جایی که مردم از همکاران خود شنود می کنند یا با آنها گپ می زنند که دلیل متعارفی برای تعامل ندارند. لینوسی می گوید: “ما نمی توانیم همه آنها را دوباره بسازیم ، اما می توانیم آنها را تا حدی تکرار کنیم.” یکی از راه ها ، ایجاد کارگروه هایی است که افراد مختلفی از بخش ها را برای رسیدن به یک نتیجه خاص درگیر می کنند ، تا حدی برای تشویق ایده ها برای انتشار گسترده تر.

ClearPeople همچنین جلسات یک ساعته اشتراک دانش را برگزار می کند که همه کارکنان برای پیوستن به آنها تشریح می شوند ، که نحوه کار یک پروژه یا یک موضوع داغ را پوشش می دهد. این شرکت قبلاً با قرار دادن آبجو و نوشیدنی برای کسانی که در دفتر کار بودند ، حضور را تشویق می کرد ، اما آنها را از طریق تیم های مایکروسافت نیز در دسترس قرار داده بود. همه جلسات رسمی خود را به تیم های اول منتقل می کند ، به طوری که کسانی که از راه دور پس از Covid به کار خود ادامه می دهند احساس کنند که کنار گذاشته نمی شوند.

برای س questionsالات خاص ، ClearPeople با استفاده از نرم افزار چت Yammer مایکروسافت سرویس “از هر چیزی بپرس” را در سراسر شرکت اجرا می کند. لینوسی می گوید که تشویق چند نفر از افراد اصلی برای نظارت بر س questionsالات ، یا برای پاسخ دادن به خود یا انتقال آنها به کسانی که می توانند ، مفید واقع شده است. با گذشت زمان ، او فکر می کند این امر باعث حفظ خود می شود. “این کمی شبیه شبکه های اجتماعی است. اگر می بینید که مردم پاسخ می دهند ، جذب می شوید ، “او می گوید. این شرکت همچنین از نرم افزار Atlas مخصوص خود برای مدیریت لیستی از سوالات متداول استفاده می کند.

لینوسی می گوید که می توان از فناوری برای تقسیم دانش به طور گسترده تری استفاده کرد ، که به ویژه باید به افراد درون گرا که می توانند از پرسیدن س askingالات رو در رو احساس راحتی نکنند ، کمک کند. همچنین می تواند به اشتراک گذاری تصمیمات در سازمان کمک کند و همچنین اجازه می دهد جلسات ثبت و رونویسی شود.

اما هنوز هم مواردی وجود دارد که به بهترین شکل چهره به چهره کار می کنند. در ماه مه ، ClearPeople تصمیم گرفت که کارکنان به طور دائمی از خانه به کار خود ادامه دهند ، اما مانند Dropbox دفتر فیزیکی خود را برای فعالیت های مشترک و خلاق حفظ خواهد کرد.

لینوسی می گوید: “بعضی کارها وجود دارد که انجام آنها بدون فکر کردن راحت تر است.” “وقتی دیجیتال می شوید ، باید خیلی بیشتر فکر کنید و خیلی بیشتر برنامه ریزی کنید.” این کار خود مستلزم آموزش درمورد برگزاری جلسات آنلاین است ، از جمله روش هایی که همه شرکت کنندگان را برای مشارکت و همکاری آماده می کند.

با وجود طیف وسیعی از روش های ارتباطات دیجیتال ، که فکر می کند این شرکت باعث کارآیی و چابکی بیشتر شرکت شده است ، لینوسی می گوید مواردی وجود دارد که هنگام کار در خانه کار نمی کند: “این چت چت تصادفی عمومی است که بیشتر از همه از دست می دهم.”

در حالی که کارفرمایان می توانند کارهای زیادی را برای کمک به کارمندان جدید در یادگیری شغل هنگام کار در خانه انجام دهند ، اما به نظر می رسد وقتی در یک اتاق هستند ، یادگیری در مورد همکاران آنها نیز بهترین نتیجه را خواهد داشت.

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir